Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E46 Sedan

Paweł, 9 lat temu
Silnik 2.0 318i 143KM 105kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW Seria 3 E46 Sedan 2.0 318i 143KM 105kW 2001-2005 - Oceń swoje auto
2,00
52% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : że zawsze znajdzie się idiota, który tak jak ja, zamiast kupić proste auto tanie w eksploatacji, znacznie nowsze i niczym nie odbiegające od pojazdów marki BMW kupi BeEmKe
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
Silnik
Zawieszenie
2,0
Całokształt
BMW, przedmiot marzeń większości fanów motoryzacji. Tak było i w moim przypadku. Kupiłem zadbany egzemplarz w jednej z najbardziej bogatych wersji, dodatkowo individual kilka razy się przejechałem i już uważam auta marki BMW za przereklamowane i nie warte swojej ceny.
Wrażenia
2,0
Silnik
Co do mechaniki auta to wiadomo dużo zależy od stanu technicznego. BMW nawet w najlepszym stanie technicznym będzie się psuło, wynika to z wieku auta oraz tego że jest zaawansowane technicznie.
1,0
Skrzynia biegów
143 km, ponad 1400kg i skrzynia "piątka" z tego nic dobrego nie wynika. Duże spalanie, hałas,auto w trasie ma średnio 4000 obr/min. BMW próbuje zatuszować ten bubel osłonami silnika i wygłuszenie maski.Brakuje 6-go biegu.
3,0
Układ jezdny
Plus za bardzo dobre wyważenie auta, trzyma dobrze się w zakrętach, pewnie się prowadzi. Niestety jeśli lubisz pewnie pokonywać zakręty szykuj kasę na naprawy zawieszenia wielowachaczowego i tylnego napędu. Napęd tylny dobry do zabawy, jednak na codzień może uprzykrzyć życie, do tego podnosi masę auta i są to dodatkowe elementy odciążające portwel. Niskie zawieszenie również utrudnia użytek codzienny, szczególnie zimą.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność przeciętna.
3,0
Ergonomia
Ergonomia przeciętnie
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie standard, głośna dmuchawa i przyciski zamiast pokręteł. Można się przyzwyczaić.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciasno! Nie wiem czy to celowy zabieg abyś poczuł się jak w F1, ale za kierownicą tego "cuda" przestrzeni jest tyle co w Polo
3,0
Wyciszenie
Przeciętnie, słychać silnik, jak w autach z niższych segmentów.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dużo pali, drogie części, których jest sporo do psucia. Bez komputera mało co się zrobi.
1,0
Stosunek jakość/cena
Cena wynikająca z nie wiadomo czego, chyba ceny zakupu, bo auto niczym szczególnym się nie wyróźnia od Renaulta czy Opla.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dużo elektroniki dużo usterek.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zaawansowana jednostka napędowa jak i układ przeniesienia napędu, wielowachaczowe zawieszenie, koło dwumasowe, to nie są tanie rzeczy,

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 318i 143KM 105kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E46 Sedan 2.0 318i 143KM 105kW
Średni koszt przejechania 100 km
77,50 zł
7,9
l/100km
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 3 E46 Sedan