Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E46 Sedan

Rapaport, 11 lat temu
Silnik 2.0 318d 115KM 85kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 220 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
BMW Seria 3 E46 Sedan 2.0 318d 115KM 85kW 2001-2005 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : Ręczny słabo trzyma
Układ elektryczny : Spaliła się lewa lampa z tyłu.
Przeniesienie napędu : Przy padło 210.000 sprzęgło i koło dwumasowe.
4,0
Całokształt
Właścicielem BMW zostałem przypadkiem. Szukałem raczej rocznej Astry albo Golfa, ale trafiło się mi się 3-letnie BMW 318d. Przyprowadziłem go z Niemiec. Pierwsze wrażenie: przy 180 km/h na niemieckiej autostradzie nie czułem prędkości. Zawieszenie twarde i bezpieczne, wnętrze ciche. Silnik 115 KM na auto które waży 1,6 Mg to żadna rewelacja, ale da się jeździć. Robiłem nim 40 tys. rocznie. Na serwis nie żałowałem. Wymiana oleju i filtrów w ASO - 1200 zł (raz byłem), mniej więcej co 9 miesięcy w Norauto (700 zł), klocki i tarcze komplet 2000 zł. Kupiłem go z przebiegiem (sprawdzonym) 67 tys. Po 4 latach jazdy przy 210.000 km padło sprzęgło i koło dwumasowe. Koszt łącznie 3500 zł. Jak na przebiegi 40.000 rocznie to i tak nieźle, bo to jedyna awaria, którą można zresztą uznać za zużycie eksploatacyjne. Teraz żałuję, że się na to auto obraziłem i dosyć tanio je sprzedałem. Ten kto je kupił to prawdziwy szczęściarz. Przez 2 lata z powodów finansowych (budowa domu) jeździłem tanimi złomkami typu Ford Focus z 1999r. Ale wróciłem do BMW (318d, E90 z 2009r.) i nie zamierzam zdradzić tej marki. Mam w nosie opinie tych co mówią Będziesz Miał Wydatki, Bolid Majętnych Wieśniaków itp. Polecam wszystkim, którzy cenią jakość i klasę. Żeby tylko był z pewnego źródła.
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
Jedynka ciężko wchodziła.
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dziecko na foteliku z tyłu kopało fotel kierowcy. Ale w końcu to auto sportowe;-)
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis olejowy w Norauto to 700 zł, w ASO 1200 (raz tam byłem). Ale warto dbać o to auto, bo potrafi się odwdzięczyć. Przeglądy co 30.000 km REWELACJA.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość kosztuje.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Lewa lampa z tyłu mi się kiedyś spaliła i ręczny zawsze słabo trzymał.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy padło 210.000 sprzęgło i koło dwumasowe. Koszt łącznie 3500 zł. Jak na przebiegi 40.000 rocznie to i tak nieźle, bo to jedyna awaria, którą można zresztą uznać za zużycie eksploatacyjne.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 318d 115KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E46 Sedan 2.0 318d 115KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 3 E46 Sedan