Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E46 Sedan

Kamil, 5 lat temu
Silnik 3.0 330d 184KM 135kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 320 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 3 E46 Sedan 3.0 330d 184KM 135kW 1999-2005 - Oceń swoje auto
4,86
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Piękno.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Nic.
5,0
Całokształt
Po lifcie, z chromami i z silnikiem 3.0 D o którego dbamy auto jest niezawodne i piękne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy, suchy, szybki, żwawy, niezawodny, gdy jeździ się ekonomicznie oszczędny, gdy podjeżdżam na stację pracownicy pytają się mnie czy na pewno diesel bo nie chcą uwierzyć, że ten diesel nie robi "kle kle".
4,0
Skrzynia biegów
Biegi nie wyskakują, nie haczą aleeeee po tych 16 latach nie zmienia się ich tak płynnie i komfortowo + brakuje 6 biegu. :(
5,0
Układ jezdny
Auto z tył napędem i 184 konnym silnikiem potrafi oderwać się od asfaltu w deszczowy dzień, jednakże kontruje to od razu kontrola trakcji, która naprawdę świetnie się sprawuje i od razu wybija z poślizgu. Na suchym świetnie się trzyma drogi, pokonywanie zakrętów na dużej prędkości nie robi na układzie większego wrażenia.
4,0
Karoseria
Ruda na nadkolach, klapa. Zabezpieczenie lakieru super, nie ma zarysowań od otwierania drzwi (okolice klamki) jak w nowszych modelach Opla czy też innych marek. Auto z 2002 roku wygląda lepiej niż Kia z 2016. Autentyk.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Najwygodniejsze auto na świecie, jeśli siedzisz z przodu i leżysz przed kierownicą. ;)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super, bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To zależy jak leży, niby miejsce jest, ale jak ktoś lubi "leżeć przed kierownicą" to pasażer z tyłu za kierowcą nie ma praktycznie miejsca.
5,0
Wyciszenie
Ogromny plus auta, wyciszenie w tym aucie robi robotę. Na początku nie czułem i do dzisiejszego dnia tak jest, że jadę 200 km/h po przesiadce z Opla Astry G.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Każdy gada, że BMWWWW to takieeee wszyskoooo droooogieeee, pewnie katooowaneeeeee AAA WIESZ ILE DO PASSAAAATA KOSZTUJOM KLOCKI? Jestem z tych ludzi którzy dbają o auta, kupuje oryginalne części a jak już mój portfel jest za mały, wybieram najwyższej jakości zamiennik i nie mam żadnych problemów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nic dodać nic ująć.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic z drobnych, jedynie gałka zmiany biegów lekko zadrapana = wymieniłem na nową. Plus tunel środkowy pokryty tą zdzierającą się warstwą = warstwę zdarłem, tunel wyszlifowałem papierem i pokryłem warstwą lakieru do plastików (BOLL), reszta cacy wszystko dopięte na ostatni guzik.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na pół roku użytkowania i przejechanych 30 tys. kilometrów nic. Pamiętajcie, tylko 3.0 w dieslu, po face lifcie, istne piękno. Zalewać tylko na Shellu i wlewać tylko 5w30 Castrola, filtry oryginalne - nie oszczędzajcie na tym aucie a odpłaci wam.

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 330d 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E46 Sedan 3.0 330d 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
46,00 zł
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 3 E46 Sedan