Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E46 Touring (115) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 122 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~predator
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Nie wiem jaką wartość zaznaczyć w tym dziale, gdyż nie ukrywam, że przy przebiegu 165.000 km wymieniłem wahacze i tuleje, klocki przód, kompletne koło dwumasowe z tarczą sprzęgła i łożyskiem oporowym. Z kołem dwumasowym mogłem jeszcze jeździć, ale denerwował mnie ten dźwięk przy zgaszaniu oraz przy przyspieszaniu, oraz tzw efekt żabkowania przy ruszaniu. Praca koła nie była głośna i można było spokojnie jeszcze jeździć. Teraz po wymianie jest...
1,0
~Piter
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Silnik !!! Kolektor dolotowy i klapki sterujące przepływem powietrza, nie jestem pewien dlaczego (podobno ze względu na olej jakiego używa się w silniku) potrafią się złamać, taki kawałem metalu zostaje zassany do komory spalania i silnik do śmieci. W aucie tej klasy to absurd do tego jeszcze przy 85000km. Na diesla to żaden przebieg. W kolejnym silniku kazałem je mechanikowi zdemontować bo za filtrem powietrza też jest klapka sterująca...
2,0
~soda
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Wahacze nie wytrzymują pracy na naszych wspaniałych drogach, w sumie nie można mieć do nich pretensji, ale nie można ( w oryginalnych ) wahaczach wymienić sworzni i trzeba kupić całe wahacze. Uszkodzenia koła pasowego, poduszek silnika, przekaźnika i świec żarowych, uszkodzenia łącznika elastycznego wału. Jest to auto klasy premium i utrzymanie jego nie należy do tanich. Jeśli Cię nie stać ,żeby u mechaników regularnie zostawiać w okoliach...
3,0
~lowell
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Klapki na dolocie to tragedia jakaś. Cały silnik był do wymiany. Ostrzegam kazdego posiadacza tego modelu żeby nie lekceważyl tego problemu bo to drogo kosztuje. Pozatym to prawda że BMW jeżdzi sie jak zadnym innym autem. Jestem mimo wszystko zakochany w tej marce.Prowadzenie wspaniałe, skrzynia super, zadnych niepotrzebnych fajerwerków w kabinie, wszystko na swoim miejscu.
5,0
~Prezes-51
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 136KM 100kW
W moim przypadku z poważniejszych napraw to (prócz wymiany oleju i filtrów co jasne) wymiana przednich wahaczów (ale pojedynczo)... jak dowiedziałem się od moich mechaników, w tych modelach to \"normalne\" bo wahacze są z tulejami aluminiowymi. Kiedyś były mosiężne i pracowały o wiele dłużej- aluminiowe choć dużo lżejsze to krócej sprawne.
5,0
~pan Ziele
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
jeszcze sie nic niezepsulo odpukac :] normalne koszty wymiany zuzywajacych sie czesci to koszty z ktorymi trzeba sie liczyc nierozumiem jak niektorzy licza zeby zawieszenie z przodu wytrzymywalo 200k km :/ tym bardziej na polskich drogach heheh albo inne rzeczy to normalne ze wszystko ma swoja zywotnosc wiec z wydatkami od czasu trzeba sie liczyc ;]
3,0
~jkowals@wp.pl
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Typowa dla tego modelu kiepska trwalosc wahaczy przednich - rozwulkanizowuje sie elastomer w ktorym umocowane sa sworznie. Pomaga tylko wymiana na zamienniki np MEYLE - utrata komfurtu minimalna. Trwalosc oryginalow max 15kkm na polskich drogach. Problemy z dwumasowym kolem zamachowym - szarpanie przy ruszaniu z miejsca - szykuje sie naprawa za 4k pln :(
5,0
~Michas
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
jak się dba o samochód to się jeździ bez poważnych usterek. Po zakupie auta były wymieniane świece żarowe - przy przebiegu ok. 190 tys. - jedna się urwała, dwóch mechaników rozłożyło ręce i chciało głowice zdejmować, z polecenia trafiłem do mechanika co roboty się nie boi i dał radę - choć za precyzyjną robotę 350 złociszy policzył.
4,0
~Pilar
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Od pewnego czasu zauważyłem spadki jakości oświetlania drogi przez reflektory xenonowe. Okazało się, że winne są odbłyśniki i prawdopodobnie soczewki. Lampy ZKW z plastikową soczewką - wstyd BMW, wstyd... Koszt całkowitej naprawy od 500 do 800pln za dwa reflektory w zależności od warsztatu.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E46 Touring
Średni koszt przejechania 100 km
52,00 zł
8,5
l/100km
10,6
l/100km
12,4
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~kamil
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
auto serwisowane u pana Kordelaśinskiego pod Kaliszem ostatnio wymieniałem amortyzatory z przodu końcówki drążków poduszki pod silnikiem skrzynią 4 tarcze klocki olej płyny filtry rożnego rodzaju osłonki ..jednym słowem wszystko na glanc zapłaciłem 3200zł to auto jest bezawaryjne tylko trzeba dbać
BMW Seria 3 E46 Touring