Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E46 Touring 320 d 150KM 110kW 2001-2006 (52) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 40 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~pan Ziele
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Wyciszenie dobre podczas jazdy nieslychac ze to diesel, slychac tylko przyjemna prace silnika i w mire zwiekszania predkosci oczywiscie wiatr ;p lubie muzyke wiec jej slucham po to jest radio i dziwi mnie troche jak ktos pisze ze robi sie za glosno :( jest bardzo dobrze nawiew nie pracuje jak ratrak tylko delikatnie szumi a mocny nawiew na szybe fajnie zasysa hehehe jedyny minus do ktorego sie mozna przyczepic to glosnosc silnika na postoju...
4,0
~Lithuanian driver
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
BMW serii 3 jest samochodem sredniej klasy i jak na swoje wyposazenie i cene zakupu (ma sie rozumiec, jako nowy), jest niezle wyciszony. Jednak przy zalozeniu wiekszy, niz standartowe, kol i na ponadprzecietnych szybkosciach, staje sie dosc glosny. Slyszalny w wyzszym zakresie obrotowym gang silnika nie jest zbyt natarczywy. Waznym aspektem jest dokladnie zebrane wnetrze - w czasie jazdy nic nie skrzypi i nie zgrzyta nawet po tylu latach...
5,0
~henki1@poczta.onet.pl
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Jak na diesla bardzo dobre.Oczywiście na postoju silnik słychać i odczuwa się pewne drgania,ale to w końcu diesel.Natomiast podczas jazdy bardzo cichy.Np przy 120 km/h obroty wynoszą ok. 2000 i to jest zaleta diesla.Tak ma być -w końcu auto ma jezdzić,a nie stać i dymić. Nie tak jak np w Japończykach benzynowych-na postoju nie wiadomo czy silnik pracuje,a jadąc wychodzi 77 decybeli.
5,0
~Demboll
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Nie można narzekać. Ani w mieście ani na trasie nie ma nieprzyjemnego szumu nawet przy dużych prędkościach do których to auto jest stworzone. z prędkością 180km/h można przelecieć na tempomacie całą trasę (jeżeli sa warunki) bez zmęczenia. Rozmowa w kabinie przy tej prędkości to nie problem
4,0
~2fast2furious
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
powyżej 140 km/h poziom hałasu we wnętrzu kabiny nieznacznie rośnie, jak na auto tej klasy powinno być trochę lepiej, dla porówniania VW Passat B6, gdzie nawet pomimo 160 km/h poziom hałasu jest naprawdę minimalny i słychać tylko szum opon ewentualnie nierówności które \"wybierają\" opony
4,0
~PioGor
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Znów standardowa usterka czyli trzeszczenie drzwi, wystarcz od czasu do czasu meszek stykający się z uszczelką posmarować np wazeliną techniczną i problem znika i całe szczęście - jakbym musiał z tym funkcjonować przy tej klasie auta to bym taki szczęśliwy nie był :)
4,0
~Daw
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Jak na diesla przystało nie da się ukryć co pracuje pod maską.Trochę denerwujące skrzypienie na nierównej drodze w okolicach szyb w przednich drzwiach,po delikatnym opuszczeniu szyb przestaje.Niektórzy zwalają winę na uszczelki ale to szyby,mały mankament \"3\" .
5,0
~predator
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Mam porównanie z innymi pojazdami i mogę śmiało powiedzieć, że to auto jest świetnie wyciszone. Przy prędkości 150KM/h słychać jedynie szum wiatru. Z kół przedostają się do wnętrza dźwięki które praktycznie są niesłyszalne.
5,0
~rlocus
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Diesel. Ale chłopaki z BMW pokombinowali tak, że dźwięk silnika jest bardzo przyjemny dla uszu. Trochę jak benzynka, za to brawo dla konstruktorów. Samochód cichy, mnie tylko przeszkadza wiatr w relingach powyżej 120 km/h.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E46 Touring 320 d 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~BędzieMocWrażeń
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Wysoka jakość materiałów, grube wykładziny, solidne spasowanie i kulturalna praca silnika powodują, że wyciszenie stoi na wysokim poziomie (jak na tą klasę aut ).
BMW Seria 3 E46 Touring