Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E46 Touring 330 d 184KM 135kW 1999-2001 (14) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Pozdrawiam.
BMW Seria 3 E46
Touring 330 d 184KM 135kW
Przednie zawieszenie uważam za totalna pomyłkę, w tym roku już drugi raz będę robił wahacze z przodu... Koła 17 cali bo mniejsze nie wejdą i sportowe seryjne zawieszenie-na naszych polskich dziurawych drogach to aż plomby z zębów wypadają. Posiadam jeszcze Audi A4 z wielowahaczem oczywiście, (8 lat uzytkuje) i jestem zadawolony. No ale tak jak mówiłem dla mnie zawieszenie z przodu w e46 to porażka. Cały tył robiłem też w tym roku. No i...
4,0
~Pan Kracy
BMW Seria 3 E46
Touring 330 d 184KM 135kW
Układ jezdny precyzyjny, jednak dość twarde zawieszenie i szerokie opony nie sprawdzają się podczas szybkiej jazdy po złych nawierzchniach. Do 140 km/h auto jest pod pełną kontrolą, poźniej jazda staje się męcząca. Bezpośrednie przełożenie układu kierowniczego z jednej strony daje dużo frajdy zaś z drugiej bywa uciążliwe na dłuższych trasach. Na polskich drogach lepiej sprawdzają się takie rozwiązania jak w Focucie czy Passacie. Oczywiście...
5,0
~barman1234@o2.pl
BMW Seria 3 E46
Touring 330 d 184KM 135kW
Jeśli chodzi o prowadzenie jest to poezja w każdym calu, jednak nie na polskie drogi. Zawieszenie strasznie cierpi na dziurach, często siadają tuleje tylne wahacza przedniego, wybijają się sworznie wahacza, których w oryginalnym wahaczu nie da się wymienić a koszt nowego od 400 zł. Firma Meyle wypuściła wahacze z wymiennymi sworzniami. Obecnie jestem po wymianie prawie wszystkich elementów zawieszena, cena czesci ok 1500 zł robocizna ok 1000 zł.
5,0
~Obiektywny
BMW Seria 3 E46
Touring 330 d 184KM 135kW
Koła 17\" opony 245 i na koleinach trzeba ją trzymać jak trzyma się dzikiego konia. Ale przecież o to chodzi! ;)) Tak poważnie to układ kierowniczy i zawieszenie charakterystyczne dla pozostałych modeli BMW jest rewelacyjne. Z czasem na krajowych drogach wybijają się tuleje wahaczy. Koszt wymiany (firmowe podzespoły) - 350 zł.
5,0
~qgarmin
BMW Seria 3 E46
Touring 330 d 184KM 135kW
Ideał, jedzie się jak po sznurku!!!ma sportowy charakter,sztywne,właśnie takie jakie powinno być.Gdyby nie nasze wspaniałe \"gładkie \"jezdnie,autko byłoby bardzo tanie w utrzymaniu,a tak serwisując auto na oryginalnych częściach,trzeba troszkę wydać kasy.Ale i tak warto.
5,0
~Wampyr
BMW Seria 3 E46
Touring 330 d 184KM 135kW
na 225/45/17 jedzie jak po sznurku, nie slyszalem jeszcze żeby nawet piszczały opony, w zakrętach nie przechyla. najlepiej czuć precyzje w górach na częstych zakretach - czuć jak auto pchają tylne koła a całość jedzie tam gdzie chcemy - extra
4,0
~piter
BMW Seria 3 E46
Touring 330 d 184KM 135kW
Precyzyjny, dość twarde zawieszenie, ale właśnie tego oczekiwałem kupując to auto. Na równej drodze jest na prawdę rewelacja. Niestety jazda po dziurawych drogach na 17\" to nie jest szczyt komfortu.
5,0
~hennoh
BMW Seria 3 E46
Touring 330 d 184KM 135kW
napęd na tył to większa kontrola nad kołami samochodu, dla mnie bezpieczniej, jedzie jak po szynach, na polskie koleiny założyłem 205 50 17 sa w sam raz
5,0
~DaG
BMW Seria 3 E46
Touring 330 d 184KM 135kW
prowadzi się znakomicie zawieszenie w BMW jest naprawdę świetnie wykonane, dłuższe podróże przebiegają komfortowo.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E46 Touring 330 d 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Jarek
BMW Seria 3 E46
Touring 330 d 184KM 135kW
BMW i wszystko jasne.Na zakrętach trzyma się jak przyklejony,Czuły układ kierowniczy.Autko jest bardzo zwrotne.
BMW Seria 3 E46 Touring