Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 (88) - Ergonomia

Na liście zabraknie 151 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Alfista
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 170KM 125kW
Jak dla mnie w porządku, ale niektórzy narzekają na małą ilość miejsca. Mam 198cm i dla mnie jest wszystko tutaj pod ręką, miejsca na wszystkie części ciała "prawie" pod dostatkiem. Czasem chciałbym tylko móc usiąść niżej bez gimnastyki na siedzisku :/ Dodam, że mam fotele zwykłe, skórzane, z grzaniem. Sportsitze są "niższe"? Czasem mam problem z dopasowaniem wysokości kiery, bo wolałbym mieć ją wyżej, ale wtedy nie widzę do końca wskazań...
3,0
~Wojtek
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320d 184KM 135kW
Niestety wiele z elementów poprawiających tę strefę było płatnymi opcjami. W moim egzemplarzu nie ma cupholderów ani składanej kanapy. O ile pierwsze może być plusem eliminując wożenie napojów we wnętrzu to jednak brak obu w standardowym wyposażeniu w aucie tej klasy jest lekkim nieporozumieniem. Brak iDrive można pominąć, miałem okazję korzystać z analogicznego do montowanego w E90 systemu i niczego się nie traci mając dostęp do nowoczesnego...
5,0
~Robaczek
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320d 184KM 135kW
Wszystko na swoim miejscu. Bardzo podoba mi się rozmieszczenie przycisków iDrive. Zdążyło mi się użytkować Audi z MMI ale wszystko było tam strasznie rozrzucone i za każdym razem gdy miałem potrzebę wywołać jakąś funkcję musiałem odbywać wzrok od drogi patrzeć w dół. W BMW nie ma takiego problemu. Jedyna rzecz za jaką Panowie z Bawarii powinni dostać po głowach to brak uchwytów na kubki w standardowym wyposażeniu! Nie zwróciłem na to uwagi...
4,0
~Andrzej
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 330Xi 258KM 190kW
Prawy podłokietnik mógłby być bardziej z przodu. Sterownik szyb zbyt wysunięty do przodu - domyślnie trafiam na otwieranie szyb tylnych. Sterownik iDrive jest z aluminium więc jeśli zostawisz auto w słońcu to nie dotkniesz go dłuuuugo ;) Kiedyś tyle się mówiło o iDrive w negatywnym świetle - teraz gdy sam mam okazję korzystać szczerze nie rozumiem dlaczego. Prosty system. Poza tymi uwagami ja nie widzę negatywów.
4,0
~Martinez
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 318d 122KM 90kW
Dziwi brak kontrolki od temperatury cieczy chłodzącej. Owszem można wejść w ukryte menu, ale komu za każdym razem chciałoby się wchodzić. Oczywiście są czujniki itp, ale jednak w serii F10 już kontrolka pojawiła się na desce. Tak na prawdę jest tak dużo opcji wyposażenia, że aż dziw bierze, że można mieć kierownice multifunkcyjną na odbieranie rozmów z telefonu a nie mieć w radiu tej funkcji :D
5,0
~Piotr
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320d 163KM 120kW
Fotele bardzo wygodne. Zdziwiłem się, że po przesiadce z wygodnego francuskiego auta do niskiego sztywnego i sportowego nie odczuwam zmęczenia ani dyskomfortu nawet po długich trasach. Co do rozmieszczenia przycisków to wszystko jest na swoim miejscu i łatwo się w tym odnaleźć. Wsiada się bardzo nisko ale nie traktuję tego jako wadę bo w końcu jest to wpisane w kupno bmw z m pakietem.
4,0
~stiw
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 330i 272KM 200kW
Wszystko na miejscu chość daszek od navi mogli schować i inaczej to zaplanować wizualnie ale sama obsługa i drive też nie jest bardzo skomplikowana choć tym pokrętłem trochę trzeba poprzesuwać w prawo i lewo żeby coś znaleźć..chyba można było to zrobić prościej, a i troszkę fotel kierowcy mógł być niżej w maxie, miałem e46 i był ciut niżej jak w aucie sportowym..Reszta bez najmniejszego zarzutu
3,0
~kukuba
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 318d 143KM 105kW
Fotel kierowcy na dłuższą trasę jest po prostu niewygodny. Dodam, że fotele są standardowe, z materiałową tapicerką. Możliwość ustawienia kierownicy w 2 płaszczyznach w zupełności wystarczająca, doskonałe rozmieszczenie przełączników i pokręteł zarówno na kierownicy jak i całym "kokpicie" auta. To im się udało. Natomiast za niewygodne fotele duży minus.
3,0
~mario
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 318i 129KM 95kW
Tu ocenę należy podzielić. Wszelkie przełączniki, przyciski, obsługa radia, nawigacji rozwiązana jest doskonale. Z kolei iDrive to porażka. Mimo aktualizacji oprogramowania jest wysoce nielogiczny. Dlaczego speed limit umieszczono w ustawieniach nawigacji? A wybranie numeru telefonu skutecznie zniechęca do rozmów podczas jazdy.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90
Średni koszt przejechania 100 km
38,67 zł
7,0
l/100km
9,1
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Wierzbin
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320d 163KM 120kW
Wszystko na swoim miejscu. Dźwignie pracują bardzo precyzyjnie i miękko. Fotel bardzo dobrze wyprofilowany w odcinku kręgosłupa lędźwiowego. W dłuższych trasach (9h jazdy) nie czuć szczególnego zmęczenia. Wsiadanie nie należy do najwygodniejszych - auto jest dość niskie i siedzenie też jest nisko. Ale cóż, w końcu to klasa średnia.
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90