Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 (136) - Silnik

Na liście zabraknie 103 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Fan BMW
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 318i 143KM 105kW
N43B20 ma sporo negatywnych opinii, ja jednak ich nie podzielam póki co. Grunt to zmieniać olej co 10 max 15 tysięcy km, nie pałować na zimnym i dbać o auto. Przykładowo: co 80 tysięcy km warto profilaktycznie wymienić napinacz łańcucha rozrządu oraz świece, koło 120k km warto oczyścić elektrozawory Vanosa. Kultura pracy silnika jest świetna, jest on bardzo cichy na co zwraca uwagę prawie każdy kto tym autem ze mną jechał. Dźwięk silnika jak...
5,0
~M
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 330i 258KM 190kW
To ogromny plus tego samochodu. 330i czyli dobra rzędowa szóstka, 258KM. Jeździłem wieloma silnikami. To jeden z lepszych. Moment obrotowy dostępny na prawdę od samego dołu. Już od 1200 obrotów silni idzie bardzo ładnie. Wraz z obrotami robi się coraz lepiej a powyżej 4 tys wystrzeliwuje jeszcze do przodu. Przy tym wszystkim wystarcza mu benzyna 95 i pali zaskakująco mało jak na wrażenie z jazdy. Podobno zadbany silnik potrafi przejechać...
2,0
~Wojciech
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320d 163KM 120kW
Jak działa turbosprężarka, to nawet całkiem zrywne auto. Niestety właśnie... jak działa turbosprężarka. Przez okrez 3 lat wymieniłem ją 2 razy... Sprężarki Mitsubishi w tym silniku to jakaś porażka. Po pierwszej wymianie udzerzyłem się w pierś i zacząłem jeździć prawilnie. Rozgrzewanie, wychładzanie itp. Niestety znów padła. W tym silniku wpływ na to może mieć pierdylion czynników. Chyba dopiero za kolejną sprężarką i po spędzeniu kolejnych...
5,0
~Wojtek
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320d 184KM 135kW
Bardzo dobra jednostka. Z jednej strony bardzo oszczędna szczególnie na trasie (wyniki w okolicach 5 litrów całkowicie wykonalne). Moc i moment obrotowy całkowicie wystarczające gdy sytuacja wymaga bardziej dynamicznego przemieszczania się. Jedynie na wyższych biegach przy autostradowych prędkościach i wysokich prędkościach obrotowych samochód traci na dynamice. W sam raz do efektywnego poruszania się w większości warunków. Wyczuwalna wrodzona...
5,0
~Robaczek
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320d 184KM 135kW
Zacznę od mocy. Silnik jest elastyczny na każdym biegu. Przy tej mocy można się i pościgać (oczywiście w miarę możliwości, bezpieczeństwo przede wszystkim). Gdy zachodzi potrzeba gwałtownego manewru lub przyspieszenia wystarczy zredukować bieg by poczuć masaż pleców. Drugi ogromny pozytyw: spalanie. Po zakupie auta byłem w szoku ile to auto pali, a raczej delikatnie sączy (tak to dobre słowo) olej napędowy. Średnia prędkość przelotowa na...
5,0
~Skowron
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 318i 129KM 95kW
Przez 3 lata zrobiłem tym samochodem 30 tysięcy km. Nie wiem jakie ludzie auta kupują, że tak narzekają. Oczywiście jest troszkę osiołkowaty ten silnik, ale czego sie można spodziewać po 129km. Awarie spowodwane są kupowaniem bez sprawdzenia i żyłowania silnika jakby to było 3.0. Kto tylko nie mysli o tym żeby jeździć autostradą 180 km/h i wyprzedzać 3 tiry na raz to auto bedzię odpowiednie. Właśnie wróciłem z trasy 2,5 tyś km po Erupopie....
5,0
~Andrzej
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 330Xi 258KM 190kW
Co tu dużo pisać - rzędowa szóstka w wielu kręgach uważania za jeden z najlepszych silników jakie kiedykolwiek powstały. Przepiękny dźwięk, duża moc i obroty pod 7000. Brakuje mu momentu w dolnych partiach, ale nadrabia to mocą. Co do spalania to średnio wychodzi 12l (mam automam i 4x4), przy mocnym wciskaniu pedału gazu ok 14l, a jeśli macie obok pasażerkę, która nie lubi przeciążeń to i poniżej 9l potrafi spalić :) Ja osobiście nie walczę...
5,0
~TOMEK
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 170KM 125kW
Trzeba uważać na rozrząd! Wymiana rozrządu wraz z regeneracją głowicy kosztowała mnie 6,5 tys. zł. Poza tym silnik trwały mimo iż czasami wyświetli się "check". Nie miałem problemu ze świecami, czy wtryskami, jedynie cewki lubią sie szybko skończyć. Silnik dynamiczny, dobrze się zbiera, nie ma problemu przy wyprzedzaniu, ładna kultura pracy i co ciekawe niskie spalanie w stosunku do oferowanej mocy. W trasie przy bardzo pokojnej jeździe udało...
5,0
~TOMEK
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 170KM 125kW
Trzeba uważać na rozrząd! Wymiana rozrządu wraz z regeneracją głowicy kosztowała mnie 6,5 tys. zł. Poza tym silnik trwały mimo iż czasami wyświetli się "check". Nie miałem problemu ze świecami, czy wtryskami, jedynie cewki lubią sie szybko skończyć. Silnik dynamiczny, dobrze się zbiera, nie ma problemu przy wyprzedzaniu, ładna kultura pracy i co ciekawe niskie spalanie w stosunku do oferowanej mocy. W trasie przy bardzo pokojnej jeździe udało...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90
Średni koszt przejechania 100 km
38,67 zł
7,0
l/100km
9,1
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Radek
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Silnik oceniłbym, ale co podkreślam- wyłącznie pod kątem wrażeń z jazdy- jako "dobry". Nie jest źle, nie jest rewelacyjnie. Czasem brakuje mu mocy przy wyprzedzaniu, ale też czego wymagać od wolnossącej 2l jednostki, to nie bolid. Brzmienie jak na wyżej opisane parametry jest bardzo przyjemne dla ucha, przyspieszenie w mieście wystarczające, na autostradzie, powyżej 140 km/h zaczyna już mu trochę brakować mocy kiedy chce się depnąć i wyprzedzić.
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90