Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 (116) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 123 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~M
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 330i 258KM 190kW
Może się czepiam - przy tym silniku producent powinien seryjnie montować szperę. Elektroniczne wynalazki, które mają ją zastępować działają poprawnie, ale nigdy nie zastąpią porządnego mechanicznego dyfra. Można niby kombinować z dołożeniem szpery z M3 albo innej nieseryjnej, szkoda jednak że nie mamy tego seryjnie. Poza tym - bez xdrive w zimie pod górę jest tak sobie. Absolutnie nie można oszczędzać na oponach. Z dobrą zimówką nie ma...
5,0
~WojtekS2008
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320d 177KM 130kW
To jest fantastyczne jak fajnie można się czuć prowadząc samochód. Aż się buźka cieszy. Nie jestem rajdowcem z BMW, miła spokojna komfortowa jazda i cały czas poczucie jedności z drogą i zapas mocy. Co trzeba dodać o ile nawet w zimie przy tylnym napędzie nie miałem większych problemów (pewnie dlatego że uważałem) o tyle raz w lecie po deszczu chciałem zawrócić na mokrej łące a były to bezdroża i gdyby nie pasażer który popchnął pewnie bym nie...
5,0
~Wojtek
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320d 184KM 135kW
Chyba najmocniejsza strona samochodu. Zawieszenie idealnie zestrojone umożliwiające zarówno dynamiczne i przyjemne pokonywanie zakrętów jak i wystarczające miękkie by wybierać nierówności nie przenosząc niechcianych sił na nadwozie. Jednym słowem wzór i klasyczne BMW. Układ kierowniczy z hydraulicznym wspomaganiem jest odrobinę "martwy" w okolicach położenia jazdy na wprost w każdym innym położeniu bardzo dobrze informuje zarówno o położeniu...
5,0
~Andrzej
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 330Xi 258KM 190kW
Układ kierowniczy genialnie precyzyjny i stawiający przyjemny opór. Hamulce bardzo mocne, ABS ledwie wyczuwalny, ESP nie ma co robić - nawet na deszczu nie zrywa przyczepności (ale proszę pamiętać że mam układ 4x4). Tak po prawdzie tylku ruszając z kopyta w łuku tył lekko zarzuca. Układ jezdny jest tak dobry, że jadąc 200km/h kompletnie tego nie czujesz. Prędkości rzędu 140-150 to jest absolutna normalność dająca 100% pewność panowania nad...
5,0
~Andrzej
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 330Xi 258KM 190kW
Wszystko co napisano o układzie jezdnym BMW mogę potwierdzić. Samochód prowadzi się jak po sznurku, jest precyzyjny nawet grubo powyżej 200km/h. Dodatkowo 4x4 sprawia że zimą żadna droga nie jest trudna do pokonania (problemem jest jedynie prześwit), a na mokrej nawierzchni nawet gdy wyłączysz ESP nie ma mowy o jakimkolwiek braku trakcji - ze startu zatrzymanego samochód wyrywa do przodu bez najmniejszego pisku opon!
5,0
~Fan BMW
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 318i 143KM 105kW
Jest bardzo dobrze, prowadzenie jest znakomite, elektryczny układ wspomagania spisuje się świetnie, w życiu bym nie wrócił do hydraulicznego. Przy ostrych manewrach czuć lekki body roll, ale tu podejrzewam sprawę rozwiązałoby M-pakietowe zawieszenie. Ogólnie samochód jest super stabilny przy 160-170 km/h i niższych prędkościach oczywiście też.
5,0
~Robaczek
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320d 184KM 135kW
Auto porusza się jak po szynach. Pięknie trzyma się drogi. Wyraźnie czuć tylny napęd, którego szczerze nieco się obawiałem, ale nie taki diabeł straszny jak go malują. By stracić trakcję naprawdę trzeba "depnąć" z włączonym DTC na zakręcie. Banan na twarzy murowany :) Serdecznie polecam tradycyjne RWD zamiast nudnego xDrive.
5,0
~Slivmaster
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320d 177KM 130kW
Daje max gwiazdek, bo nie mam do czego się przyczepić! Auto super skręca, ale jak tył odpowiada za napęd a przód tylko za skręcanie, to musi być dobrze. Na pewno robi robotę wyważenie 50/50. Wspomaganie ciężko chodzi ale nie będę tego traktował jako wady, bo przynajmniej czuć to auto i wszystko co się z nim dzieje przy skręcaniu...
5,0
~koksik030@interia.pl
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320d 163KM 120kW
Mały minusik jeśli chodzi o wytłumienie na poprzecznych nierównościach(opony run flat!nie na nasze drogi)Za to jak to auto jeździ w zakrętach i jak się zachowuje na drodze po prostu P O E Z J A!!! Samochód ma twarde zawieszenie ale takie lubię dla tych którzy lubią się wozić na kanapie zostaje "Gwiazda"
5,0
~anonim
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 318d 122KM 90kW
Układ jezdny - bajka. Posiadam jeszcze 2 inne samochody z innych krajów, Hybrydowe Volvo XC90 oraz Peugeot 508. Szwed oraz francuz nie mają podjazdu do beemki. Wyśmienicie wyczuwalna droga oraz brak opóźnienia reakcji. Chociaż czasami brakuje tego elektrycznego wspomagania na parkingu.
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90