Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 320i 150KM 110kW 2005-2007 (12) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Radek
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
No tu nie jest już tak fajnie. Przez same tylko ostatnie 2 lata uzbierało się wspomniane uprzednio 20 000 zł za naprawy, w tym: wymieniony katalizator i sondy lambda, separator oleju, uszczelniacze, kompletne zawieszenie, pompa wspomagania (tu akurat mea culpa- rozwaliłem ją sam, kiedy zachciało się "podriftować" emerytką). Still- jest DROGO. Sam katalizator to koszt ok. 7-8 tys. zł. Da się kupić zamiennik za 4-5 tys. zł, jeżeli komuś nie...
3,0
~Miszi1990
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Miałem niestety nieprzyjemność kupić samochód który brał olej. Wracając z Niemiec było ok, po wymianie oleju zaczął spalać 1L na 1000km (wlali doktora do silnika przed sprzedażą). Mechanik uświadomił mnie że w silniku 2.0 N46 dosyć szybko spiekają się uszczelniacze zaworowe i puszczają olej. Naprawa głowicy to koszt od 1500 do 2500 (serwis nie autoryzowany) Jeżeli kupujesz samochód zwróć uwagę czy nie puszcza bąków jak postoi na włączonym...
1,0
~Arhkoe
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Model ten określiłbym jako ten znajdujący się w grupie ryzyka drogich napraw. Posiada on dwumasę, do tego rozrząd na łańcuchu, jak i Valvetronic, z drogich napraw warto pamiętać że producent określił wytrzymałość katalizatorów na około 160 tys. km, w praktyce wytrzymują około 200.
1,0
~Karo
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Cudowny valvetronic... oj możnaby naprawdę dużo nerwów sobie zaoszczędzić nie pakując się w to bagno. Za auto dałam 26tys A za naprawy związane z silnikiem 7 tysięcy złotych. Autem jeździłam niecały rok. Nie polecam.
4,0
~bruno
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
niestety wynikłą konieczność wymiany amortyzatorów z przodu - 1600 PLN w zaprzyjaźnionym warsztacie,
5,0
~Michał
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Z tego co mi wiadomo przy przebiegu 190k km padł alternator - wymieniony na nowy z aso.
5,0
~MM
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Przy regularnym i solidnym serwisowaniu poważne usterki, to zdecydowanie rzadkość.
1,0
~Lola
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Tak jak mówię, chcesz kupić i włożyć 10tys w to auto to kupuj.
5,0
~wyczos
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Nic się nie psuje poważnego licząc od przygotowania auta po zakupie.
4,0
~Bunia
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Oceniam 12 letnie auto.
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90