Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 320i 150KM 110kW 2005-2007 (15) - Silnik

Na liście zabraknie 17 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Radek
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Silnik oceniłbym, ale co podkreślam- wyłącznie pod kątem wrażeń z jazdy- jako "dobry". Nie jest źle, nie jest rewelacyjnie. Czasem brakuje mu mocy przy wyprzedzaniu, ale też czego wymagać od wolnossącej 2l jednostki, to nie bolid. Brzmienie jak na wyżej opisane parametry jest bardzo przyjemne dla ucha, przyspieszenie w mieście wystarczające, na autostradzie, powyżej 140 km/h zaczyna już mu trochę brakować mocy kiedy chce się depnąć i wyprzedzić.
1,0
~Arhkoe
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Wysoce awaryjna jednostka, lubiąca olej (na szczęście nie w moim egzemplarzu), ale kupując ten silnik musicie być przygotowani na wydanie około 1500 złotych na wymianę uszczelniaczy zaworowych (bolączka tego modelu). Pamiętajcie również o obecności dwumasy, która w razie awarii nie jest tania, tak samo jak Valvetronic, który potrafi uprzykrzyć eksportacje tego modelu.
2,0
~Tadi
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Tu się działo. Silnik stawał się coraz słabszy więcej paląc paliwa,miałem zakładać gaz ale szybko mi przeszło. Trzech mechaników wymieniało, diagnozowało sterowanie valvetronic, łańcuch rozrządu, napinacz, zawory, głowice, komputer bez rezultatu. Potem ASO kilka razy. Efekt -8tys zł i silnik który dalej nie pracuje jak trzeba.
5,0
~MM
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Do tego modelu chyba optymalna jednostka - stosunek spalania do radości z jazdy. Jednak, żeby na światłach być zawsze pierwszym trzeba docisnąć do podłogi ;) Przez 5 lat użytkowania i blisko 50tys. przejechanych kilometrów - właściwie bezawaryjnie. Serwisowanie cenowo w normie.
1,0
~Grzesiek
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
W silniku przy przebiegu 110 tyś został wymieniony łańcuch rozrządu (podobno bezobsługowy), następnie valvetronic, pompa vacum, uszczelka pokrywy zaworów, czujnik oleju i wiele innych których nie idzie spamiętać. Silnik kopcił na niebiesko i ciągle coś się w nim psuło.
3,0
~Barti
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Silnik trochę słaby. Mam automat. W mieście jest ok ale w trasie to zamulony. Ja jeżdze powyżej 140. Przeważnie 150-170. Ale przy tych prędkosciach brakuje mocy bardzo. Juz tak slabego auta nie kupie. Tylko powyzej 200KM e automacie
4,0
~bruno
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Biorąc pod uwagę masę pojazdu, 150KM nie jest rewelacją, ale dość dobrze sobie radzi, bez nadmiernego apetytu na paliwo, czym mnie pozytywnie zaskoczył. nie hałasuje nadmiernie nawet przy szybkościach ok. 160 km/h
4,0
~Miszi1990
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Silnik jeśli chodzi o moc "ok" zużycie paliwa do akceptacji. Na niskich obrotach prawie go nie słychać. Power dla mnie wystarcza, wiadomo im więcej tym lepiej, ale 150 km to takie optimum
4,0
~Bunia
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Bierze olej, sporadycznie wyskoczy jakiś błąd, zazwyczaj znika. Jeżdżę do warsztatu który specjalizuje się BMW to mówią że poprostu ten model tak ma.
5,0
~wyczos
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Mimo km moc jest. Bardzo małe zużycie oleju. Nie miał remontu jeszcze. Tylko gaz do niego. Nie odczuwam spadku mocy.
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90