Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E90-91-92-93 (179) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 287 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Alfista
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 170KM 125kW
Po pewnym czasie użytkowania autem zaczęło lekko bujać podczas stania, np. na światłach, pojawiał się check engine. Pomogła wymiana wszystkich wtryskiwaczy na używane oraz wymiana wszystkich cewek na nowe, jedna dosłownie rozpadła się w trasie! Wymieniłem też przy okazji wszystkie świece. Są to znane problemy tego silnika n43b20 170 KM. Warto o tym poczytać przed zakupem i być na to gotowym. Nierówna praca na postoju, trzęsienie budą,...
4,0
~KuKiKaZMaN
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Coupe E92 335xi 306KM 225kW
Miałem dać 5 gwiazdek, ale czuję się w obowiązku napisać o jednej z głównych bolączek silnika N54 - jednostka napędowa ma skłonności do pocenia się olejem - głownie przednia część silnika. Zasięgnąłem opinii z zagranicznych (niemieckich i amerykańskich) for internetowych, na którym inni użytkownicy N54 też przyznają że tak mają. Koszt 2600 PLN brutto jaki poniosłem aby całkowicie uszczelnić silnik (został wyciągnięty z karoserii) wg. mnie nie...
5,0
~Piotrek Tr
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320d 177KM 130kW
Daje 5 gwiazdek bo jak przy każdym samochodzie trzeba pamiętać o eksploatacyjnych wymianach charakterystycznymi dla danego silnika, natomiast gdy się o tym pamięta to można mu zaufać i pojechać w długą podróż bez strachu, że się z niej nie wróci. -po 200k km potrafi stracić swoje właściwości guma uszczelki pod chłodniczką oleju, niewymienienie na czas może skutkować przeciekaniem pod silnikiem (koszt 50-100 zł). - po 250k km należy wymienić...
2,0
~Radek
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
No tu nie jest już tak fajnie. Przez same tylko ostatnie 2 lata uzbierało się wspomniane uprzednio 20 000 zł za naprawy, w tym: wymieniony katalizator i sondy lambda, separator oleju, uszczelniacze, kompletne zawieszenie, pompa wspomagania (tu akurat mea culpa- rozwaliłem ją sam, kiedy zachciało się "podriftować" emerytką). Still- jest DROGO. Sam katalizator to koszt ok. 7-8 tys. zł. Da się kupić zamiennik za 4-5 tys. zł, jeżeli komuś nie...
3,0
~Miszi1990
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Miałem niestety nieprzyjemność kupić samochód który brał olej. Wracając z Niemiec było ok, po wymianie oleju zaczął spalać 1L na 1000km (wlali doktora do silnika przed sprzedażą). Mechanik uświadomił mnie że w silniku 2.0 N46 dosyć szybko spiekają się uszczelniacze zaworowe i puszczają olej. Naprawa głowicy to koszt od 1500 do 2500 (serwis nie autoryzowany) Jeżeli kupujesz samochód zwróć uwagę czy nie puszcza bąków jak postoi na włączonym...
1,0
~Neo
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320d 163KM 120kW
Jest to moje pierwsze bmw w życiu i napewno ostatnie. Nie długo sprzedaje i to będzie najlepsza decyzja. Jak co kupiłem od razu poszła dwumasa, potem uszczelka pod głowicą przy okazji wymiana pompy wody,napinacz ,pasek. Potem oba termostaty. Klocki z tarczami. Teraz jak już myślałem że będzie dobrze to zaczął gdzieś olej uciekać. Po prostu masakra. Podobno wcześniej była regenerowana turbina Ale czy dobrze zrobiona to nie wiem. W siedzeniu...
4,0
~Łukasz . s
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 318i 129KM 95kW
Przed kupnem warto zweryfikować czy były wymieniane uszczelniacze (raz na ok 100-200tys km) , ich koszt to groszowa sprawa, niestety wymiana ich wynosi w zależności od "speca" 1000-4000zl . Jeśli ktoś siedzi w BMW to zrobi to tanio bez wyciągania silnika. Największym kosztem jakie możemy ponieść jest Valvetronic . Koszt wymiany całego zestawu to ok 4000zl. W skład niego wchodzi naprawdę wiele części, a przy wymianie pojedynczych nie mamy...
1,0
~The Darek
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Coupe E92 330d 231KM 170kW
Byłem drugim właścicielem , przebieg gwarantowany, kupiłem auto od sąsiada, łańcuch który się urwał na gierkówce przy 140 km/h odebrał mi całą przyjemność z użytkowania tego auta. W moim aucie BMW zamontowało rozrząd o 2 oczka dłuższy niż powinien być. ( prawdopodobnie z E46 produkowanego jeszcze 2 lata wcześniej) takie auto jeździ ale wyciągnięte nadmiernie napinacze i ocieranie łańcucha powoduje jego zerwanie. To była częsta usterka w tych...
3,0
~Sław
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 320d 177KM 130kW
Chociaż początkowo sporo rzeczy musiałem(może bardziej chciałem) wymienić to uważam, że jak się o auto zadba to odpłaci się bezawaryjnością. Jak narazie problemów z rozrządem nie mam lecz odezwały się inne bolączki tego silnika takie jak np. sterownik świec, egr, dpf, uszczelka pod obudową filtra oleju, itp. Słyszałem też o problemach z klapkami kolektora i znam przypadek uszkodzenia silnika przez ich urwanie. Niestety było drogo... Ja u...
5,0
~Archie Flow
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 320d 163KM 120kW
NIC. Silnik praktycznie nietykany, mechanika zdecydowanie wytrzymała 5-letnią eksploatację (między 4 a 9 rokiem od produkcji). Auto nigdy nie zawiodło na żadnej trasie, jedyna zaś usterka unieruchamiająca mi auto zdarzyła się pod domem, podczas mrozu -18 stopni, a której eliminacja pochłonęła jakieś 1500 PLN. Nie pamiętam już, co to dokładnie było - jakiś czujnik cholera-wie-czego od zapłonu, który się po prostu zużył i w takich warunkach...
BMW Seria 3 E90-91-92-93