Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna (34) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 46 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~kopyto
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 318d 143KM 105kW
Nie wiem czy to są drobiazgi ale sprawy z BMW nie idą w dobrym kierunku: - wpadający w drgania lewarek zmiany biegów. Nikt tego nie potrafi naprawić i jak to mówi dealer ten typ tak ma. Mi się to nie podoba bo auto jest drogie w zakupie i klasy premium a drgający drążek zmiany biegów to może być w \'Jelczu\'. - wpadająca w wibracje kierownica. Przy 100-120km/h lekko wibruje kierownica. Nic nie dały nowe opony, nowy drążek kierowniczy,...
4,0
~OmO
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320d 184KM 135kW
Silnik trochę szarpał na zimnym jak zatankowałem 2x na bylejakiej stacji (choć świeżo przebranżowionej na polską markową). Po zalaniu preparatu do czyszczenia wtrysków i po powrocie do Statoil objawy całkowicie ustąpiły. Kiedyś zawieszał się manualny wskażnik poziomu paliwa (elektroniczny wskaźnik dystansu do przejechania dobrze wskazywał). Ale już od 30 000 km spokój. Raz przepalił się diodowy kierunkowskaz w lewym lusterku. Używka 80 PLZ....
4,0
~Kuba
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320d 184KM 135kW
Moje auto wyposażone jest w sportowy okład kierownicy co zmienia charakterystykę zawieszenia i układu kierowniczego. W tym modelu z tym wyposażeniem jest problem z delikatnie stukającą kolumną kierowniczą podczas jazdy np po bruku. Serwis tłumaczy to budową kolumny i twierdzi, że tak to ma być. Jak dla mnie trochę to nie przystaje do tej marki ale nie jest to jakiś wielki problem.
2,0
~Tobas
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 1.6 316i 136KM 100kW
Po 6 tys. km, odczepiła się tylna osłona fotela kierowcy (brak dzieci, z tyłu nikt nie jeździ), po 25 tys. pękła szybka zegarów (od przegrzania), zdążył też zepsuć się komputer sterujący kontrolą ciśnienia w oponach. Wszystko naprawione w ramach gwarancji, ale czy auto za tyle kasy powinno mieć tyle usterek?
3,0
~StefanQuandt
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Po zakupie wymieniłem elementy eksploatacyjne oraz amortyzatory ze względu na wyciek z jednego z nich. Prewencyjnie uszczelniłem również miskę olejową, z której pojawiały się lekkie wycieki. O obu tych sprawach wiedziałem już przed zakupem i liczyłem się z koniecznością ich serwisu.
4,0
~Filip
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 318d 143KM 105kW
Nic na razie. Byly jakies swierszcze w desce rozdzielczej ale poki co zdechly. Pojawil sie delikatny dzwiek wysokiej czestotliwosci, jakby lozyska, ale bardzo cicho, nawet nie jestem pewien czy to nie opony/droga.
4,0
~Czarnoskrzydly
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Do 130 000 jedynie wymieniane części eksploatacyjne. Doszło jedynie do obluzowania śrub wózka jezdnego - stuki i puki. Naprawa w zasadzie symboliczna - dokręcenie śrub.
5,0
~właściciel
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 316d 116KM 85kW
Jak wiadomo tarcza, klocki, oleje i filtry. Z dodatkowych innych rzeczy co musiałem wymienić to czujnik parkowania za 52zl z przesyłką.
4,0
~Jarsko
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
W nowym samochodzie, trzykrotnie naprawiany fotel kierowcy - elementy wewnątrz oparcia miały tendencję do odrywania się i "masowały" plecy
5,0
~Wiktor
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320d 184KM 135kW
Jedynie przycisk od blokady opuszczania tylnych szyb, odmówił współpracy. Niestety w pozycji zablokowanej. Koszt wymiany modułu 200zl.
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna