Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna (56) - Silnik

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~StefanQuandt
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Silnik jest dla mnie największą wadą mojego egzemplarza. Jest to 320i z grudnia 2012 roku, co oznacza, że pod maską siedzi tu niesławne N20 - jednostka słynąca z rozciągającego się łańcucha rozrządu i powodowanych tym niezmiernie kosztownych awarii. Moje F30 miało łańcuch wymieniany wraz z pompą oleju relatywnie niedługo przed zmianą właściciela, a za pewien czas zamierzam uczynić to ponownie w celu minimalizacji ryzyka. Przyszłym nabywcom F30...
4,0
~Bawarczyk
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Jak na 2 litry pojemności radzi sobie bardzo dobrze. Pokaźny moment obrotowy pozwala na swobodne poruszanie się na trasie jak i wyprzedzanie innych pojazdów. Jedną gwiazdkę odejmuję za dźwięk silnika po uniesieniu maski (terkocze prawie jak diesel!). Co ciekawe, klekotania nie słychać w ogóle wewnątrz pojazdu, zarówno na biegu jałowym jak i podczas przyspieszania (wówczas dźwięk jest nawet przyjemny). Trzeba również pamiętać o tym, że łańcuch...
5,0
~Czarnoskrzydly
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Silnik bardzo elastyczny , jednostajnie rozwija moc od samego dołu do 5000 RPM , sprawnie przyspiesza niemal na każdym biegu. Jak na swoją moc i pojemność jest dość ekonomiczny - spalanie przy przepisowej jeździe pozamiejskiej oscyluje w okolicach 7l/100km (nie przekraczając 120km/h), jazda autostradowa 140km/h 7,5-8l/100km , 160km/h w okolicach 8,5-9l/100km. Nie lubi miasta i jazdy na zimno - niemal zawsze powyżej 10l/100km. Kultura pracy?...
5,0
~Tommy
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 3.0 330d 258KM 190kW
Silnik rewelacja, nie bez kozery BMW otrzymało wiele nagród za ten silnik. Dynamika (5,6s do 100 km/h) oraz jego elastyczność nie pozostawiają konkurencji żadnych złudzeń. Warto nadmienić, że kupno 335d z napędem na 1 oś wogóle nie ma sensu bo nie da się tego przenieść na asfalt. 258 KM w zupełności wystarcza, nawet do ekstremalnych wrażeń. Co istotne cena 330d w stosunku do 318 lub 320d jest sporo wyższa ale warto wydać te pieniądze....
5,0
~surek
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 328i 245KM 180kW
Pracuje idealnie na każdym z trybu pracy auta. Tryb Sport kręci do wysokich obrotów, a biegi zmieniają się znacznie rzadziej. Tryb normalny doskonale nadaje się na trasy gwarantuje elastyczność silnika i szybką zmianę biegów. Tryb ECO to sposób na \"oszczędną\" jazdę w bardzo zakorkowanym mieście, ogranicza czułość na każde muśnięcie pedała gazu i sprawia, że biegi zmieniają się przy możliwie najniższych obrotach silnika. spalanie w...
5,0
~Martinio
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 328i 245KM 180kW
Slinik chodzi super. Nie ma z nim żadnych problemów. Daje radę na każde zawaołanie kierowcy. Jeżdzisz wolno - mało pali. Sciśniesz to idzie jak rakieta i wir w baku. Nie słychać go w aucie. Pracuje równo i naprawde nie ma do czego się doczepić.Czuć moc w tym silniku. Jak wdusisz mu maxa to przy odpuszczeniu pedału gazu czuć jak jeszcze na 2 sekundy wyrywa się do przodu. Działa pięknie. 0-100 rakieta. kick - dow przy 140 wbija w fotel i...
3,0
~Filip
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 318d 143KM 105kW
Dynamika bez uwag. Ma 140KM i tak jezdzi. Dla mnie wystarczy wiec daje 5. Nizsza niz u konkurencji kultura pracy (przed zakupem probowalem Volvo S60, MB C-klasa i VW passat). Volvo - bardzo ciche w srodku, VW troche glosniej, Mercedes prawie jak BMW. Innymi slowy odglos i drgania diesla w samochodzie jest slyszalny wyraznie, to prawdopodobnie cecha marki bo podobne wrazenie mam z modeli X. Daje 2. Zatem srednia 3 z plusem.
5,0
~Marek
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 328i 245KM 180kW
Silnik niezwykle dynamiczny a jednocześnie dość ekonomiczny jak na te moc i osiągi. 5,9 do setki pozwala bardzo sprawnie przemieszczać się w każdych warunkach. Moment od samego dołu i całkiem przyjemne brzmienie poza biegiem jałowym na zminym silniku kiedy brzmi troche jak diesel (bezpośredni wstrysk). Ogólnie bardzo polecam ten silnik
3,0
~Marek
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
I tu jest problem - "na zimno" bardzo głośny klekot, po paru kilometrach jest OK. Prosiłem serwis o sprawdzenie bo "chodzi jak diesel", ale stwierdzili, że tak ma być. Nie wiem co o tym myśleć, bo miałem kilkanaście aut i nigdy nie było takich problemów, zwłaszcza w Golfie GTI.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna
Średni koszt przejechania 100 km
20,00 zł
6,7
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~stapoz
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 328i 245KM 180kW
Duże wibracje jak na benzynę. Testowałem kilkanaście egzemplarzy przed zakupem, wszędzie identycznie - porównywalny z 6-cylindrowym dieslem. Dość głośny na wolnych obrotach - do Toyoty, Kia czy Peugeota nie ma co porównywać tam silnika nie słychać, no ale moc też nieporównywalna.
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna