Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna (42) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 38 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~StefanQuandt
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Jak to BMW - prowadzi się świetnie, jak po szynach. Może nie czuć tego w codziennej jeździe, wystarczy jednak wyjechać na bardziej kręte drogi, by banan pojawił się na twarzy. Wsiadając do innego auta, mam wrażenie jakby było popsute. Mój egzemplarz nie jest wyposażony w napęd na cztery koła (xDrive), nie jestem jednak pewien, czy jest on rzeczywiście potrzebny w zdecydowanej większości sytuacji. Pomimo że ostatnia zima była sroga, a śniegu...
5,0
~Bawarczyk
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Tutaj dochodzimy do cechy najistotniejszej, bowiem uważam, że dopiero w tym modelu udało się w pełni połączyć dynamiczne prowadzenie z bardzo dobrym komfortem jazdy. Poprzednik nie prowadził się lepiej, a był w dużej części pozbawiony komfortu, wymaganego jednak w przypadku limuzyny premium. Dodam tylko, że powyższej oceny nie zmienia fakt, że F30 porusza się na felgach 18 calowych, a E90 było na 16, na których akurat komfort powinien być...
3,0
~Filip
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 318d 143KM 105kW
Komfort zawieszenia (szczegolnie tylnego) najlepszy z porownywanych aut (z listy wymienionej wyzej). Pod tym wzgledem ani Volvo (niby OK, ale tyl skacze na krotkich nierownosciach) ani VW (tez niezbyt wyrafinowany) mnie nie przekonaly. Mercedes chyba najblizej komfortu w BMW. BMW daje 5 za komfort zawieszenia. Wlasciwosci dynamiczne zawieszenia - dobrze, daje 4. Uwazam ze tu BMW zrobilo dobra robote. Gdzie sie nie popisalo to: uklad...
3,0
~kopyto
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 318d 143KM 105kW
No i tu jest pies pogrzebany. Auto które jest niby wzorem a tu takie wpadki. Kupując to auto spodziewałem się super właściwości jezdnych i nie sądziłem, że moja stara Alfa 156 będzie wciąż sprawiała mi więcej przyjemności z jazdy niż nowe BMW 3 za 160tyś. Układ jezdny jest zbyt mało bezpośredni. Kierownica pracuje zbyt lekko nawet w trybie Sport i wg mnie nie oddaje w wystarczający sposób tego co się dzieje na drodze. Najgorsze jest to, że...
5,0
~Kuba
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320d 184KM 135kW
Moim zdaniem jedna z mocniejszych cech samochodu. Mam sportowe, obniżone o 10mm zawieszenie. Auto jest świetnie wyważone i trzyma drogi się jak przyklejone. Kierownica mimo elektrycznego wspomagania daje przyzwoity feedback i jest bardzo precyzyjna, szczególnie w trybie sport. Tę precyzję popsuli podobno trochę w poliftowej wersji wprowadzając minimalne martwe pole, żeby wygodniej trzymać auto w jeździe na wprost. Według mnie niepotrzebnie....
5,0
~Kuba
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320d 184KM 135kW
Moje auto porusza się na felgach 19\" z oponami run-flat, mimo to jeździ się bardzo dobrze i nie ma tragedii na dziurach. Gorzej jest na koleinach, gdzie trzeba bardziej trzymać kierownicę. Jeśli chodzi o prowadzenie, tym autem można pozwolić sobie na dużo więcej jak innymi samochodami. Rewelacyjne prowadzenie w zakrętach i rewelacyjna przyczepność. Dodatkowa opcja włączania trybu SPORT daje dodatkowo pewności i frajdy ze sportowej jazdy.
5,0
~Martinio
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 328i 245KM 180kW
na suchym kleji się do nawierzchni;) Na mokrym również ale sam od siebie uważam bo napęd na tył. Przy ruszaniu na mokrej nawierzchni odrywa się bestia jak depniesz ;) Komfort idealny. Trochę taki wybujany samochód na naszych drogach - niczym mercedes S klasa. Ale 140 km/h w zakrętach na S7 w strone myślenic żaden problem. Idzie nawet 180 i czuć , że się trzyma drogi. Wiarygodne dla kierowcy zawieszenie i cały układ jezdny.
5,0
~Adam Ch.
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
To mój pierwszy wóz z napędem na tył. Świetnie trzyma się drogi na ciasnych łukach. Zimą można fajnie się pobawić, aczkolwiek ciężko się wykopać zimą z głębokiego śniegu. Zawieszenie jest dość twarde, ale dzięki temu auto dobrze się prowadzi. Twardość zawieszenia potęgują dodatkowo opony runflat. W moim egzemplarzu felgi mają tylko 16 cali, ale szczerze mówiąc nie chciałbym mieć większych na polskie drogi.
4,0
~Marek
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Bardzo przyzwoicie. Jest bardziej miękki niż w GTI, ale auto dzięki temu jest zdecydowanie bardziej komfortowe, a i tak prowadzi się bardzo dobrze. Tylny napęd daje dużo przyjemności, a jednocześnie z włączoną kontrola trakcji jest bezpiecznie. Na razie mam 4 tys. i dlatego jeszcze nie sprawdzałem co potrafi.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna
Średni koszt przejechania 100 km
20,00 zł
6,7
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Tommy
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 3.0 330d 258KM 190kW
Tu warto powiedzieć, iż auto prowadzi się bardzo dobrze ale nie doskonale. Jeżdżąc AUDI A5 układ kierowniczy był bardziej twardy i dawał lepsze wyczucie tego co się aktualnie dzieje z kołami. Nie są to duże różnice, wręcz małe ale jeśli ktoś przywiązuje dużą uwagę do tego to warto aby przetestiwał to auto przed zakupem.
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna