Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 F30-F31-F34 (147) - Silnik

Na liście zabraknie 54 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~QQFan
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Gran Turismo Facelifting 2.0 318d 150KM 110kW
Silnik pracuje kulturalnie, ma duży moment obrotowy, dobrze się zbiera w połączeniu z automatem. Myślałem, że będę go chciał od razu zchipować, ale jak na razie osiągi w zupełności mi wystarczają. Oczywiście w trybie sport i komfort. Tryb eko pro nadaje się tylko dla emerytów i przydaje się tylko w korku. Przy opisie silnika, zacznę od pierwszej i moim zdaniem największej niedogodności auta tj. systemu start/stop. System domyślnie jest aktywny...
3,0
~StefanQuandt
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Silnik jest dla mnie największą wadą mojego egzemplarza. Jest to 320i z grudnia 2012 roku, co oznacza, że pod maską siedzi tu niesławne N20 - jednostka słynąca z rozciągającego się łańcucha rozrządu i powodowanych tym niezmiernie kosztownych awarii. Moje F30 miało łańcuch wymieniany wraz z pompą oleju relatywnie niedługo przed zmianą właściciela, a za pewien czas zamierzam uczynić to ponownie w celu minimalizacji ryzyka. Przyszłym nabywcom F30...
5,0
~mat11
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 320i 184KM 135kW
To nie downsizing, a słuszne 2.0 + turbo. Starałem się je fachowo dotrzeć i myślę, że cel osiągnięty:-) Prawie dwieście koni pod butem to nie są żarty, trzeba uważać by się nie zapomnieć. Swoją drogą reakcja na prawy pedał - miodna. Moc silnika pozwala na swobodne włączanie się do ruchu czy wyprzedzanie wlokących się tirów, auto ogólnie lubi trasy i nie męczy się na dłuższą metę. Kultura pracy i wyciszenie bardzo podoba się pasażerom, dzięki...
5,0
~Piotr 005
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 1.5 318i 136KM 100kW
Na dziś wspaniały. Osiągi super. Spalanie rewelacja. Kultura pracy wyborna. I to bez znaczenia miasto czy autostrada. Zawalidroga to nie jest. Dla zabawy posiada 4 tryby pracy od sport + do eco . dla mnie ten ostatni to strzał w 10-tkę. Jasli delikatkie operujesz gazem masz tu pełną ekonomie jeśli wciśniesz -wkleja Cie w fotel. Silnik jest nowy ( od lipca 2015r) jednak BMW niegdy nie dało "ciała" w silnikach. Testowali go od 2011r i...
4,0
~Dario
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 1.5 318i 136KM 100kW
Zasadnicze pytanie czego oczekujesz od swojego samochodu. Pasjonatów osiągów umożliwiających stracenie prawa jazdy w mieście w parę sekund odsyłam do minimum wersji 320 i jego chip tuningu. Samochód zapewnia przyzwoite osiągi na poziomie 2 litrowych wolnossących benzyn (obecnie chyba tylko w mazdze 6), z tą różnicą że jak to turbo zbiera się z samego dołu. Dla kogoś to za mało, odsyłam do (jak powyżej). Wibracje wyczuwalne jedynie przy...
4,0
~Bawarczyk
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Jak na 2 litry pojemności radzi sobie bardzo dobrze. Pokaźny moment obrotowy pozwala na swobodne poruszanie się na trasie jak i wyprzedzanie innych pojazdów. Jedną gwiazdkę odejmuję za dźwięk silnika po uniesieniu maski (terkocze prawie jak diesel!). Co ciekawe, klekotania nie słychać w ogóle wewnątrz pojazdu, zarówno na biegu jałowym jak i podczas przyspieszania (wówczas dźwięk jest nawet przyjemny). Trzeba również pamiętać o tym, że łańcuch...
5,0
~Marcin
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 1.5 318i 136KM 100kW
Bałem się 1,5, jednak po lekturze forum oraz testach w BMW zdecydowałem się. Powiem tak, jak ktoś potrzebuje auto do sportu - to nie to. Ale jeśli to auto do pracy, ma trzymać spalanie w ryzach i nie być dieslem, przyśpieszyć w razie czego bez problemu to zupełnie wystarcza. Potrafi być też przyjemne na górskiej drodze jeśli przełączymy tryb w sport + sportowa skrzynia. Wtedy tez nie czuć że to 1,5. Jedyny minus to dźwięk przy starcie, nawet...
5,0
~Dominik
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Gran Turismo 2.0 320d 190KM 140kW
Dynamiczny - wtedy potrafi spalić dużo, natomiast ekonomiczny kiedy tylko trzeba. Średnie spalanie prędkościami autostradowymi mam ok. 5,9l/100 km (120 - 150 km/h) W mieście ok 7,1l/100 km. Silnik pomimo przejechania 115 tys. km bez usterek, wycieków. Serwis olejowy wg wskazań BMW co 30 tys. km (z filtrem kabinowym itd), natomiast co 15 tys. km robiłem samą wymianę oleju. U mnie interwał to max 15 tys. km na jednym oleju, co wg wielu...
5,0
~Czarnoskrzydly
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Silnik bardzo elastyczny , jednostajnie rozwija moc od samego dołu do 5000 RPM , sprawnie przyspiesza niemal na każdym biegu. Jak na swoją moc i pojemność jest dość ekonomiczny - spalanie przy przepisowej jeździe pozamiejskiej oscyluje w okolicach 7l/100km (nie przekraczając 120km/h), jazda autostradowa 140km/h 7,5-8l/100km , 160km/h w okolicach 8,5-9l/100km. Nie lubi miasta i jazdy na zimno - niemal zawsze powyżej 10l/100km. Kultura pracy?...

BMW Seria 3 F30-F31-F34 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Tommy
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 3.0 330d 258KM 190kW
Silnik rewelacja, nie bez kozery BMW otrzymało wiele nagród za ten silnik. Dynamika (5,6s do 100 km/h) oraz jego elastyczność nie pozostawiają konkurencji żadnych złudzeń. Warto nadmienić, że kupno 335d z napędem na 1 oś wogóle nie ma sensu bo nie da się tego przenieść na asfalt. 258 KM w zupełności wystarcza, nawet do ekstremalnych wrażeń. Co istotne cena 330d w stosunku do 318 lub 320d jest sporo wyższa ale warto wydać te pieniądze....
BMW Seria 3 F30-F31-F34