Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring Facelifting

Bartek, 7 lat temu
Silnik 2.0 318d 150KM 110kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring Facelifting 2.0 318d 150KM 110kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Wygodny, dobrze prowadzący się samochód. Bardzo dobre właściwości jezdne, super trzyma się drogi, ergonomiczne, rewelacyjna skrzynia biegów. Zdecydowanie najlepsze auto jakie miałem do tej pory. Aczkolwiek 150-konny silnik jest nieco za słaby dla tego auta.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobra kultura pracy, w miarę oszczędny, ale za słaby dla tego samochodu. Spalanie w trasie poniżej 6 litrów, w mieście ok. 8 l/100 km.
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacja, nie ma się do czego przyczepić.
5,0
Układ jezdny
Rewelacja, nie ma się do czego przyczepić.
Komfort
4,0
Widoczność
Wystarczająca
4,0
Ergonomia
Obsługa elementów kokpitu jest intuicyjna, dobrze skomponowane wnętrze, poza kilkoma drobiazgami, które jednak są denerwujące: 1. Żle działający czujnik deszczu i wycieraczki - albo wycieraczki działają zbyt rzadko, albo machają po suchej szybie. W trybie ręcznym nie ma możliwości włączenia przerywanej pracy wycieraczek. Przy włączonych wycieraczkach przednich i wrzuceniu biegu wstecznego tylna wycieraczka nie włącza się automatycznie. 2. Mocowanie isofix - punkty mocujące są za blisko klamer pasów bezpieczeństwa, przez co zapinanie i odpinanie pasów jest utrudnione. Przy dwóch fotelikach praktycznie niemożliwe jest złożenie środkowej części oparcia w celu przewiezienia długich przedmiotów. 3. Schowek po lewej stronie kierownicy jest tak skonstruowany, że przy otwieraniu drobne przedmioty wpadają pomiędzy klapkę a deskę rozdzielczą. 4. Wlew paliwa jest tak skonstruowany, że trudno jest uniknąć zachlapania samochodu paliwem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W porządku, poza tym, że w trybie auto prędkość wentylatora jest nadal regulowana ręcznie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń jest wystarczająca, przy czym bagażnik mógłby być większy.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest niewystarczające. Po aucie klasy premium spodziewałem się czegoś lepszego niż np. w Skodzie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 318d 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

BMW Seria 3 F30-F31-F34 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring Facelifting