Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring Facelifting

Spajki, 7 lat temu
Silnik 2.0 320d 190KM 140kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring Facelifting 2.0 320d 190KM 140kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Już pisałem
4,0
Całokształt
Udany samochód z dobrym silnikiem, dający masę frajdy z jazdy, szybki i oszczędny. Fotele mogłyby być nieco bardziej wygodne, no i cena premium - trzeba z uwagą wybierać opcje.
Wrażenia
5,0
Silnik
Na zimno nieco "klekocze" ale w środek został nieźle wytłumiony i nie słychać po rozgrzaniu że to typowy ropniak. Średnio zadowala się 6.4l/100km i to jeżdżąc dynamicznie
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra jest szybka, w trybie comfort pracuje bardzo gładko.
4,0
Układ jezdny
Świetnie się prowadzi mimo nowego servtronic, jedynie ilość obrotów kierownicy mogłaby być mniejsza - warto dopłacić do adaptacyjnego układu kierowniczego.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest ok. Przednia szyba jest bardzo dobrej przezierności, jak to w kombi czujniki cofania z tyłu to podstawa
5,0
Ergonomia
Jest bardzo dobrze
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
tutaj trochę klimatronik mnie denerwuje - zimą szybko się nagrzewa /elektryczne podgrzewanie/ ale czasami mimo ciepłego nadmuchu dmucha zimnym powietrzem i jest zimno w kolana - trudno to wytłumaczyć, ale to obserwacja kilku osób.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest dużo lepiej niż w e91 ale jest to kosztem siedzenia z kolanami wyżej niż tyłek:) Fotele po przesiadce z volvo mogłyby być lepsze
4,0
Wyciszenie
Jest ok przy dużym wietrze trochę szumi z okolic przednich słupków ale uwaga LCI jest lepeij wytłumiona od poprzedniej F31
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
BMW LCI 2016 kombi z napędem na tył i automatem. Średnie spalanie z 15000km to 6.4l/km cykl typowo mieszany. Jest to zdecydowanie świetny silnik do tego samochodu - jest wystarczająco dynamiczny i oszczędny. Moje min 4.2l/km w trybie eco pro, z drugiej strony autostrada 180-200km/h 8.2l/km. Wersja LCI ma zmieniony silnik, który pracuje dużo ciszej, kabina jest też lepiej wytłumiona. Długo się zastanawiałem czy ON czy benzynę ale przy moich codziennych dojazdach do pracy 30km ale nie żałuje wyboru. Do 160km/h samochod bardzo chętnie się rozpędza i trzeba się pilnować. przy 200km/h samochód na 8 biegu ma 3tys. obrotów przy 140km/h niewiele ponad 2tys. Na co mogę ponarzekać? Przy 190cm wzrostu mogłoby być więcej miejsca na nogi zwłaszcza na prawą, bagażnik nie powala wielkością w GT jest lepiej. Ledy warte dopłaty świecą bardzo dobrze. Uczulam - podstawowy zestaw audio to porażka nawet przy najdroższej nawigacji min HiFi. Nawigacja bardzo dobra, usługi conected drive mało przydatne google maps jest bezkonkurencyjne. Poza tym bardzo lubię to auto świetnie się prowadzi i daje dużo frajdy mimo że to 2 litrowy "klekot".
3,0
Stosunek jakość/cena
Brak pewnych rzeczy w standardzie to od dawna patent wielu marek "premium" na świdrowanie kieszeni.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za krótki okres żeby się wypowiedzieć ale długie interwały mm. serwisami - 30tys. km jak dla mnie jest to zaleta.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie odnotowałem

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 320d 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring Facelifting