Szukaj

Lista ocen BMW Seria 4 (24) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Pokaż filtry
3,0
~Zenon
BMW Seria 4 F32-33-36
Gran Coupe Facelifting 430i 252KM 185kW
Spalanie normalne jak na tę moc. Na trasie spokojnie potrafi zejść poniżej 7l/100km ale w mieście poniżej 10l trzeba się już nagimnastykować. Koszt serwisu BMW baaardzo wysoki, Wymiana kompletu klocków(usługa plus materiał) średnio z 3 razy droższa niż na rynku. Mówią, że to marka premium - może, ale nie widać tego w podejściu do klienta w serwisie. I nie mówię tutaj o samej usłudze naprawy/wymiany ale obsłudze klienta. Stoisz jak osioł w...
3,0
~jaceku
BMW Seria 4 F32-33-36
Gran Coupe 420d 190KM 140kW
Wysokie koszty utrzymania/serwisowania poza pakietami serwisowymi - wymiana klocków przód/tył zależnie od "rabatów" 2,2 tys. zł - 2,8 tys. zł . Dodajmy, iż klocki były do wymiany przy ok. 48 tys. km (przy spokojnym kierowcy) - to jest zdecydowanie za szybko jak na klasę auta (w poprzednim samochodzie {moc: pow 200KM} wymieniałem klocki przy 85 tys. km,) Koszt jednej roboczogodziny serwisu to ok. 500 zł - to dużo za dużo biorąc pod uwagę...
3,0
~Jacek
BMW Seria 4 F32-33-36
Coupe 435d 313KM 230kW
Relatywnie małe spalanie to jedno ale dość drogie przeglądy i czasem astronomiczne ceny części dostępnych tylko w serwisie ASO. No ale auto klasy premium. Nikt nie obiecywał, ze będzie tanio. Również miedzy bajki można włożyć wymianę oleju co 30tys. 15tys. to absolutne maximum! Do tego paliwo tylko premium. I z braku pompki czy zapasu opony Run Flat. Drogie, ciężkie, hałaśliwe. Przy felgach letnich w różnym rozmiarze na przód i tył. Komplet...
3,0
~Grzenio
BMW Seria 4 F32-33-36
Gran Coupe 428i 245KM 180kW
Auto od nowości. Teraz 145.000. Bezawaryjne. Daje super frajdę. Nigdy nie spalił poniżej 9. Średnie +/- 11-12. Przy ostrej jeździe (ale bez szaleństw) nie da się dojechać na trasie odp. z Łodzi do Gdańska. Gdy się złapie gumę, trzeba wymieniać 4 opony (!) czyli ok. 4000 zł. X-dive jest taki czuły, że rozpoznaje opory toczenia nowej/ starej opony i szarpie.
4,0
~Lukasz
BMW Seria 4 F32-33-36
Gran Coupe 428i 245KM 180kW
Tempomat na 140 km/h na trasie Wroclaw-Warszawa spalanie - 7,9. Da rade zejsc do 7litrow jezeli niebyloby duzego ruchu oraz wzniesień. Niestety podczas trasy wiele tirow wyprzedzalo sie wzajemnie, wiec musialem hamowac i potem przyspieszac, a to wiąże się z wiekszym spalaniem. W trasie pali malutko, w miescie (Warszawa) potrafi dojsc do 11.5litra w korkach.
5,0
~weracik
BMW Seria 4 F32-33-36
Gran Coupe 428i 245KM 180kW
Super super dynamika i maly apetyt na oktany...tu uważam ze jest naprawdę dobrze.. spalanie z 8000 to 10.6 większość w miescie. Ekonomiczna jazda po mieście 11 trasa 7.5 dziadkowa jazda na trasie 7...hulaj dusza piekła nie ma 13+
4,0
~Jacek
BMW Seria 4 F32-33-36
Gran Coupe 430i 252KM 185kW
samochód użytkowany w ramach wynajmu długoterminowego, więc trudno mi obiektywnie i całościowo ocenić koszty utrzymania, ale rata miesięczna za wynajem do zaakceptowania
5,0
~Darek
BMW Seria 4 G22-23-26
Coupe 2.0 420d 190KM 140kW
Jak narazie to tylko mogę powiedzieć o bardzo niskim spalaniu po mieście 6 litrów trasa 3,8 litrów, autostrada około 6 litrów. Powyżej 180 km/h około 8 litrów
4,0
~GASPAR
BMW Seria 4 F32-33-36
Gran Coupe 428i 245KM 180kW
Oczywiście diesel byłby tańszy w utrzymaniu, gdyby to było dla mnie ważne to pewnie kupiłbym diesla.
4,0
~Janek
BMW Seria 4 F32-33-36
Coupe 435d 313KM 230kW
Wiadomo serwisowanie BMW kosztuje ale potem odwdzięcza się bezawaryjnością.
BMW Seria 4