Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E34 Sedan (179) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 248 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~hohowski@poczta.onet.pl
BMW Seria 5 E34
Sedan 525 tds 143KM 105kW
Tragedia nikt mi już nie wciśnie kitu o niezawodności tych niemieckich wynalazków. Ciągle co się wali mimo że wizualnie auto jest jak igła. Ja sam naprawiam różne samochody i orientuje się w wielu sprawach związanych z samochodami ale to auto jest nieprzewidywalne. Ostatnio podczas podróży nad morze przestawił mi się rozrząd mimo że jest on na łańcuchu i nie wymaga wymian a już na pewno przy 184000 km. Po przedzwonieniu do serwisu...
4,0
~Piotrr
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Większość drobiazgów wynika z naturalnego zużycia auta po 30 latach eksploatacji ale z poważniejszych mogę wymienić na przykład uszczelkę pokrywy zaworów. Do tego doszły też elementy zawieszenia takie jak łączniki stabilizatora, sprężyny czy też amortyzatory. Wymieniałem jakieś elementy gumowe pod maską silnika, na szczęście dostępne zamienniki, świece, czujnik wstecznego, czujnik klocków, złącze odmy które lubi się z wiekiem rozszczelnić,...
2,0
~Krzysiaczek19881
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Oj, klawiaturę zatrę. Szczerze powiem, że zawsze coś piszczy, skrzeczy i prycha. Czujnik stopu się połamał, opaski metalowe zaczęły puszczać ze starości więc wszystkie zostały wymienione, patrze podwozie rdzewieje więc konserwacja podwozia, szczotki dmuchawy, opornica dmuchawy, fotele się przetarły, ręczy się posypał i zerdzewiał, chłodnica przeciekała, wybierak do biegów się połamał, łożyska amortyzatorów przednich strzelały przy skręcaniu,...
3,0
~Roughrider
BMW Seria 5 E34
Sedan 525 tds 143KM 105kW
Troszkę tych drobiazgów mi się posypało, jednak większość ze względu na wiek auta i sposób użytkowania przez poprzedniego właściciela. Tak na przykład pompka paliwa - dość częste w BMW (zamiennik 150zł), napinacz paska klinowego (zamiennik 160zł), uszczelka pod pokrywą zaworów (zamiennik 50zł), czy złamana dźwignia zmiany biegów, co raczej często się nie zdarza, no ale trafiło akurat na mnie (używana za 40zł). Ogólnie nie jest najgorzej, choć...
5,0
~the_trooper1988
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
Ten model BMW nie ma zbyt wielu drobiazgów, zatem nie ma co się psuć. Nie słychać żadnych stuków-puków. Jedyne co trzeba wymieniać to części podlegające naturalnemu zużyciu jak klocki, ale też nie zbyt często. Oczywiście wszystko zależy od tego jak i ile się jeździ. Dla przykładu mogę podać, że oryginalne części tłumika są nie wymieniane od nowości czyli 18 lat, polska końcówka gnije po 3 latach. Oczywiście wszystko zależy od tego jak i ile...
5,0
~Bastan
BMW Seria 5 E34
Sedan 525 i 24V 192KM 141kW
J.W. Jak auto jest w dobrej kondycji to praktycznie jest nie do zajeżdżenia. Trzeba dbać jednak o niego jak o kobietę :) Szczególnie silnik. Żadnych wymian olejów później niż silnik tego chce (Informacja na CPU) i olej musi być dobry a nie "do frytek". Każdy wychył temperatury ponad środek skali musi być sprawdzony. Zabawy z za wysoką temperaturą mogą skończyć się tragicznie. W każdej BMW Temp. na 90 stopni i ni grama więcej.
5,0
~Beny
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 129KM 95kW
Wszystkie usterki w moim samochodzie wynikały z kiepskiej instalacji LPG oraz normalnego zużycia - wiek auta 25lat. Polecam przy starszych egzemplarzach sprawdzić w książce serwisowej terminy czynności eksploatacyjnych, żeby nie zapomnieć o takich rzeczach jak szczotki alternatora lub regulacja luzów zaworowych. Padły sprężyny pneumatyczne foteli i zacina się siłownik centralnego zamka tylnych drzwii
4,0
~franczesko69
BMW Seria 5 E34
Sedan 525 i 24V 192KM 141kW
wyswiatlaja mi sie czasami bledy w komputerze dotyczace oswietlenia pojazdu ale same znikaja po jakims czasie :) wydaje mi sie ze to zalezy od wilgotnosci powietrza albo powodem moze byc zly montarz haka holowniczego ;) niestety ten juz byl zamontowany przed moim zakupem ;) poza tym auto ma juz swoje lata i przewody tez juz nie sa pierwszej mlodosci ;) tak poza tym to nic sie nie dzieje :)
5,0
~Vegas
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
awaria termostatu, odklejona podsufitka z tyłu oraz boczki drzwi z tyłu, zamek schowka, korbki szyb z tyłu się urywają po za tym nic, można się jeszcze przyczepić do jakości tapicerki ale to już chyba ze starości. Po za tym wymiana elementów metalowo gumowych zużytych ze starości, przebiegu i jazdy po polskich drogach, ale są tanie zamienniki. Wahacz, 2 duże tuleje, 1 mała podwójna- 350zł
3,0
~pawlo
BMW Seria 5 E34
Sedan 525 i 170KM 125kW
UUUUU,TU PORAZKA .MOZE DLATEGO ZE MIALEM PECHA.KUPILEM JA Z AUTOKOMISU Z KOTLINA OD TAKIEGO HANDLARZA OSZUSTA,MIAL WYMIENIONA USZCZELKE POD GLOWICA BEZ PLANOWANIA.SILNIK WYGLADAL OKI.WIEC WZIALEM.I POTEM MIALEM W PLECY 2 TYS.BO TRAFILEM NA KOLEJNEGO OSZUSTA KTORY TWIERDZIL ZE GLOWICA JEST PEKNIETA,NA SZCZESCIE TRAFILEM W KONCU DO KOGOS NORMALNEGO I SPLANOWAL GLOWICE DOBRZE PODOKRECAL I BYLO OKI.
BMW Seria 5 E34 Sedan