Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E34 Sedan 520 i 24V 150KM 110kW 1989-1995 (49) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 60 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Piotrr
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Większość drobiazgów wynika z naturalnego zużycia auta po 30 latach eksploatacji ale z poważniejszych mogę wymienić na przykład uszczelkę pokrywy zaworów. Do tego doszły też elementy zawieszenia takie jak łączniki stabilizatora, sprężyny czy też amortyzatory. Wymieniałem jakieś elementy gumowe pod maską silnika, na szczęście dostępne zamienniki, świece, czujnik wstecznego, czujnik klocków, złącze odmy które lubi się z wiekiem rozszczelnić,...
2,0
~Krzysiaczek19881
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Oj, klawiaturę zatrę. Szczerze powiem, że zawsze coś piszczy, skrzeczy i prycha. Czujnik stopu się połamał, opaski metalowe zaczęły puszczać ze starości więc wszystkie zostały wymienione, patrze podwozie rdzewieje więc konserwacja podwozia, szczotki dmuchawy, opornica dmuchawy, fotele się przetarły, ręczy się posypał i zerdzewiał, chłodnica przeciekała, wybierak do biegów się połamał, łożyska amortyzatorów przednich strzelały przy skręcaniu,...
5,0
~Vegas
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
awaria termostatu, odklejona podsufitka z tyłu oraz boczki drzwi z tyłu, zamek schowka, korbki szyb z tyłu się urywają po za tym nic, można się jeszcze przyczepić do jakości tapicerki ale to już chyba ze starości. Po za tym wymiana elementów metalowo gumowych zużytych ze starości, przebiegu i jazdy po polskich drogach, ale są tanie zamienniki. Wahacz, 2 duże tuleje, 1 mała podwójna- 350zł
5,0
~Beowulf
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Kiedyś raz przepaliła mi się żarówka w kierunkowskazie i jedna z żaróweczek podświetlenia konsoli nawiewu i kontroli temperatury. Oprócz tego nie przypominam sobie żadnej dodatkowej usterki. Aha, no tak jest jedna na którą cierpią wszystkie starsze E34 - odkleiło mi się poszycie tapicerki w tylnych drzwiach. Drobiazg w naprawie cenowo zbliżony do wymiany żarówki.
3,0
~ZYWY-BCE
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Tak naprawdę zawsze coś. To korbka to klamka to odpada podsufitka, amorki klapy z tyłu, porwana kanapa, coś piszczy coś zgrzyta. Jest tego naprawdę masa ale to przez to, że przede mną auto było w posiadaniu przynajmniej 5 właścicieli i jednej firmy.
4,0
~czlowiekfinn
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Ogólnie trapi je parę problemów. Wypalające się wyświetlacze, świrujące zegary to dość normalne usterki. Całe szczęście, że niekoniecznie uciążliwe i drogie w naprawie.
4,0
~rafers
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
raczej nie sprawia mi kłopotów... części nie są aż tak drogie. nie jest to w końcu maluch czy polonez... duży dostęp używek a nawet nówki oryginały w servisach bmw nie straszą cenką.
5,0
~Grzegorz
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Przepalająca się lewa przednia lampa ( żarówka ) przeciwmgielna i małe ogniska korozji na tylnych narożnikach pod lampami. Poza tym nic.
4,0
~Kiedyś WR 73030. Obecnie rower - po taniości :D
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Denerwujące drobiazgi typu przepalone żarówki kokpitu, skrzypiąca szyba przy uchylaniu/zamykaniu. W wielu przypadkach do naprawienia samemu.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E34 Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,50 zł
12,1
l/100km
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~ETM
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
3 lata w moim posiadaniu oraz 11 a lada chwila rocznikowo 12 lat na karku i nie zepsuło sie nic, nie licząc przepalonej przedniej prawej żarówki
BMW Seria 5 E34 Sedan