Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E34 Sedan 520 i 24V 150KM 110kW 1989-1995 (62) - Silnik

Na liście zabraknie 47 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Kiedyś WR 73030. Obecnie rower - po taniości :D
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Wrażenia ogólne: solidnie wykonany, mieści ok. 6 litrów oleju - lubi dobry olej (aczkolwiek lałem polski Lotos i śmigał), rozrząd na łańcuchu czyli rzekomo taniej, raczej paliwożerny no bo 6 cylindrów, a nie standardowe 4, dość elastyczny wysokoobrotowiec, technologia wielozaworowa (24v) powoduje, że dynamika pojawia się przy wysokich obrotach a to kosztuje, z drugiej strony na trasie nadrabia elastycznością. Wrażenia szczególne: kupiłem...
5,0
~Jacek
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Silnik 6 cylindrowy w ukladzie 2 tlokow rozstawionych co 60 stopni z definicji jest samo wyrownowazajacym sie. Pracuje rowno i w zakresie obrotow 4000 - 6500 generuje doznania rodem przeniesione z rajdowek. Gdy jezdze sam, wylanczam radio o gdy tylko "moge" ciesze ucho tym wspanialym brzmieniem. Polecam wszystkim potrafiacym docenic sportowe brzmienie. Odradzam wszystkim szukajacym auta z silnikiem spalajacym "kropelke" na 100 km. Generalnie z...
5,0
~Krzysiaczek19881
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
To chyba jedyna najmocniejsza rzecz w tym aucie. Gdy go kupiłem miał 180 tys do teraz gdy ma 270 to jest jakieś 90 tys w silniku nie zrobiłem zupełnie nic. Poci się tu i ówdzie, dolewam 1 litr oleju na jakieś 1000 km. Prz ostrym depnięciu piękna czarnoniebieska chmurka z wydechu, ale bez depania jest dobrze. 150 koni to ciut za mało na taką masę jednak nie jest się zawalidrogą. Silnik w LPG II generacji gaz toleruje tak sobie. Trzeba dbać o...
5,0
~Darucho
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Silnik doskonały, dosyć elastyczny, świetnie wkręca się w obroty, bezawaryjny, przez 7 lat eksploatacji wymieniałem tylko olej, 22 letni samochód z przebiegiem licznikowo 290tyś ale podejrzewam w okolicach 500tyś a oleju nie bierze ani kropelki. Dźwięk silnika to muzyka, nie wiem czym to się ma ale chyba pogodą bo czasami niesamowicie świszcze, ludzie myślą że mam turbinę ale to jest po prostu zasysanie powietrza. Jeden minus za spalanie....
5,0
~Łukasz
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Pracuje bardzo ładnie. 6 cylindrów to nie 4. Dźwięk rewelacyjny. Silnik jest wysokoobrotowy. Moc pojawia się od 3 tys. obrotów. Silniki m50 są bardzo wrażliwe na przegrzanie. Sprzęgło wiskotyczne musi być w idealnej kondycji aby uniknąć przegrzania i kosztownej naprawy głowicy. Ma wysokie wymagania jeżeli chodzi o olej. Ja stosuje zalecany syntetyk 5w-40. Pracuje super popychacze są ciche po 3 sekundach. Dwu litrowy silnik nadaję się do...
5,0
~Beowulf
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Doskonały. 650 obr/min na biegu jałowym, żadnych \"skoków\" obrotów a sam silnik nawet nie drgnie. Troszkę długo wkręca się na obroty, a poniżej 3000obr jest lekko ociężały. Powyżej zbiera się świetnie do ok 210km/h a powyżej, po miesiącu czekania ;) osiąga trochę powyżej 220km/h. Doskonały wynik jak na taką pojemność i masę auta. Po wymianie chipa sterującego silnika, wyraźna poprawa elastyczności poniżej 3000obr (niestety nie miałem...
4,0
~ETM
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Elastyczność srednia, jak w każdym wielozaworowym silniku (24V) Auto zaczyna jechać dopiero po przekroczeniu 3 tys obr/min, wcześniej można odnieść wrażenie że pod maską za napędzanie samochodu odpowiada silnik wycieraczek.... za to kultura pracy :) 6cylindrów w rzędzie , cudowne brzmienie, tylko BMW to potrafi.Jeżdze autem już 3 lata....a do tej pory wjeżdzając do tunelu otwieram okno i robie redukcje :)
5,0
~Piotrr
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
M50B20 to wspaniała jednostka której brakuje tylko jednego - mocy. Najprostszym oraz najlepszym sposobem na zachowanie silnika w dobrej kondycji są regularne wymiany oleju oraz używanie jego pełnego zakresu obrotowego po odpowiednim rozgrzaniu. Nigdy nie udało mi się przekroczyć temperatury 90 stopni, nawet przy największych lipcowych upałach.
5,0
~Grzegorz
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Co tu dużo pisać. Silnik cichy, równo pracujący i jak na razie niezawodny. Bardzo ładnie wkręca się na obroty. Dzięki mocy, skrzyni biegów i dość dużemu momentowi silnik bardzo elastyczny. Wyprzedzanie nie sprawia najmniejszych problemów-praktycznie przy każdej prędkości- sprawny vanos to podstawa.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E34 Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,50 zł
12,1
l/100km
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~xoxo@plusnet.pl
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Ponieważ kupiłem auto w fatalnym stanie, praca silnika nie zachwyca, choć to porządna konstrukcja. Ludziska czasami się ze mną ścigają - przy starcie mają lekką przewagę ze względu na mój automat, ale po 100m giną na horyzoncie we wstecznym lusterku, mimo że to ledwie 2.0 i tylko 150 KM - a autko swoje waży.
BMW Seria 5 E34 Sedan