Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E34 Touring (46) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 50 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~wlochu01
BMW Seria 5 E34
Touring 2.0 520i 150KM 110kW
Powiem prawdę. Nie dokładam złotówki do tego samochodu. Zaraz po przyjeździe do Polski (auto kupiłem w Niemczech 3 lata temu), zostało wymienione zawieszenie: łączniki stabilizatora, wahacz, a w 2 tylko tuleja metalowo-gumowa która jest wciskana i nie trzeba wymieniac całości oraz płyny eksploatacyjne (płyny oczywiście wymieniam terminowo do dnia dzisiejszego). Teraz rozkoszuje sie jazdą niezawodnym samochodem. NIE ŻAŁUJ PIENIĘDZY NA DOBRE...
3,0
~Piotr z W-wy biotit@wp.pl
BMW Seria 5 E34
Touring 2.0 520i 150KM 110kW
1.zawieszenie przód 2.nowe amory, klocki hamulcowe 3 nowy akumulator 4.nowa chłodnica, termostat,pompa wodna. 5.czujnik temp.silnika 6.naprawa alternatora. 7. wymiana lamp z przodu w sumie dużo, ale powtarzam liczyłem się z tymi wydatkami, auto mnie kosztowało z pełną rejestracją 11 500. wszystkie zakupione rzeczy+montaż gazu (2 tys. za II generację z butlą w kole 60 l) zamknąłem sumą 4 tys. także za 15,5 kupiłem autko jakie nigdzie...
1,0
~ex fan bmw
BMW Seria 5 E34
Touring 2.5 525tds 143KM 105kW
- napinacze pasków... nie wytrzymywały napięcia. Puszczały się na prawo i lewo. - pompa paliwa: uszczelka, słowo jej obce. Siurała mi ropą po silniku. Po regenarcji siurać przestała, ale nie wpłynęło to na zmniejszenia zużycia paliwa, - zawieszenie: polskie drogi były zbyt brutalne dla tego "aryjczyka", - akumulator: wysiorbał mia dwa, - i numer sezonu: WAŁ KORBOWY, szlag go trafił w trakcie jazdy. Koszt naprawy - 12 tys zł. Jak na rok...
5,0
~Grzesiek
BMW Seria 5 E34
Touring 2.0 520i 150KM 110kW
auto sie nie psuje tylko zuzywa, a ja wymieniam cale podzespoly place raz za robocizne i mam z glowy na lata. np. koncza mi sie klocki z tylu to wymieniam klocki, tarcze, szczeki i plyn ham. wtedy wiem na czym jezdze. taki zestaw bedzie kosztowal 600-700zl ale mam z glowy na 100-120tys km a jak zaloze na stare zniszczone tarcze 30tys i duzo slabsza skutecznosc i za robote trzeba placic 4 razy;p
1,0
~reliev@go2.pl
BMW Seria 5 E34
Touring 2.5 525tds 143KM 105kW
pompa wtryskowa - padła, czujnik położenia wału - padł, auto straciło dużo mocy, zawory zwrotne zostały wymienione i dalej masakra - auto nie pali dobrze i straszny muł po za tym zajarała się elektryka, kiedy włączałem światła zamykał się centralny, kiedy wyłączałem światła - silnik gasł - jedna wielka karuzela
3,0
~Adam
BMW Seria 5 E34
Touring 2.5 525tds 143KM 105kW
Wycieki oleju z silnik i mostu. Pompa wtryskowa: Masakra. Kupując BMW zadbaj o znajomość z dobrym fachowcem od pomp wtryskowych. Kupiłem używaną pompę za 1200 zł, i była nieco gorsza od mojej. Jedyne wyjście to regeneracja. Autko jeździ, ale nie ma nawet 75 % tej mocy co poprzednio.
5,0
~Popiel
BMW Seria 5 E34
Touring 4.0 540i 286KM 210kW
Rzadko. Mi sie jeszcze nie zdażyły, a auto ma swoje lata. Silnik niemal niezniszczalny. Nie bałbym się tym autem przejechać żadnego dystansu. Koszt naprawy zawieszenia może być dość wysoki, a zużyte jest odczówalne mocno na kierownicy.
4,0
~tester71
BMW Seria 5 E34
Touring 2.5 525tds 143KM 105kW
pilnowac wymian oleju itp.to bedzie jezdzil bez problemu,no i nielac jakis "wynalazkow" do baku!mimo tego PAMIETAJCIE! eksploatujecie samochody w P-sce,atego niewytrzyma zadne zawieszenie i nie tylko!!!
4,0
~PiotrJakub
BMW Seria 5 E34
Touring 2.5 525tds 143KM 105kW
Auto zapala, jeździ, przez 2 lata nie zawiodło. Z dużych wydatków czeka mnie sprzęgło, kosztowna była również naprawa klimatyzacji i zawieszenia. Po zrobieniu - spokój (prawie 2 lata).

Usterki BMW Seria 5 E34

Liczba wpisów: 25

BMW Seria 5 E34 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Pablo
BMW Seria 5 E34
Touring 2.5 525i 192KM 141kW
W ciągu 2 lat jedynym problem jaki mnie spotkał był alternator (podobno były montowane 2 rodzaje i ja trafiłem na ten gorszy - valeo - niestety, bosch jest jednak dużo trwalszy)
BMW Seria 5 E34 Touring