Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E34 Touring (55) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 41 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Krzysztof Smoliński
BMW Seria 5 E34
Touring 2.5 525tds 143KM 105kW
Na pierwszy rzut oka niby nic rewelacyjnego ale po dwóch miesiącach jazdy zauważyłem,że jeżdżę tym BMW znacznie dynamiczniej niż wszystkimi poprzednimi (przednionapędowymi) autami. Brak szarpania kierownicą przy dynamicznej jeździe, jędrne zawieszenie i dobre hamulce. czego chcieć więcej? Jedna uwaga, wielu BMWiarzy chwali się że ma kontrolę trakcji co w większości przypadków nie jest prawdą. Ten mały przycisk poniżej klimy po lewej stronie...
4,0
~Grzesiek
BMW Seria 5 E34
Touring 2.0 520i 150KM 110kW
hmmm powiem tak w zawieszeniu nic mi sie nie tlucze niby jest fajnie;p ale, no wlasnie to ale- auto mi plywa co mnie irytuje. dodam ze mam z tylu zawieszenie nivo, czyli hydrauliczne zawieszenie polaczone ze wspomaganiem kierownicy. planuje wymienic plyn na ch 11 zielony moze sie poprawi a jak nie bede zmuszony wymienic na klasyczne koszt okolo 1000zl takie z wyzszej polki. przod napewno wymienie bo mi auto nurkuje przy hamowaniu.
5,0
~Igor
BMW Seria 5 E34
Touring 1.8 518i 115KM 85kW
Kto przynajmniej raz jechał E34 wie jak się świetnie prowadzą.W swoich latach były najlepiej prowadzącymi się autami klasy średniej, świetne rozłożenie masy 50/50 oraz układ kierowniczy sprawiły że 5er prowadzi się genialnie. Tył napęd przy mocnym przyspieszeniu (oczywiście trzeba mieć też olej w głowie) dociska tylną oś do asfaltu co daje stabilność i szybkie pokonywanie zakrętów nie jest problemem
5,0
~Piotr z W-wy biotit@wp.pl
BMW Seria 5 E34
Touring 2.0 520i 150KM 110kW
żaden mój poprzedni samochód nie wchodził jak BMW w zakręty, jedyna uwaga to to, żeby nie przesadzić z wielkością opon, na autostradach się sprawdzą, na naszych drogach nie. Ja mam na lato alusy 16" 225/55 z tyłu , a z przodu 215/55 Micheliny Pilot Primency. Jest ok. Zimą zakładam stalówki 15" 195/55 - to jest standart
3,0
~Marek
BMW Seria 5 E34
Touring 2.5 525tds 143KM 105kW
Oceniam przeciętnie po 60 tyś wymieniłem cały przod kompletnie po następnych 20 tyś pojawiały sie luzy, przyczyna była wada wąsa kolumny kierownicy koszt ok 300zł, w sklepie wcisneli mi wersję angielską. Do tyłu nic mie mam wymieniałem tylko p[owietrze w oponach
5,0
~wlochu01
BMW Seria 5 E34
Touring 2.0 520i 150KM 110kW
E34 trzyma się drogi jak przyklejony. Jeździłem w życiu wieloma autami, ale ten jest królem zakrętów. W tym samochodzie po prostu poczujesz sie bezpiecznie. No i ten uśmiech na twarzy - BEZCENNY. Nawet reklama BMW mówi: \"Radośc z jazdy\"
3,0
~nicpon_piotr
BMW Seria 5 E34
Touring 2.0 520i 150KM 110kW
z moich doświadczeń wynika że układ kierowniczy nie jest dość jak dla mnie precyzyjny. uważam że posiada luzy nawet po wymianie maglownicy na kolejną i po zmianie samochodu na drugi model stwierdzam dalej to samo.
2,0
~Adam
BMW Seria 5 E34
Touring 2.5 525tds 143KM 105kW
Autko prowadzi się dość precyzyjnie, na pewno stabilniej niż \"klocek\" w124, no ale tragedią jest wytrzymałość elementów metalowo gumowych (tych z ASO) na polskich drogach. Ceny też straszne. Remont przodu mógłbym robić co roku.
3,0
~rekin21
BMW Seria 5 E34
Touring 2.5 525tds 143KM 105kW
Dobre resorowanie ale niestety nienadające się na nasze drogi koszt naprawy samego przodu (amortyzatory, wahacze,łączniki stabilizatora,i poduszki)w zamiennikach to koszt rzędu 1600 zł same części niestety nie na długo.
5,0
~uxy
BMW Seria 5 E34
Touring 2.5 525tds 143KM 105kW
Przy oguminiu 225/55, nie ma mowy o jakiejkolwiek podsterowności, jak nie wciskasz gazu, to obojętnie od prędkości wjeżdżając na małe rondko, jedzie dokładnie tak jak chcesz(oczywiście w granicach rozsądku <80 km/h)
BMW Seria 5 E34 Touring