Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E34 Touring

Grzesiek, 11 lat temu
Silnik 2.0 520i 150KM 110kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 175 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW Seria 5 E34 Touring 2.0 520i 150KM 110kW 1991-1996 - Oceń swoje auto
4,77
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : komfort i solidnosc to auto ma dusze jak masz zadbane to go kochasz a jak zajechane to nienawidzisz. od zaniedbanego wolalbym seicento bo mnie problemow
5,0
Całokształt
najlepsze auto jakie mialem, a mialem juz 30 samochodow w roznych przedzialach cenowych od 1000 do 30000zl na drozsze mnie nie stac;p poki co. mega komfortowne wrecz luksusowe mam wersje indywidual z granatowym srodkiem skora i klimatronikiem. niezawodne, pakowne, tanie w utrzymaniu i co najwazniejsze nie traci na wartosci ani zlotowki, baaaaaa cena bedzie rosnac za zadbane egzemplarze bo jest to kultowa bemka tylko jeszcze reszta jezdzacych zlomow musi trafic na zlom;p
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik zimny przez pierwsze 5 sekund wydaje nie przyjemny dzwiek traktora-regulacja hydropopychaczy, pozniej jest super. jezdze na pelnym syntetyku i wymieniam co 15tys. km bez uzupelniania. w tym okresie auto spala 1 l oleju czyli mam na miarce poziom minimum. brak jakichkolwiek falowan obrotow i tym podobnych nieprzyjemnosci.
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia dziala perfekcyjnie, w nagrode wymienie jej olej na zime, bo jeszcze nigdy tego nie robilem a jak wiadomo w mrozy zgestniej i bedzie wszystko ciezej chodzic
4,0
Układ jezdny
hmmm powiem tak w zawieszeniu nic mi sie nie tlucze niby jest fajnie;p ale, no wlasnie to ale- auto mi plywa co mnie irytuje. dodam ze mam z tylu zawieszenie nivo, czyli hydrauliczne zawieszenie polaczone ze wspomaganiem kierownicy. planuje wymienic plyn na ch 11 zielony moze sie poprawi a jak nie bede zmuszony wymienic na klasyczne koszt okolo 1000zl takie z wyzszej polki. przod napewno wymienie bo mi auto nurkuje przy hamowaniu.
Komfort
4,0
Widoczność
slupki przeszkadzaja i chyba tyle, auto dlugie wiec cofa sie jak busem na lusterka
5,0
Ergonomia
super, po za wielka kierownica zeby nie poducha to bym ja wyrzucil.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak szyby zaparuja klimka i po doslownie 10sek darmo szukac pary w aucie. w zimie gorzej auto sie grzeje dobre 10min i to po wymianie chlodnicy, termostatu i plynu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
super auto dopasowane, z przodu sie czuje jak kokpicie samolotu:) po rozlozeniu siedzen mam 190cm idealnie plaskiej podlogi mozna spac na materacu pod kolderka w dlugiej trasie:)
5,0
Wyciszenie
auto do 120 jest fantastyczne pozniej brakuje oplywowych ksztaltow;/
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto przerobilem na gaz 3200zl sekwencja-ekstra sprawnosc. na benzynie mi palila srednio 11,5 na gazie 13-15,5
5,0
Stosunek jakość/cena
nie ma sobie rownych bo mb 124 bije na glowe silnikami, blacharka i wyposazeniem, chyba ze kogos bawia mercedesowskie klekoty o o siagach poloneza. wiecej konkurentow nie posiada bo audi 100 to inna grupa docelowa
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic jeszcze nie zawiodlo to i nie bede sie rozpisywal
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
auto sie nie psuje tylko zuzywa, a ja wymieniam cale podzespoly place raz za robocizne i mam z glowy na lata. np. koncza mi sie klocki z tylu to wymieniam klocki, tarcze, szczeki i plyn ham. wtedy wiem na czym jezdze. taki zestaw bedzie kosztowal 600-700zl ale mam z glowy na 100-120tys km a jak zaloze na stare zniszczone tarcze 30tys i duzo slabsza skutecznosc i za robote trzeba placic 4 razy;p

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 520i 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki BMW Seria 5 E34

Liczba wpisów: 25

BMW Seria 5 E34 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 5 E34 Touring