Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 Sedan (262) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 250 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Paweł
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 184KM 135kW
Jak wszyrtko ok to po prostu bajka. Ale postram się opisać moja przygodę z bolączkami tego zawieszenia: cały układ zawieszenia zbudowany z aluminium mniejsza masa ale przy wymianie np sworznia wachacza trzeba wymienić cały wachacz. Z przodu szybko poddają się końcówki drążków kier. i tuleje pływające z tyłu natomiast trzeba zwrócić uwagę na wsporniki wachacza, wachacz poprzeczny i tuleje pływające wachacza poprzecznego oraz 4 tuleje tylnej...
5,0
~Drzeq
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Mam obniżone zawieszenie, co utrudnia przejeżdżanie przez "leżących policjantów", lecz daje mojej Bawarce dużo uroku. Co ciekawe, niskie zawieszenie wcale nie musi być twarde! Po polskich dziurach sunie nie gorzej, niż moje poprzednie autko - Mazda na seryjnym, wysokim i miękkim zawieszeniu. Było to dla mnie dużym zaskoczeniem. Na dużych oponkach (225/55/16) zachowuje się bardzo poprawnie przy pełnym zakresie prędkości. Nie jestem jednak w...
5,0
~Automatyk
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Trakcja to poprostu bajka. Poprzednio jeżdziłem mercedesem w201. przed zakupem prubowałem jeszcze audi a6 1,8t, audi a4 2,8; mercedesa 180 kompresor; e klase 2,8; skode octawie turbo i wszystkie nie maja szans z e39. przyma się jak rzep. Jeżdzę dość \"żwawo\" i czy mokro, czy sucho może troche gorzej na lodzie ale uklad jezdny jest przewidywalny i świetnie się prowadzi ten samochód. Hamulce ma napeno lepsze eclipsa kolegi ale niewiele bo...
5,0
~lucek
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
No tu to ten samochód ma się czym pochwalić . Tak duża limuzyna powala lekkością prowadzenia i manewrowania że nawet gdy jedziemy samochodami z 2012 roku dobrej klasy zaczynamy czuć niedosyt jeśli chodzi o precyzje i wrażenia z pokonywania zakretów. Naprawde wybieranie zakretów, dziur i kolein przez ten bawarski kawał niemieckiej stali powoduje nieschodzący uśmiech na naszej twarzy i ciągłej chęci na więcej :)To nie mit że precyzja prowadzenia...
3,0
~bejot@interia.pl
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 193KM 142kW
Mam zawieszenie od m-ki. Na poczętku nie bardzo byłem zadowolony bo wolałem normalne zawieszenie ale nie jest zbyt twardę, ale trzyma sie drogi idealnie.Oprócz BMW mam jeszcze Vectrę B i powiem jedno, jak wsiadam do BMW to żałuję że nie mam do przejechania z 1000km. Porównanie tych dwóch aut, to jak dzień do nocy.Czasami wydaje mi się że płynę. jest jeden minus tego auta jaki dostrzegłem na samym poczatku.Koniecznie trzeba kontrolować...
4,0
~bydgoszczanin
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
Idealne połączenie komfortu i sportowego charakteru, czyli dokładnie to z czego słynie BMW. Wspomaganie nie jest elektroniczne - to bardzo duży plus! Auto bardzo dobrze trzyma się drogi, nie przechyla się na zakrętach i nie jest wrażliwe na koleiny - jeśli ktoś ma z tym problemy to na bank coś jest zużyte lub wybite w zawieszeniu (przeważnie z przodu - to najsłabsza rzecz w tym aucie). Samo tłumienie zawieszenia na bardzo wysokim poziomie ale...
4,0
~Mnich
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.5 535i 235KM 173kW
Na równym idzie jak przecinak ale na naszych dziurach juz nie jest za dobrze . Zawieszenie z M5 z krótkim skokiem zawieszenia wymaga ciągłego pilnowania kierownicy i to jest jego najwieksza wada. Z doświadczenia polecam ustawiać zbiezność przód 3mm i opony 205/60/r16 przód oraz 225/55/r16 tył - to aby eliminować wpływ kolein , oraz założyć do górnych wachaczy tuleje poliuretanowe - sztywność jazdy wzrasta o 100% - wtedy jest na 4.
5,0
~zaqwsx
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Świetnie się trzyma drogi, dając przy tym duży komfort jazdy. Na razie w zawieszeniu na pewno są nowe amory wymienione jeszcze przez Niemca, tylne zawieszenie wygląda mi jeszcze na dziewicze, z przodu pewnie coś było robione. Sławna przekładnia kierownicza jest od nowości i nie ma najmniejszych luzów ani wycieków, ja wymieniłem tylko kompletne drążki kierownicze z końcówkami no i oczywiście geometria przy takiej naprawie.
5,0
~Konrad P.
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Jak na BMW przystało prowadzi się idealnie i niezwykle precyzyjnie. Pokonywanie zakrętów tym samochodem sprawia dużą frajdę. Szerokie opony umożliwiają, że możemy sobie pozwolić na większą prędkość przy pokonywaniu łuków niż pozostali. Zawieszenie jest świetne, jadąc po dziurawej drodze jest cicho i komfortowo. Hamulce bardzo mocne, samochód hamuje tak jak chcemy. Jednak dla mnie największa zaleta to napęd na tył.
5,0
~driver uk
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Mam duzy przebieg i nie wymieniane jeszcze seryjne zawieszenie. Troche juz zuzyte jednak autko dobrze trzyma sie w zakretach i daje DUZO radosci z jazdy. Jazda na sniegu PIERWSZA KLASA!!! ps. Az juz nie moge sie doczekac zimy:). Pracuje i miekszam w anglii i jest problem z pozadnymi opadami sniegu. W polsce to chyba bym w gory jezdzil zeby sobie poszalec. Naprawde tylny naped i dobrze rozlozona masa to jest TO. BMW FOREVER:)
BMW Seria 5 E39 Sedan