Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 Sedan (237) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 275 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~bydgoszczanin
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
Wyciszenie jest na bardzo wysokim poziomie. Przy 110km/h spokojnie można do pasażera szeptać i usłyszy ;) Głośniej robi się od około 160 km/h ale wtedy nadal ciężko jest usłyszeć silnik. Opory powietrza już wtedy daje się we znaki ale i tak nie ma tragedii. Przy prędkości maksymalnej (około 220 km/h pojedzie) można rozmawiać z lekko uniesionym głosem także jak dla mnie bajka! Silnik bardzo wyraźnie usłyszymy kiedy pedał gazu ustawimy w pozycję...
5,0
~WiernyFA
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Sprawny układ wydechowy z katalizatorem na swoim miejscu jak również świetnie wyciszona komora silnika, sprawi że w środku nie słychać nic. Czasami na postoju odruchowo chce się złapać za kluczyk by odpalić bawarkę, lecz najpierw polecam rzucić okiem na zegary i zobaczyć że silnik nadal pracuje. Przy prędkościach autostradowych słychać tylko szum wiatru i opon. Chyba że mamy podwójne szyby atermiczne, w takim wypadku nic nie słychać. W...
5,0
~Drzeq
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Przy prędkościach miejskich i pozamiejskich - ideał. Silnik jest fantastycznie wyciszony. Jedynie przy prędkościach autostradowych i wyłączonej muzyce, powyżej 150 km/h słychać szum powietrza opływającego nadwozie. Problem ten rozwiązują podwójne szyby boczne, które były w tym modelu oferowane jako opcja. Niestety nie mam tego udogodnienia w moim BMW, ale i nieczęsto rozwijam takie prędkości. Przy prędkościach "pozaautostradowych" nikt nie...
5,0
~otto
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.8 528i 193KM 142kW
To jest zaleta i wada zarazem. Zaleta bo silnika, szumów toczenia czy opływu powietrza w zasadzie w kabinie nie słychać. Wada, bo przez to mamy mocno ograniczone poczucie prędkości i czasem podczas przyśpieszania można odnieść wrażenie, że samochód jest mało dynamiczny i powolny. Dopiero rzut oka na prędkościomierz uświadamia nam, że już jedziemy o dużo za dużo :P
5,0
~Szczepan
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520d 136KM 100kW
Nie wiem czy to bardziej zasługa 10 głośników czy też dokonałego wyciszenia, ale słuchając muzyki w samochodzie po raz pierwszy w niektórych utworach usłyszałem np. jakieś dzwony albo sygnał karetki w tle muzyki. Początkowo obracałem się na wszystkie strony szukając na zewnątrz samochodu źródła tych dźwięków, dopiero wyłączenie radia lub CD wskazywało na ich pochodzenie.
5,0
~marcar
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 525i 192KM 141kW
W mieście jeżdzisz jak elektrykiem, chyba że kręcisz pod czerwone pole, wtedy słyszysz miły pomruk R6. Na trasie również cicho,komfortowo, wyjątek bardzo silny wiatr i duża prędkość, ewentualnie żle wklejona szyba przednia ( za wysoko lub za nisko). Przerabiałem to przy wymianie spękanej uszczelki na nową ( nie każdy serwis potrafi to zrobić 100% dobrze)
4,0
~Łukasz
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.0 530d 184KM 135kW
W okienku wyciszenie napisze o audio:) Mogło by być lepsze (mowa o BMW bisnes ze zmieniarką 6cd i 6 głośnikami. Jakoś tam gra ale bas słaby. Ogólnie ciężko zrobić dobre audio w BMW E39 co według mnie jest jego największą wadą. Radio wbudowane, głośniki ogólnie za małe rozmiarami. Kaszana. A co do wyciszenia podczas jazdy to nie ma sie do czego przyczepić
5,0
~UT1
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
Wyciszenie rewelacyjne. Niestety u mnie delikatnie przedarła się uszczelka przy drzwiach kierowcy (często się o nią zaczepia wsiadając) i słychać delikatne szumy z zewnątrz. Oczywiście tylko przy wyłączonym radiu na niskich obrotach silnika jadąc w trasie :) Czytałem, że to ponoć częsta usterka w tym modelu.
5,0
~filip Łódź
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
i właśnie.. przez to że auto jest dobrze wyciszone to przy Polskich nie równych drogach słychać trzeszczenie drzwi a w sumie to uszczeek jedyny ratunek to wypsikać silikonem w spraju...na forum pisza że tak mają...Mało które auto jest tak wyciszone.. ostatnio jechałem Civic i czułem się jak bym jechał kabrio..
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39 Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
41,67 zł
7,8
l/100km
11,2
l/100km
13,8
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~tomasz sendecki
BMW Seria 5 E39
Sedan 3.5 535i 235KM 173kW
Z wyciszeniem jako całością jest doskonale, dzięki podwójnym uszczelkom. Silnik, pomimo, że spory podczas postoju jest ledwo słyszalny. PROBLEMEM SĄ USZCZELKI PRZEDNIEJ SZYBY! Szumią w trakcie jazdy po tym jak zmurszeją, a zmurszeją na pewno. Tutaj jedyny minus jaki mogę wystawić mojej beacie.
BMW Seria 5 E39 Sedan