Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 Touring (105) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 96 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~prw
BMW Seria 5 E39
Touring 523 i 170KM 125kW
plastiki są dosyć delikatne (maskownice, uchwyty kubków, osłona boczna foteli przednich itp.) psująca się wycieraczka tylna (częsta przyczyna, pękające przewody w zawiasie tylnej klapy) jeżeli nie ma się dwóch lewych rok można naprawić samemu. pękające regulatory przednich lamp, zdarza się że pękają przy mocniejszym zatrzaśnięciu maski (koszt w ASO około 70 zł/kpl. na lampę, w necie można kupić za około 50-60 zł) duża ilość elektroniki...
4,0
~ralf
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
mialem przed bmka w124 w sumie wiecej pierdol w nim sie psulo niz w bawarce np. laczniki stabilizatorow padaly jak muchy czy to problemy z elektryka (dach, wycieraczki, szyby)... tak samo w audi co chwile jakeis problemy z immo czy to przepalajace sie co chwila zarowki. tutaj odpukac poki co jedynie zasniedziale wtyczki od lusterek i przetarty kabelek w tylenj klapie co do zawieszenie wymienilem 2 wahacze... duze jezdze po naszych pieknych...
4,0
~Klimat8
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Z drobnych usterek to uszkodzony rezystor dmuchawy i przetwornica, ale myślę, że to wina taniego zamiennika xenonu. Turbina nie kręciła odpowiednio, więc trzeba było to skorygować. Tyle co pamiętam. Problem z immobilajzerem w kluczyku. po parenaście razy czasami wyciąganie i wkładanie kluczyka aż zadziałało. Poźniej odkryłem patent. Przekręcić kluczyk i przytrzymać ok. 2-3 sek. przycisk zamykania i gotowe ;)
3,0
~dominik_kiewel
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Jak narazi wymiana tylnej klapy i szyby, wymiana siłowników w klapie (klapa pneumatyczna) wymiana przewodów paliwowych (lubią rdzewieć) tarcze hamulcowe z papieru lubią się po krzywić po jednym ostrzejszym hamowaniu. Wymiana poduszki nivo. W zimie szlag trafia na komunikat. Znikajace pixele w radiu i zegarach. Wymiana świec zarowych 6 sztuk ok 500 zł, ale trzeba zdjąć kolektor do wymiany.
4,0
~Pepe
BMW Seria 5 E39
Touring 528 i 193KM 142kW
Przycisk otwierania tylnej szyby na klapie bagaznika, z racji wieku (najprawdopodobniej) szwankuje, koszt nowego 200zl ale spokoj na lata. Wiazka tylnek klapy, musialem naprawic bo stracilem ogrzewanie tylnej szyby, jak sie okazało na wykonczeniu bylo juz sporo kabelkow. Jak mamy dostep do komputera to warto sprawdzic czujniki temperatury cieczy chlodzacej oraz termostat nie wspominajac o wiskozie.
2,0
~Krwawe_Dziaslo
BMW Seria 5 E39
Touring 523 i 170KM 125kW
no tu nie moge chwalic tego auta. Non-stop cos (i nie ze to samochod kupilem \"nie teges\" tu zarowki sie przepalaja tu jedna przestala kompletnie dzialac (prad nie dochodzi) cos w drzwiach raz stuka a raz nie. Osatatnio spryskiwacz tylnej szyby padl, zbyt delikatne plastikowe guziki pekaja podczas uzywania (z klimy wszystkie juz sa pekniete) raz mi sie okno zacielo, tylna wycieraczka sie zatarla.
4,0
~bartles
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
kupiłem używany - więc zawsze jakies drobiazgi przy 10 latku sie znajdą - nie narzekam, tyle ze ceny oryginalnych części są wysokie a zamienników niewiele występuje. Ostatnio wymieniłem olej, filtry, silniczek spryskiwaczy przedniej szyby, kruciec przy wlocie paliwa (był wyciek) i ... skasowano mnie na 740zł - AUTOSHOP J.Beben we Wrocławiu - podobno najtańszy z solidnych...
4,0
~MARCIN GDAŃSK 2007
BMW Seria 5 E39
Touring 528 i 193KM 142kW
Samochód miał 9 lat i 160 tys przebiegu: Upierdliwe usterki np cup holdery i popielniczka- pękają te plasticzki i sie nie zamyka jak nalezy. Sprężyny pneumatyczne to eksploatacja- chcesz mieć poziomowany zawias- nie płacz, ze trzeba to wymienić co 150tys! Wahacze- dużo elementów dość delikatnych jak na nasze drogi- ale za to jakie prowadzenie!
3,0
~oreslyfox
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Nie mogę sie obiektywnie wypowiedzieć, bo stale szukam ich na siłę i stale je znajduję. Uwielbiam siedzieć w garażu i np. czyścić kolektor dolotowy, wtryski, elektrozawory- sama radość, a rodzice myślą, że ten samochód to grat, bo ciągle przy nim grzebię :) Siląc się na obiektywizm- jest jak w każdym dobrym samochodzie.

Usterki BMW Seria 5 E39

Liczba wpisów: 62

BMW Seria 5 E39 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Przemek
BMW Seria 5 E39
Touring 525 i 192KM 141kW
zawieszenie , ale przy takich drogach nie można winić za to samochodu nie jego wina zę jazda po mieście to jak dakar z przerwami,, czasami zapala sie błąd silnika po podłączeniu do komputera pokazuje sięsonda lambdaz uwagi na t ze jestto usterka sporadyczna zostawiłem to w spokoju tym bardziej ze sondy są cztery
BMW Seria 5 E39 Touring