Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 Touring (19) - Karoseria

Na liście zabraknie 182 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Gregor
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
No cóż... Czas niestety działa na niekorzyść każdego auta. I E39 nie jest tu wyjątkiem. Każdy posiadacz touringa będzie miał tylną klapę i ramkę szyby do wymiany. O ile już tego nie zrobił. Moja klapa jest do uratowania ale ramka nadaję się tylko na złom. Na szczęście udało się kupić nową w idealnym tanie. Nie powiem wam ile za nią dałem ( żonie też nie mówiłem :D ) A reszta? Mam też do zrobienia ranty drzwi i na progach też już widać upływ...
4,0
~Piotrek :)
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Jak na 20 latka to karoseria się w miarę dobrze trzyma. Inne tańsze auta i młodsze mogły pozazdrościć. Jedyny słaby punkt to tylna klapa bagażnika. Niezależnie jaki to rok, w pewnym momencie wyskakują pęcherze. Jak swój oddawałem na sprzedaż, oprócz klapy, zrobiła się także dziura w progu przy wymianie koła. Różne oznaki korozji można było tez dostrzec przy relingach i przy oknach.
3,0
~Tomasz
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 24V 170KM 125kW
Z wiekiem i wraz z kolejnymi kilometrami przybywa odprysków na masce. Dolne ranty przednich drzwi zaatakowane przez korozję. Rdza pojawia się również na innych miejscach karoserii, jak też od spodu auta ( tam jednak puki co nie zagrażając bezpieczeństwu jazdy).
4,0
~robert 83
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
ogólnie linia stylistyka bardzo charakterne auto z pazurem problem korozji mój egzemplarz spędził dużo czasu w dani wymaga poprawy tyłu błotniki tylne narożniki koło klapy temat będę naprawiał ale w końcu to ma 17 lat więc nie jest zle
3,0
~Misiundzio
BMW Seria 5 E39
Touring 530 i 24V 231KM 170kW
Standard to ruda na klapie w miejscu uchwytu, kiepsko zaprojektowane spawy drzwi z przodu, progi po wymianie te z tyłu. Blachą auto obdzieliłoby parę współczesnych Mazd..
3,0
~dominik_kiewel
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Słabe zabezpieczenie przed korozją. Rdzewieje tylna klapa na potęgę oraz tylna szyba. Podejrzewam wada konstrukcyjna źle odprowadza wodę. Juz raz wymieniłem po roku problem wraca.
4,0
~watus
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Piękny, agresywny wygląd, lakier raczej twardy (nie rysuje się). Korozja się zdarza, najcześciej klapa tylna, rzadziej progi i doły drzwi.
3,0
~fenyslaw
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 24V 170KM 125kW
Auto bez grama rdzy z Italii, od 5 lat w PL i zaczyna się ruda szmata pojawiać. No bo po co zabezpieczać przed korozją? :)
5,0
~Pjoter
BMW Seria 5 E39
Touring 530 i 24V 231KM 170kW
Piękny klasyczny sedan. Elektronika dość prosta, nie sprawia większych problemów. Zdarzają się problemy z korozją.

Usterki BMW Seria 5 E39

Liczba wpisów: 62

BMW Seria 5 E39 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~hejka
BMW Seria 5 E39
Touring 525 i 192KM 141kW
No tutaj wiek robi swoje, standardowo rdzewieje tylna klapa i doły drzwi, oraz końce progów
BMW Seria 5 E39 Touring