Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 Touring (108) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 93 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~ANKR65
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
niestety, zdarzają się usterki. U mnie: wewnętrzne zwarcie w webasto - pobierało prąd w czasie postoju. Wysiadł sterownik abs (wymiana 2.400 zł), padł wentylator klimatyzacji, padła turbosprężarka, musiałem wymienić amortyzatory z przodu bo jeden się rozciekł, mam w samochodzi w drzwiach podwójne szyby - wszystkie boczne szyby w piątym roku eksploatacji zaczęły się rozwarstwiać - to wygląda paskudnie, padła skrzynia biegów (tiptronic) i to...
4,0
~booggie@wp.pl
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Wymiana pompy płynu chłodzącego przy ok. 200 tys. (oryginalna Hepu zamawiana w Bawiaria motors przy Czerniakowskiej - 330 zł). Przyznam się, że z własnej winy zapłaciłem więcej za całą naprawę, gdyż nie zareagowałem na czas na szumy w przodzie silnika i pompa zatarła się w czasie jazdy a co za tym idzie zerwała duży pasek, który wciął się pod napinacz paska od klimatyzacji :-( => efekt > musiałem wymienić wspornik pod klimatyzację (bo napinacz...
4,0
~karol@micromedia.com.pl
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Pompa wody -> 600,00 PLN z robocizną + holowanie. Cóż jest to element, który co jakiś czas się wymienia. Nie wiem, jak długo jeździł poprzedni właściciel. Poduszka Nivo (pneumatyczne zawieszenie regulowane automatycznie) - serwis: 900,00 PLN, używana 300,00 + robocizna. Mechanik stwierdził, że uszkodzenie było mechaniczne - tzn. coś dostało się do zawieszenia i uszkodziło poduszkę (faktycznie była rozcięta). Jednak mogłoby to być lepiej...
5,0
~gregbun
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
jedna \"poważniejsza \"usterka-padł przekaźnik pompy abs-zaświeciły mi sie kontrolki abs i asc-wymontowałem go( 5 min roboty) i wysłałem do elektronika-naprawił za 150 zł-po zamontowaniu wszystko działa ok-podobno w tym roczniku padaja jak muchy te przekaźniki-dlatego nigdzie nie mogłem dostac używki-ciezki temat..no ale macher poradził sobie z nim nieźle.podsumowujac jedna mini awaria na rok uzytkowania to uwazam za rewelke
4,0
~Hubert
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 24V 170KM 125kW
Zaraz po zakupie musiałem zregenerować maglownicę, jest to również dość typowa usterka w e39. Moj egzemplarz jeździ na 17\" kołach, szerokośc opon 235, więc ta przekładnia lekko nie ma. U mnie był to wyciek płynu wspomagania, jednak kupując auto wiedziałem o tym doskonale więc nie było to dla mnie zaskoczneiem ani problemem, udało się to szybko zrobić za rozsądne pieniądze.
1,0
~fenyslaw
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 24V 170KM 125kW
Masakra. Zatykanie się odpływów wody w nadkolach z przodu powoduje że serwo hamulcowe jest zalewane wodą. Z serwa do kolektora dolotowego idzie wężyk podciśnienia i może pociągnąć tą wodę do silnika. Co za geniusz to wymyślił? Trzeba prewencyjnie co jakiś czas sprawdzać odpływ bo można skończyć z remontem silnika jak pociągnie wodę :)
5,0
~Marcin
BMW Seria 5 E39
Touring 525 i 170KM 125kW
w zasadzie poważnych usterek nie ma w tym aucie pod warunikim że auto jest zadbane i prawidłowo eksploatowane i wymieniane części eksploatacyjne , jedyne co z poważnych usterek mnie spotkało to uszkodzenie silnika ( korbowód) który w zasadzie miał prawo mając przebieg bliski 546000 km przejechanych więc to raczej usterka wynikająca z przebiegu
4,0
~MARCIN GDAŃSK 2007
BMW Seria 5 E39
Touring 528 i 193KM 142kW
Mechanizm otwierania tylnych szyb- padły oba- wyrabiają sięlinki i plastikowe bloczki- zdarzyło mi się to na serpentynie w Austryjackich górach- na szczęście w lecie ale i tak 20 km w zimnej przełęczy z wietrzeniem to żadna frajda. Silnikowo miód malina- raz na jakiś czas trzeba zmienić cewki- moja becia nie doczekała tego. Ogólnie nie jest źle!
4,0
~prw
BMW Seria 5 E39
Touring 523 i 170KM 125kW
miesiąc po kupnie padła mi pompa paliwa, na szczęście nie daleko od domu (nowa Pierburg z wymianą to koszt około 600 zł) w grudniu wymieniałem przetwornicę ksenona (koszt około 100-200 zł używka) ja na szczęście dostałem od znajomego za darmo bo jemu się przewalała po kątach. a tak na razie bez problemów.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39 Touring
Średni koszt przejechania 100 km
69,00 zł
8,7
l/100km
13,3
l/100km
14,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~roger4
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 150KM 110kW
Tuleje tylnych sanek (po 250.000 km to już miały prawo). Nie odnotowałem żadnej awarii. Denerwuje rdza tylnej klapy którą trzeba co 2 lata malować, rdzewiejąca ramka szyby w klapie. Uszczelniacz skrzyni od strony wału napędowego. Nieszczelność dyfra to są najpoważniejsze usterki. Termostat (nie domykał).
BMW Seria 5 E39 Touring