Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 Touring (134) - Silnik

Na liście zabraknie 67 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Grzesiek
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Jest to chyba najlepszy silnik diesla jaki jest dostępny na rynku. Posiadam pierwsza wersje 184KM, ale nie brakuje mi mocy. Leszcze w pasatachi i innych śmiesznych 2.0 golfach ustawiają się na światłach w kolejce. Bardzo dobrze wyprzedza się na trasie. Ten silnik został właśnie do tego stworzony. Miałem kilka niewielkich awarii ostrzetu. Wymienilem wszystkie przewody podcisnieniowe i jeden elektrozawor stresujący praca turbiny. Czyszczenie EGR...
5,0
~Hubert
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 24V 170KM 125kW
Kultura pracy benzynowych silników R6 to jest po prostu poezja... Cichusieńki, zero wibracji, pracuje równiutko, ale jak potrzeba to potrafi wręcz zahipnotyzować rasowym rykiem 6 cylindrów. Ja mam wersję podstawową, a więc M54B22 - 2.2 litra 170KM, w ważącym prawie 1.7 tony Touringu nie jest on demonem prędkości ale do bezpiecznej i sprawnej jazdy w zupełności wystarczy, w trasie wyprzedza się nim bez problemów. Do okazjonalnej zabawy na...
5,0
~Pjoter
BMW Seria 5 E39
Touring 530 i 24V 231KM 170kW
Silnik bardzo elastyczny, tani w utrzymaniu. Wszyscy znają go na wylot, masa informacji na forum modyfikacji itp. Można przewidzieć doskonale co kiedy się zepsuje i temu zapobiec. Pancerny rozrząd. Tragicznie wykonana odma która bardzo szybko się zapycha, i trzeba ją na dzień dobry wymienić albo najlepiej wywalić i przerobić na taką jak w M50. Pozatym typowy stary pancerniak. Lubi czasem wziąc olej - to wina zepsutej odmy plus uszczelniaczy...
5,0
~gregbun
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
to mój pierwszy diesel w życiu.zarzekałem sie że nigdy nie kupie bmw w dieslu,combi i automacie...no i prosze...ale wiedziałem co kupuje i od kogo i jak to auto było zadbane wiec zaryzykowałem. silniczek pracuje pięknie-zmienione kolektory,wyjete klapeczki,zwiekszona moc do ponad 200 kM-idealnie radzi sobie w długich trasach-przyspieszenie rewelka,piekna kultura pracy i o dziwo przy wcisnieciu do oporu gazu...no dzwięk chyba piękniejszy niż...
5,0
~Tomasz
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 24V 170KM 125kW
Podstawowy silnik benzynowy po ,, liftingu,, oznaczony modelowo jako 520, niemniej jednak jest to 6- cylindrowa, rzędowa jednostka benzynowa o faktycznej pojemności skokowej prawie 2.2 litra. Silnik charakteryzuje się bardzo wysoką kulturą pracy i niezłą dynamiką. Przez okres pięciu lat i zrobionych ponad 200 tys. km z instalacją LPG ( Stag 300). zdaje się być dalej w dobrej kondycji mimo przebiegu niemal 400 tys. kilometrów. PS. w rubryce-...
3,0
~mz
BMW Seria 5 E39
Touring 520 d 136KM 100kW
Uczciwie - za słaby silnik do gabarytów auta. Brakuje trochę mocy - wiadomo, nie wiem ile z tych 136 koni pozostało mi pod maską. Plus silnika to spalanie - ok. 6,5 litra na 100 km. Charakterystyka silnika zupełnie inna niż tdi vW, słaby dół, życie zaczyna się po ok. 2 tys/obr. Ogólnie do normalnego przemieszczania bez szaleństw wystarczy. Kompromis pomiędzy słabszą mocą, a mniejszym spalaniem. Na pewno 3,0 to odpowiedni silnik do tego auta,...
5,0
~gregbun
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
świetny,bardzo elastyczny,chodzi jak zegareczek,jak na diesla nadspodziewanie cichutko,poprzedni własciciel mega dbał i znał sie na bmw(zajmuje sie sprzedaża cześci do bmw)trafiła mi sie \"perełka\"-wymienił kolektor dolotowy od x5 3.0d bo te montowane w tamtych czasach były do d..urywały sie klapeczki i śróbeczki w kolektorze i doprowadzało to do uszkodzenia silnika-jesli sie to wyeliminuje -jest bezawaryjny.przeprogramował go do ponad 200...
4,0
~AdiDag
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 150KM 110kW
Sinik 2.0 benz o mocy 150km do wersji Touring czyli kombi jest silnikiem troszkę za słabym oczywiście jeżeli ktoś oczekuje od BMW dynamicznej i w miarę sportowej jazdy. Jeżeli oczekujemy spokojnego, kulturalnego przemieszczania się zarówno w mieście jak i na trasie silnik jest ok. Kto szuka mocnych wrażeń powinien wybrać silnik od 3.0 w górę. Kultura pracy jednostki 6-cylindrowej zdecydowanie lepsza niż R4.
2,0
~sisior
BMW Seria 5 E39
Touring 525 tds 143KM 105kW
Kulture pracy to ma pod warunkiem że osprzęt sprawny, przez dwa lata nie poradziłem sobie z pompą wtryskową, moze to mój błąd bo mówili od razu wyłóż 4000 i zrób kapitalny remont, a ja najpierw kupiłem używke i niewiele lepiej, potem wymieniłem nastawnik pompy i też cudów nie bylo, mówili że może czujnik położenia wału albo zawór w pompie, generalnie falowały obroty na ciepym silniku na luzie, sprzedałem, nie wiem co dalej.
5,0
~Owsikrzys
BMW Seria 5 E39
Touring 525 d 163KM 120kW
Stary dobry diesel. Duża turbo dziura ale od 2200 do odcięcia i to bardzo chętnie. R6 z Monachium fantastyczne. Pancerny motor. Nie tak żwawy do 100 km/h jak nowe dizelki ale wstydu nie ma.Przy prędkościach autostradowych pojemność i 6 cylindrów robi swoje i w niczym nie odstaje.350000 na blacie i na syntetyku bez dolewki. Czasem puści czarnego dymka przy gazie w podłodze ale tu DPFa czy adblue nie ma
BMW Seria 5 E39 Touring