Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 Touring (109) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 77 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Hubert
Touring 520 i 24V 170KM 125kW
BMW Seria 5 E39
Jest to BMW, a więc \"Radośc z jazdy\". Tylny napęd, wielowahaczowe zawieszenie, ja mam fabryczne sportowe i NIVO z tyłu, do tego rozkład masy w stosunku niemal idealnie 50-50 na obie osie - to zachęca do mocniejszego przyciśnięcia pedału gazu na łukach :-) Nawet w takim Touringu człowiek nie raz ma wielkiego banana od ucha do ucha po pokonaniu kilku szybszych zakrętów :-) Zawieszenie jest niestety bardzo delikatne, trzeba sie liczyć że od...
4,0
~watus
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
BMW Seria 5 E39
Układ jezdny super. Jednak trzeba sprawdzić stan poduszek tylnych w zawieszeniu oraz czy kompresor nie pracuje zbyt głośno(czy sie nie kończy), koszt poduszek za zamiennik 300zł, kompresor już może uderzyć po kieszeni, Hamulce- brzytwa, ale i tutaj zdarzają się usterki. W moim przypadku woda dostała się do serwa przez co czasami było słychać dziwne dźwięki, niestety przy większym mrozie woda zamarzła i hamulca brak. Trzeba również uważać na...
4,0
~Piotrek :)
Touring 530 d 184KM 135kW
BMW Seria 5 E39
Po 200k miałem do wymiany przednie amortyzatory bo zaczęły bić przy zakrętach. Przy 280k strzeliła lewa poduszka pneumatycznego zawieszenia. Koszt dość duży bo za jedną „gruche” to Ok 1000 zł. Nie polecam zamienników. Ponad 500 zł wydałem i niestety po 3 miesiącach wyświetlił się komunikat o zawieszeniu z tylu, ale grucha nadal pompowała. Często tez nawalał czujnik absu z przodu koła. Nie próbowałem z zamiennikami, kupowałem oryginalne...

Usterki BMW Seria 5 E39

Liczba wpisów: 56

BMW Seria 5 E39 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Bobas
Touring 528 i 193KM 142kW
BMW Seria 5 E39
dobra trakcja, mnie denerwowało że auto mimo tylnego napędu jest lekko pod-sterowne (najpierw wyrzuca przód potem tył ), bardzo dobre tłumienie nierówności. jedyny mankament, słaba żywotność elementów gumowo metalowych na naszych drogach - średnio 20 000 km, ja u siebie ciągle coś wymieniam jak nie gałki to wahacze i inne tragedia a ceny części cóż do najtańszych nie należą. NIVO (poduszki) padły przy 250 000 km a były oryginalne od nowości...
4,0
[email protected]
Touring 530 d 184KM 135kW
BMW Seria 5 E39
Po zakupie wymiana wszystkich amortyzatorów oraz tulei metalowo-gumowych (4 szt. bo to kombi) => Lemfordera po 160 zł/szt. oraz tulei \"pływających\". Efekt - skończyło się dudnienie przy przejeżdżaniu przez poprzeczne nierówności (np tory kolejowe). Są to materiały eksploatacyjne, które trzeba wyminić jeśli chce się pojeździć autem kilka lat w komforcie. Trochę drog, ale po wymianie tego wszyskiego rewelacyjne trzymanie drogi jak na tak duże...
5,0
~MARCIN GDAŃSK 2007
Touring 528 i 193KM 142kW
BMW Seria 5 E39
Samochód to Touring (kombi) wyposażony w seryjne sport zawieszenie(w książce serwisowej musi byc taki wpis w karcie specyfikacji!!!!) i NIVO- czyli pneumatykę. Po sprowadzeniu wymieniłem obie poduszki NIVO, po pół roku amorki. Auto prowadzi się jak po szynach. Zdziwić się można gdy chce się samochód wprowadzić w nadsterowność, gdyz jeżeli nie wykona się tego odpowiednio gwałtownie autojest podsterowne jak fiat Tipo. Pieknie prowadzi się w...
5,0
~PaDRE
Touring 525 d 163KM 120kW
BMW Seria 5 E39
To jak ten samochód trzyma się drogi, jak wchodzi w zakręty, jak się prowadzi...to powinna być osobna kategoria pod tytułem BMW! Żadnym innym samochodem nie jeździło mi się tak dobrze, tak komfortowo, płynie się po drodze...a gdy trzeba się spiąć, wystrzelić, wejść szybko w zakręt...to jest to do czego BMW zostało stworzone. Wielki plus, ogromny plus za jakość prowadzenia i trzymanie się drogi!
5,0
~e39 520d
Touring 520 d 136KM 100kW
BMW Seria 5 E39
poprzednio miałem a8 z 2000r ale bmw to inna klasa naped tylny to podstawa i jedyny słuszny do takiej klasy auta. mimo tylko 136 koni w dieslu mozna poczuc przyjemnośc z jazdy szczeglonie po zakretach w zime jest troche gozej ale nie ma tragedi;p nauka opanowania tynego napedu w zime przyda nam zaowocuje znacznym podniesieniem umiejetnosci kierowania!
5,0
~muran
Touring 528 i 193KM 142kW
BMW Seria 5 E39
To jest po prostu BMW... Swietne prowadzenie,bez wzgledu na to z jaka jedziemy predkoscia auto sunie jak po sznurku, rewelacyjnie trzyma sie drogi a przy tym zapewnia naprawde ogromny komfort. Wiadomo ze aluminiowy uklad wielowahaczowy swoje kosztuje przy wymianie i jest delikatny ale w porownaniu do konkurencji to naprawde ekstraklasa
4,0
~Jacek
Touring 525 tds 143KM 105kW
BMW Seria 5 E39
dobrze się prowadzi przy szybkiej i wolnej jeździe ale są inne marki osiągające to samo. Układ jezdny akceptuje szerokie koła które nie przeszkadzają w koleinach. Opony runflat wymagają przyzwyczajenia - bardzo twarde - co generalnie pomaga choć wyraźnie obniża komfort. Na skręconych kołach i nierównościach stuka zawieszenie choć nie ma luzów
BMW Seria 5 E39 Touring