Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 Touring (119) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 82 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Hubert
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 24V 170KM 125kW
Jest to BMW, a więc \"Radośc z jazdy\". Tylny napęd, wielowahaczowe zawieszenie, ja mam fabryczne sportowe i NIVO z tyłu, do tego rozkład masy w stosunku niemal idealnie 50-50 na obie osie - to zachęca do mocniejszego przyciśnięcia pedału gazu na łukach :-) Nawet w takim Touringu człowiek nie raz ma wielkiego banana od ucha do ucha po pokonaniu kilku szybszych zakrętów :-) Zawieszenie jest niestety bardzo delikatne, trzeba sie liczyć że od...
5,0
~Gregor
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
To moje druga seria 5 E39, poprzednio miałem limuzynę ze standardowym zawieszeniem i był to komfortowy ponton. W tej mam sportowe zawieszeni ( ale nie z pakietu M ) Zawias jest fabrycznie obniżony o 2 cm. Jeździ się tak samo wygodnie, a nie przechyla się tak bardzo na zakrętach. Dobrze sobie radzi z miejskimi nierównościami ( choć staram się omijać wszystkie dziury i studzienki które są w mieście ). Po drogach zapomnianym przez zarządce,...
4,0
~watus
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Układ jezdny super. Jednak trzeba sprawdzić stan poduszek tylnych w zawieszeniu oraz czy kompresor nie pracuje zbyt głośno(czy sie nie kończy), koszt poduszek za zamiennik 300zł, kompresor już może uderzyć po kieszeni, Hamulce- brzytwa, ale i tutaj zdarzają się usterki. W moim przypadku woda dostała się do serwa przez co czasami było słychać dziwne dźwięki, niestety przy większym mrozie woda zamarzła i hamulca brak. Trzeba również uważać na...
4,0
~Piotrek :)
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Po 200k miałem do wymiany przednie amortyzatory bo zaczęły bić przy zakrętach. Przy 280k strzeliła lewa poduszka pneumatycznego zawieszenia. Koszt dość duży bo za jedną „gruche” to Ok 1000 zł. Nie polecam zamienników. Ponad 500 zł wydałem i niestety po 3 miesiącach wyświetlił się komunikat o zawieszeniu z tylu, ale grucha nadal pompowała. Często tez nawalał czujnik absu z przodu koła. Nie próbowałem z zamiennikami, kupowałem oryginalne...
4,0
~Bobas
BMW Seria 5 E39
Touring 528 i 193KM 142kW
dobra trakcja, mnie denerwowało że auto mimo tylnego napędu jest lekko pod-sterowne (najpierw wyrzuca przód potem tył ), bardzo dobre tłumienie nierówności. jedyny mankament, słaba żywotność elementów gumowo metalowych na naszych drogach - średnio 20 000 km, ja u siebie ciągle coś wymieniam jak nie gałki to wahacze i inne tragedia a ceny części cóż do najtańszych nie należą. NIVO (poduszki) padły przy 250 000 km a były oryginalne od nowości...
4,0
~booggie@wp.pl
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Po zakupie wymiana wszystkich amortyzatorów oraz tulei metalowo-gumowych (4 szt. bo to kombi) => Lemfordera po 160 zł/szt. oraz tulei \"pływających\". Efekt - skończyło się dudnienie przy przejeżdżaniu przez poprzeczne nierówności (np tory kolejowe). Są to materiały eksploatacyjne, które trzeba wyminić jeśli chce się pojeździć autem kilka lat w komforcie. Trochę drog, ale po wymianie tego wszyskiego rewelacyjne trzymanie drogi jak na tak duże...
5,0
~MARCIN GDAŃSK 2007
BMW Seria 5 E39
Touring 528 i 193KM 142kW
Samochód to Touring (kombi) wyposażony w seryjne sport zawieszenie(w książce serwisowej musi byc taki wpis w karcie specyfikacji!!!!) i NIVO- czyli pneumatykę. Po sprowadzeniu wymieniłem obie poduszki NIVO, po pół roku amorki. Auto prowadzi się jak po szynach. Zdziwić się można gdy chce się samochód wprowadzić w nadsterowność, gdyz jeżeli nie wykona się tego odpowiednio gwałtownie autojest podsterowne jak fiat Tipo. Pieknie prowadzi się w...
5,0
~PaDRE
BMW Seria 5 E39
Touring 525 d 163KM 120kW
To jak ten samochód trzyma się drogi, jak wchodzi w zakręty, jak się prowadzi...to powinna być osobna kategoria pod tytułem BMW! Żadnym innym samochodem nie jeździło mi się tak dobrze, tak komfortowo, płynie się po drodze...a gdy trzeba się spiąć, wystrzelić, wejść szybko w zakręt...to jest to do czego BMW zostało stworzone. Wielki plus, ogromny plus za jakość prowadzenia i trzymanie się drogi!
4,0
~Pjoter
BMW Seria 5 E39
Touring 530 i 24V 231KM 170kW
Jedna gwizdka mniej za to że nie grzeszy trwałością, zwłaszcza tuleje wahaczy aluminiowych, końcwki drążków. Pozatym genialny. Jak to w bmw perfekcyjny kompromis pomiędzy prowadzeniem a komfortem. Skręca nieco gorzej niż E60 ale może to też kwestia opon 17 vs 18. Masę auta trochę czuć, ale jazda daje dużo frajdy. Czujemy się pewnie w każdych warunkach.

Usterki BMW Seria 5 E39

Liczba wpisów: 62

BMW Seria 5 E39 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~e39 520d
BMW Seria 5 E39
Touring 520 d 136KM 100kW
poprzednio miałem a8 z 2000r ale bmw to inna klasa naped tylny to podstawa i jedyny słuszny do takiej klasy auta. mimo tylko 136 koni w dieslu mozna poczuc przyjemnośc z jazdy szczeglonie po zakretach w zime jest troche gozej ale nie ma tragedi;p nauka opanowania tynego napedu w zime przyda nam zaowocuje znacznym podniesieniem umiejetnosci kierowania!
BMW Seria 5 E39 Touring