Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 Touring (119) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 82 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~robert 83
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
To jest inny klimat ja posiadam wersję laifstile edition zawieszenie sportowe + tył na poduszkach auto twarde najlepiej z pełnym obciążeniem ale bardzo pewne w prowadzeniu na oponach 235 /45r17 nie ma problemu z pokonywaniem zakętów prędkościami około 160 kmh bardzo pewne auto
4,0
~oreslyfox
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Co kto lubi. Może trochę za miękko, ale przecież to kombi, poza tym zawsze można wstawić inne zawieszenie. Jeżeli chodzi o system wielowachaczy to wg mnie jest ok, mieszkam nawet nie na wsi tylko poza wsią i muszę sie tłuc po niezłych dziurach, a póki co zawieszenie nie marudzi.
4,0
~pzaba
BMW Seria 5 E39
Touring 520 d 136KM 100kW
Jak go kupiłem było SUPER, ale od ok 3 miesięcy cos nie działa tak jak trzeba i troche za bardzo się wychyla na zakrętach. Podejrzewam tuleje pływające, ale żaden z mechaników nie potrafi tego dobrze zdiagnozować, mówiąc \"tak ma być\"... Ech... Zawieszenie w BMW jest skomplikowane.
4,0
~Krwawe_Dziaslo
BMW Seria 5 E39
Touring 523 i 170KM 125kW
BMW czyli sportowa limuzyna. Dobra tak tez jest, swietnie w zakretach dobrze sie \"lepi\" do drogi ale jest cholernie delikatne wachacze gałki itp. A to nie jest tanie. Poza tym moze to moje odczucie ale jakby tyl byl zbyt twardy i na podluznych nierownosciach podskakuje.
5,0
~Marcin
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 150KM 110kW
Auto prowadzi się świetnie, jak każde BMW. Tylny napęd to moim zdaniem powinien być standard w każdym aucie tej klasy. Mimo "balonów" (205/65/16), auto w zakrętach prowadzi się pewnie i przewidywalnie. Tutaj bardzo duży plus.
5,0
~Nigel
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Mam tą przyjemność posiadać E39 w pełnym M-pakiecie wizualnym i mechanicznym, co za tym idzie w sportowym zawieszeniu od M-technic. Samochód dzięki temu prowadzi się po prostu idealnie. Również zawieszenie jest bardzo trwałe, choć części do niego drogie.
5,0
~czarna
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
cudownie trzyma się drogi. Dzięki temu autu przestałam bać się tylnego napędu. Trochę twarde zawieszenie, ale to akurat mi odpowiada. Przez dziury przelatuje prawie niezauważalnie dla komfortu, ale odczuwalne dla układu. coś się zaczyna dziać z wahaczami
4,0
~cichyraf
BMW Seria 5 E39
Touring 525 d 163KM 120kW
Wielowachaczowe zawieszenie mocne .W zyciu nie kupil bym oryginalnych czesc w servisie bmw bo uwazam ze dobrych marek zamieniki takie jak Lemforder nie odbiegaja od oryginalu. Wiadomo Polskie drogi zabija wszystko. :-)
4,0
~Marcin
BMW Seria 5 E39
Touring 525 i 170KM 125kW
układ jezdny sprawdza się doskonale ,koszt naprawy jak na tą klasę auta i markę dość tani ,choćby komplet wahaczy na przód to wydatek ok 350zł więc chyba dobra cena , drobnym minusem jest promień skrętu który nie powala
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39 Touring
Średni koszt przejechania 100 km
69,00 zł
8,7
l/100km
13,3
l/100km
14,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Piotr
BMW Seria 5 E39
Touring 520 d 136KM 100kW
zawieszenie pracuje super, idealnie sprawuje się w zakrętach, przy dynamicznej jeździe nie sprawia żadnych niespodzianek dzięki systemowi kontroli trakcji nawet w zimie auto zachowuje się stabilnie hamulce mają ogromną siłę
BMW Seria 5 E39 Touring