Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 Touring 520 i 150KM 110kW 1997-2004 (12) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~roger4
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 150KM 110kW
Tuleje tylnych sanek (po 250.000 km to już miały prawo). Nie odnotowałem żadnej awarii. Denerwuje rdza tylnej klapy którą trzeba co 2 lata malować, rdzewiejąca ramka szyby w klapie. Uszczelniacz skrzyni od strony wału napędowego. Nieszczelność dyfra to są najpoważniejsze usterki. Termostat (nie domykał).
4,0
~kogut_theos1@o2.pl
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 150KM 110kW
Tylko zawieszenie przod(wahacze) i wycieki z mostu. Trzeba wymieniac uszczelniacze ktore nie sa drogie w zakupie ale robocizna to nadrabia. I uwazajcie na \"fachowcow\". Latwo jest zerwac sruby od polosi a wtedy was wepchna w powazne koszta.
5,0
~AdiDag
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 150KM 110kW
Najpoważniejszą usterką była usterka elementu eksploatacyjnego jakim jest pompa wody. Z uwagi na łańcuch rozrządu nie była wymieniana i po prostu wysiadła. Normalna rzecz.
4,0
~DiThomasso
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 150KM 110kW
Po 190 tyś km padło sprzęgło, koszt nowego 380 + robocizna to jedyne co jeżeli chodzi o poważne usterki w aucie
4,0
~TS
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 150KM 110kW
Po 190 tyś km padło sprzęgło, koszt nowego 380 + robocizna to jedyne co jeżeli chodzi o poważne usterki w aucie
4,0
~michalx102
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 150KM 110kW
Uszkodzenie vanosa to dosyć spory wydatek, ale jak się leje dobry olej to nic się z nim nie dzieje
4,0
~Doctor
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 150KM 110kW
padła kostka immobilisera, ale takie rzeczy trzeba brać pod uwagę przy latach i ilości km...
5,0
~BMW only
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 150KM 110kW
Zadbany i szanowany jest bezproblemowy.
3,0
~Peter
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 150KM 110kW
awaria układu chłodzenia
5,0
~Marcin
BMW Seria 5 E39
Touring 520 i 150KM 110kW
Jak na razie brak :)
BMW Seria 5 E39 Touring