Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 Touring 520 d 136KM 100kW 2000-2004 (11) - Silnik

Na liście zabraknie 4 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~mz
BMW Seria 5 E39
Touring 520 d 136KM 100kW
Uczciwie - za słaby silnik do gabarytów auta. Brakuje trochę mocy - wiadomo, nie wiem ile z tych 136 koni pozostało mi pod maską. Plus silnika to spalanie - ok. 6,5 litra na 100 km. Charakterystyka silnika zupełnie inna niż tdi vW, słaby dół, życie zaczyna się po ok. 2 tys/obr. Ogólnie do normalnego przemieszczania bez szaleństw wystarczy. Kompromis pomiędzy słabszą mocą, a mniejszym spalaniem. Na pewno 3,0 to odpowiedni silnik do tego auta,...
3,0
~Piotr
BMW Seria 5 E39
Touring 520 d 136KM 100kW
silnik na pompie VP44 to raczej nieporozumienie w takim aucie późno zaczyna ciągnąć, moc trochę za mała na taką masę jednak spokojnie wystarcza do normalnej jazdy na plus dla silnika jest spora odporność na polskie paliwa w porównaniu do silników z listwą comon rail (podobno jedzie na wszystkim - ja nie próbowałem)
4,0
~e39 520d
BMW Seria 5 E39
Touring 520 d 136KM 100kW
w brew pozorom to niezły motor prosta konstrukcja toche nie pasuje do prestiżu tej limuzyny jednak 6 cylindrów w tej klasie to co innego ale za to niesamowicie oszczedny i po paru udoskonaleniach wywaleniu katalizatora zaslepieniu egr całkiem niezle smiga;p i w przypadku zadbanego egzemplaza mało awaryjny
5,0
~pzaba
BMW Seria 5 E39
Touring 520 d 136KM 100kW
Jak na 136 kucyków, to bardzo dobrze chodzi. Chociaż przydalo by się więcej mocy. Silnik na łańcuchu rozrządu, więc duży plus. A do tego nie w common rail`u, a na pompie Boscha (przy ewentualnej naprawie tańszy koszt naprawy).
4,0
~RJP
BMW Seria 5 E39
Touring 520 d 136KM 100kW
jak dla mnie jest wystarczająco dobry. Przy dobrym paliwie (shell) kręci rewelacyjnie. Może nie zrywa asfaltu pod kołami ale też można na niego liczyc gdy jest taka potrzeba.
5,0
~Tomo
BMW Seria 5 E39
Touring 520 d 136KM 100kW
do przebiegu 250 tyś wszystko grało bez zarzutu. tylko lac paliwo i jeżdzić później drobne usterkitypu wymiana koła pasowego i sprzęgła w sumie około 1 tyś zł
3,0
~Kalam
BMW Seria 5 E39
Touring 520 d 136KM 100kW
Silnik jest doskonały, niestety odkąd kupiłem mam usterkę i kolejne warsztaty nie potrafią sobie z nią poradzić.
4,0
~nisurw
BMW Seria 5 E39
Touring 520 d 136KM 100kW
Do zwykłej eksploatacji, miasto, weekendowe wypady w zupełności wystarczy, do zabawy ciut za moły tych rumaków...
4,0
~nisurw
BMW Seria 5 E39
Touring 520 d 136KM 100kW
Wydaje się, że przy dwóch litrach będzie słaby, ale nigdy nie mogłem narzekać na brak mocy, czy po mieście czy na autostradzie...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39 Touring 520 d 136KM 100kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~RJP - po roku ;-)
BMW Seria 5 E39
Touring 520 d 136KM 100kW
Po roku użytkowania (odpukać) zero zastrzeżeń :-) Żadnych problemów, oby tak dalej. Tylko wymiana oleju i śmiga rewelacyjnie.
BMW Seria 5 E39 Touring