Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 Touring 530 d 184KM 135kW 1998-2004 (19) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Piotrek :)
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Po 200k miałem do wymiany przednie amortyzatory bo zaczęły bić przy zakrętach. Przy 280k strzeliła lewa poduszka pneumatycznego zawieszenia. Koszt dość duży bo za jedną „gruche” to Ok 1000 zł. Nie polecam zamienników. Ponad 500 zł wydałem i niestety po 3 miesiącach wyświetlił się komunikat o zawieszeniu z tylu, ale grucha nadal pompowała. Często tez nawalał czujnik absu z przodu koła. Nie próbowałem z zamiennikami, kupowałem oryginalne...
4,0
~booggie@wp.pl
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Po zakupie wymiana wszystkich amortyzatorów oraz tulei metalowo-gumowych (4 szt. bo to kombi) => Lemfordera po 160 zł/szt. oraz tulei \"pływających\". Efekt - skończyło się dudnienie przy przejeżdżaniu przez poprzeczne nierówności (np tory kolejowe). Są to materiały eksploatacyjne, które trzeba wyminić jeśli chce się pojeździć autem kilka lat w komforcie. Trochę drog, ale po wymianie tego wszyskiego rewelacyjne trzymanie drogi jak na tak duże...
4,0
~bartles
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
przy serwisowaniu - mozna spokojni przezyć nasze dziury - lecz pamiętajmy że masa auta i nawierzchnia w Polsce powodują częstszy serwis niż w cywilizowanych krajach EU. Mam 16" więc opona amortyzuje część nierówności. Mankamentem jest szeroki profil 225/55 - w polskich koleinach, w deszczu, lub na lodzie - trzeba uważać.
5,0
~Grzesiek
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
nic innego nie napisze PERFEKCJA! Koszty wymiany wahaczy nie są wygórowane ale tylne zawieszenie to już większy wydatek. Moje auto ma 285tys i Wymienilem komplet wahaczy przednich z łącznikami a tył... Nie wiem co powiedzieć przy tym przebiegu zero ludów a wahacze zakładali w fabryce.
4,0
~oreslyfox
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Co kto lubi. Może trochę za miękko, ale przecież to kombi, poza tym zawsze można wstawić inne zawieszenie. Jeżeli chodzi o system wielowachaczy to wg mnie jest ok, mieszkam nawet nie na wsi tylko poza wsią i muszę sie tłuc po niezłych dziurach, a póki co zawieszenie nie marudzi.
5,0
~Nigel
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Mam tą przyjemność posiadać E39 w pełnym M-pakiecie wizualnym i mechanicznym, co za tym idzie w sportowym zawieszeniu od M-technic. Samochód dzięki temu prowadzi się po prostu idealnie. Również zawieszenie jest bardzo trwałe, choć części do niego drogie.
5,0
~ANKR65
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Ludziom którzy lubią skrajny komfort w stylu mercedesa - odradzam. Dla mnie układ jezdny bmw to rewelacja! Padają tuleje metalowo-gumowe w przednim zawieszeniu, ale na polskich drogach to normalka.
5,0
~ralf
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
auto prowadzi sie znakomicie, jezdzilem wieloma samochodamie ale ten trzyma sie drogi jak przyklejony a jazda powyzej 140 to czysta przyjemnosc a nie strach jak w niektorych autach
5,0
~driver1233
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Zawieszenie zestrojone dość miękko, dzięki czemu doskonale \"wybiera\" nierówności na jezdni. Jednak, co charakterystyczne dla BMW w zakrętach trzyma się doskonale.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39 Touring 530 d 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
9,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Bruno ; cup@op.pl
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 184KM 135kW
Precyzyjny ale troszeczkę za miękki w porównaniu z 3.0 V8 benzyną. tamten jest bardziej twardy,sportowy a w dieslu jest bardziej komfortowy,bujający
BMW Seria 5 E39 Touring