Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 Touring 530 d 24V 193KM 142kW 2001-2004 (27) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~pawel_tzk
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Zużycie paliwa jak na tą moc i pojemność silnika wzorcowe, ceny części zamiennych nieco wyższe niż średniej klasy aut, ale to w końcu BMW. Zawsze tankuję do pełna, jeżdżę głównie w trasie, więc ta ocena nie będzie zbyt pomocna dla tych którzy większość czasu spędzają w mieście. Średnie spalanie wynosi wg komputera 8 litrów. Maksymalnie na baku udało mi się przejechać 900 kilometrów, co uważam za wynik rewelacyjny. Zaznaczam, że jest to jazda...
3,0
~pawłomir
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
no tu się zaczyna. samochód nie należy do tanich w eksploatacji. samochód spala sporo choć i tak jak widze mało jak u konkurencji. po prostu zależy na co kogo stać. w trasie nie spalił mniej jak 8,5 przy bardzo łagodnej jeździe; w mieście ( pół na pół - warszawa) średnio ok 10-11. jak duże korki to i 12-13. [wyniki w mieście po trasie do pracy 40 km w jedną stronę w tym 25 km miasto]. wymiana oleju ok 1000 zł, wymieniam co 15 tys.5W30 ....
4,0
~Gregor
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Wszystko zależy od tego, kto jaki ma budżet. Ja na swojej nie oszczędzałem. Przykład : przedni układ hamulcowy ( z wersji 535 i 540 ) z dużymi tarczami ( 322 mm ) to ponad tys. zł. Drugi przykład, dwa wahacze wzdłużne, wymiana i zrobienie pełnej geometrii i mamy kolejny tysiąc. Jasne, wybór części zależy od Was, ale ja wybierałem markowe zamienniki. Coroczna wymiana oleju wraz z filtrami to też koło 450 - 500 zł. Dla mnie te ceny są spoko więc...
1,0
~dominik_kiewel
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
I tu zaczynają się schody. Koszty utrzymania są ogromne. Jak nie masz dojścia do: tanich części to nie kupuj i dobrego mechanika. Olej 7,5 litra w silnik, filtry średnia półka czyli mann mahle to koszt 300 zl. 2 kabinówki to 120 zl sztuka. Czyli koszt przegladu co 12tys to 800 zł plus robocizna. Tyle szczęścia że silnik na łańcuchu. Zawieszenie aluminiowe drogie. Tarcze klocki przod ok 600 zł.
4,0
~Jarzebina
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Ekonomiczność beni z tym silnikiem oceniam dobrze. Jazda poza miastem jest nadzwyczaj ekonomiczna (biorąc pod uwagę moc pojazdu oraz jego masę). Natomiast w mieście pali troszkę za dużo paliwa. Do kosztów eksploatacji należy doliczyć wymianę płynów i filtrów, poza tym autko nie wymagające żadnego wkładu finansowego.
2,0
~watus
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Z cenami części i serwisu powariowali. Auto już ma swoje lata a koszty utrzymania są bardzo wysokie. Auto pali sporo, ale jednak ma swoją pojemność. W trasie co prawda można zejść nawet poniżej 7 litrów, ale po mieście zimą dochodziło mi nawet do 15 litrów (odcinki krótkie, auto nie zdążyło sie zagrzać).
3,0
~klata
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Na co dzień gdy jeżdzę do pracy 5km spalanie wynosi ok 9.5 do 10 zimą Na trasie przy spokojnej jeździe uda się zejść poniżej 6l/100km Autostrada przepisowo to 8-8,5 l/100km Średnia z ostatnich 2.5 roku (jakieś 50 tyś. km) wskazywana przez komputer to 8.2 l/100km
3,0
~zlotko5
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Jeżeli chodzi o spalanie w mieście to proszę nie słuchać wypowiedzi że pali 10 lirów w mieście to jakaś bzdura sam producent podaje że ten silnik 11,6 a wszyscy wiemy że producenci mają tendencje do zaniżania natomiast trasa spokojnie do 130km/h to można uzykać wynik 6,5 l
3,0
~Michał
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Serwis jest niestety drogi. Przed zakupem warto się upewnić co się kupuje. Mianowicie jaki jest rodzaj zawieszenia czy układ hamulcowy, czy jest servotronic etc. Dodatkowe wyposażenie może skutkować bardzo drogimi naprawami.

Usterki BMW Seria 5 E39

Liczba wpisów: 62

BMW Seria 5 E39 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

1,0
~jakub0301
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Oj i tu muszę zmartwić wszystkich przyszłych nabywców. Koszty sa mega wysokie, głupia linka od maski 100 zł, wymiana oleju 7,5 litra, dwa filtry powietrza no i cała reszta to ok 700 zł minimum chyba ze samemu sie to zrobi :)
BMW Seria 5 E39 Touring