Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E60 (146) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 264 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Sławek
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
Elektryka !To uważam najważniejsza kwestia o którą trzeba dbać w E60. Ja jeżdżę wersją kombi i przypadłość uszkodzenia kabli w tylnej klapie sprawiła że musiałem wzywać lawetę. Otóż kable poprzecierane w miejscu łączenia klapy z karoserią (są one zasłonięte taką metalową rynną ) sprawiają że nie domkniecie np klapy,możecie nawet nie wiedzieć że już po 5 minutach jest ona otwarta (auto to ma domknięcie elektryczne ) a otwarcie klapy...
1,0
~Krzysiek
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 218KM 160kW
Wszystkie poniższe usterki są typowe dla tego modelu, więc można się spodziewać że raczej prędzej niż później spotkają też Ciebie: -pęknięty kolektor wydechowy - hałas, smród spalin w kabinie, utrata mocy -rozszczelniony kolektor dolotowy - wykonany z plastiku więc się odkształca i konieczna jest wymiana, tego się nie da naprawić -rozszczelniona turbosprężarka, do wymiany bądź regeneracji. Przy okazji padają sterowniki -awaria sprzęgła...
3,0
~mysza1231
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
Tak jak już wspominałem "Disa" i sprzęgło z dwumasem. Jeżeli o to zadbamy to poważne usterki mamy raczej z głowy. Jedynym i największym mankamentem tego auta, przez który wystawiłem taką ocenę są hamulce, a mianowicie tarcze. Nie wiem dlaczego i chyba nie ma takiej osoby na świecie, najzwyczajniej lubią się giąć. Czasem trzeba się obchodzić jak z jajkiem. Przy wymianie dobrze jest kupić produkty z najwyższej półki co niestety wiąże się z ceną....
3,0
~Dawid
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
Tutaj mógłbym napisać podobnie, bo praktycznie żadna poważna usterka mi się nie przytrafiła... poza jedną. Wystąpił problem ze sterownikiem silnika. Usterka dość ciężka do zdiagnozowania, początkowo podejrzewany był przepływomierz, czujnik położenia wałka rozrządu czy wału korbowego. Awaria objawiała się nagłym, silnym szarpaniem w trakcie jazdy, zerową reakcją na gaz. Auto potrafiło zgasnąć w trakcie jazdy czy przy postoju na światłach i nie...
3,0
~Mewa
BMW Seria 5 E60
Touring 520 d 177KM 130kW
- elektryka - czujniki - domykanie drzwi - elektrozamki - akumulator (padl po 2 latach) - wycieraczki(silniczek) - system domykania drzwi - problemy z fabryczną zmieniarka 2x wymieniona - problemy z BT non stop telefony mi fylogowywal zestaw fabryczny 6 musialem przetestowac by dobrac do samochodu - alarm - szyberdach zacinal sie naprawiono po 5 wizycie w serwisie - parujace reflektory - czujniki polożenia czegos tam od...
4,0
~fiflak13
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 218KM 160kW
mam model z panoramicznym dachem i co myłem auto myślałem że może grzieś pochlapałem wodą bagażnik, i tak co mycie... aż podczas ulewy zaczeły się kłopoty. bezpieczniki zostały zalane, co się później okazało komputer się też zalał bo jest pod akumulatorem który zalany był do połowy wodą. wszystko wciekło przez szyberdach, gdyby nie gwarancja popłynąłbym około 5000 euro a tak auto w ciągu 4 dni mam spowrotem. podpowiem że jeśli ktoś ma...
1,0
~fan starych bmw
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.5 523i 177KM 130kW
Silnik obarczony bardzo dużym ryzykiem z kilku względów. Serwis rekomenduje zmianę oleju (castrol!) co 30 tysięcy, co w połączeniu z tym wrażliwym na stary olej silnikiem specjalnej troski jest zabójcze. Bardzo często zdarzają się awarie powodujące konieczność wykonania zaawansowanego remontu silnika. Wady głowicy czy tłoków, naprawa valvetronica. Jeśli masz automat (tu w ogóle nie każą zmieniać oleju !) to lepiej niech stoi w garażu, bo...
3,0
~Adam
BMW Seria 5 E60
Touring 525 i 218KM 160kW
Jak do tej pory najpoważniejszą usterką która wykluczyła mnie z jazdy był kompresor tylnego zawieszenia ( na szczęście pod domem). Auto jak siądzie nie da rady jechać. Zdarzają się problemy z cewkami zapłonowymi, skrzyniami automatycznymi (błędy i tryb awaryjny), maglownica, pompa wody elektryczna którą lepiej profilaktycznie wymienić jak jest już stara. Na pompie można znaleźć datę produkcji żeby oszacować czy nie jeździ od nowości.
5,0
~Waldek
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
Brak jakichkolwiek usterek podczas mojego uzytkowania. Jednak po zakupie zostaly wykryte usterki takie jak: pękniety kolektor wydechowy, niepoprawna praca dwoch termostatow, zatkana odma, sparciala uszczelka od filtra dpf, niepoprawna praca zawieszenia tylnego, kolo pasowe zużyte, błedu w silniku, bledy w pracy turbniny, zablokowana mozliwosc wypanialia dpf i kilka innych. Daja ocene maksymalna gdyz mnie zadna usterka mnie spotkala
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E60
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
8,9
l/100km
14,8
l/100km
12,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Łukasz Ożga bheesty@gmail.com
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Przy poważnych usterkach może zaboleć. Turbina (nie należy regenerować) 4000zł, wcześniej wspomniane kolektory (oryginalne) 1800 i 1600zł. Koło pasowe 1200zł. Posiada dwa termostaty, kończą się przy przebiegu ok 200tys (choć różnie to bywa) koszt 200zł i 350zł. Drogi układ hamulcowy. Tarcze TYLKO ORYGINALNE (5-tka jest ciężka i gnie inne Brembo, Sachsy itp) - 1 tarcza 500zł klocki 450zł, ale to nie awaria.
BMW Seria 5 E60