Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E60 (164) - Wentylacja i ogrzewanie

Na liście zabraknie 246 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Gorelord
BMW Seria 5 E60
Sedan 523i 190KM 140kW
Chlodzi i grzeje bardzo szybko. Silnik dlugo trzyma cieplo jako ze jest obudowany caly przod, plus kratki wlotu powietrza przed chlodnica sa automatycznie otwierane lub zamykane w razie potrzeby aby temp. silnika byla zawsze optymalna. Na plus mozliwosc dogrzewania samochodu na wylaczonym silniku wykorzystujac jego cieplo (ktorego jest duuuuuuuzo) np. na przejazdach kolejowych. Na wielki MINUS zasluguje sposob regulacji nawiewow/temperatur....
5,0
~Sławek
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
Trzy lata temu wiosna i marznące deszcze sprawiły że trudno było mi dostać się do tego auta.Na karoserii było chyba z 3mm lodu ale jak już dostałem się do środka i odpaliłem auto to jako nieliczny mogłem po jakimś czasie otworzyć wszystkie drzwi :)...są również minusy...tutaj uwaga ...moje auto często stoi pod chmurką...i kiedyś podczas podobnego marznącego deszczu lekko przymarzło ...bez trudu dostałem się do środka ale niestety miałem...
3,0
~Rysiek
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Niby wszystko ok, ale przy ustawieniach manual, wszystkie trzy kierunki nawiewu na kierowcę na max. + max zimne powietrze - dmucha zimnym tylko na strefę środkową, natomiast na "górę" i nogi dmucha znacznie cieplejszym powietrzem. Przy ustawieniu na ciepłe max dla wszystkich kierunków faktycznie nawiew na "górę" i nogi jest jeszcze cieplejszy jednak przy ustawieniu na zimne nie jest tak samo zimny jak na strefę środkową....
4,0
~Krzysiek
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 218KM 160kW
Klima na 5+ Dwustrefowy klimatronic - jak najbardziej polecam. Dodatkowo nawiew z tyłu dla pasażera, ważna rzecz jeśli wozi się z tyłu żonę z dzieciakiem. To samo w zimie, ogrzewanie bardzo skuteczne i możliwość precyzyjnej regulacji siły, kierunku i temperatury nawiewu. Na początku drażniło mnie, że to wszystko reguluje się poprzez kolejne menu i pod-menu w I-drivie, ale to kwestia przyzwyczajenia. Uwaga! Jak wszystko w tym samochodzie, psuje...
5,0
~marv
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Jeżdżę 6 cylindrowym dieslem. Co znaczy ze zimą należy chwile poczekać aż się zagrzeje. Ale podgrzewana kierownica daje radę. Ponad to w aucie zamontowana jest grzałka, która stara się dostarczyć ciepłe powietrze jeszcze przed zagrzaniem silnika. Dzięki czemu całkiem szybko w pojeździe robi się ciepło. Co do klimatyzacji, to posiadam wersję rozszerzoną z podgrzewaniem przedniej szyby oraz szeregiem ustawień. Latem zaś, klimatyzacja działa...
4,0
~Bartosz
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 231KM 170kW
Ogrzewanie jest ok - po około 3km przy temp 0 stopni czuć ze robi się ciepło. Szyby nie parują, a w razie W wentylator na maksa skutecznie sobie radzi z ich oczyszczeniem. Klimatyzacja już trochę mniej ok... jeżdząc z małymi dziećmi muszę uważać, aby nie schłodzić auta zbyt mocno, nawet przy ustawianiu temperatury na 20+ stopni i minimalnym nawiewie. Nie tylko ja mam do tego zastrzeżenia, znajomi w innych autach tej marki również, więc chyba...
5,0
~MiSZ
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530i 231KM 170kW
Tutaj powinno być 10/5! Auto w temperaturach minusowych nagrzewa się już po pierwszym kilometrze, szybko rozmarzają szyby i lusterka, ja nawet skrobaczki nie wożę, dodatkowo można włączyć sobie podgrzewane fotele. Co do upałów klima dwustrefowa radzi sobie bardzo dobrze, aż czasami jest za zimno, z dodatkowych rzeczy jest klimatyzowany schowek, szyberdach i wentylacja foteli. Mamy też opcje przewietrzenia samochodu o wyznaczonej godzinie lub...
4,0
~kris1987
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 535d 272KM 200kW
nie daje oceny bardzo dobrej tylko dlatego ze mialem problem z dogrzaniem auta w srodku w zimie. Prawdopodobnie byla to wina niesprawnego termostatu, nie zdazylem go wymienic przed sprzedarza auta, jednak mysle ze to nie bylo to. Silnik mial duza moc a do tego bardzo wydajny uklad chlodzenia i duza pojemnosc plyny. W zimie przy zasniezonych drogach predkosc z jaka mozna bylo jezdzic to ok 40-70kmh(ok 1000-1300rpm) .
5,0
~arch.rafal.debowski
BMW Seria 5 E60
Touring 535 d 272KM 200kW
Świetnie sterowanie oraz dobrze wymyślone tryby automatyczne (nawiew na szybę przednia, maksymalne chłodzenie wnętrza). Bardzo cenie sobie możliwość ustawienia zimnego nawiewu na kierowce, co nie ma związku z utrzymywaniem temperatury we wnętrzu. Ogrzewanie postojowe, pozwala spać dłużej w porze zimowej. Śnieg nie zniknie, natomiast unikamy przykrego skrobania szyb i oczekiwania na ogrzanie kabiny.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E60
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
8,9
l/100km
14,8
l/100km
12,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Bs
BMW Seria 5 E60
Sedan 525 d 197KM 145kW
To, że jest to diesel nie ma większego znaczenia. Wnętrze jest jest szybko nagrzewane, wydajność klimatyzacji wystarczająca na uzyskanie odpowiednich warunków bez względu na ilość osób podróżujących. Dodatkowo obecność okna dachowego i elektrycznie podgrzewanych siedzeń to dodatkowe atuty na korzyść dobrego przewietrzania wnętrza i uzyskania satysfakcjonującego klimatu wewnątrz auta.
BMW Seria 5 E60