Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E60 Sedan (107) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 175 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~marv
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Drobiazgi jak to drobiazgi. Zawsze się zdarzą. No to troszkę trzeszczały uszczelki ale się z tym uporałem. Wystarczyło po prostu dobrze je oczyścić. W zasadzie przypadłość miałem na własne życzenie bo posmarowałem je specyfikiem aby nie przymarzały do szyb. Wymieniłem termostaty i odmę. Ale to jest eksploatacja więc w zasadzie nie powinienem tego pisać. Wymieniłem też laser w nawigacji bo już nie czytał tak jak trzeba. No i spaliła się żarówka...
3,0
~Adam Stawski
BMW Seria 5 E60
Sedan 530 d 235KM 173kW
Denerwujace zawieszanie sie systemu/dwa razy ale teraz nie jestem pewien dnia i godziny kiedy sie to powtorzy/Skrzypiace uszczelki w drzwiach-standart.Rozladowal mi sie nowy akumulator.Do dzis nikt nie wie dlaczego.po naladowaniu dziala do dzis.Zacial sie zamek bagaznika/raz/Niedomykajaca sie szyba w tylnych drzwiach.Dochodzace stuki z zawieszenia/chyba z przodu/a bylo 3 tygodnie temu wymienione-nasz service.Znaczne ubytki plynu w...
4,0
~_Syn Kaukazu_
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530i 231KM 170kW
kupiłem z przebiegiem 224km teraz mam 277 Naprawy; wymiana wszystkich płynów amortyzatory przód (dobrej marki) dwie poduszki silnika poduszka skrzyni wahacze przednie dolne klocki x 4 chłodnica rury do chłodnicy xenony x 2 opony letnie i zimnie 235/45/R18 (Pirelli i Continentale) olej i filtry x 5 co każde 7-10 tys za wszystko po fakturom za 16 miesiąca 6700zł szyli około 12zł na dzień (jak paczka papierosów)
3,0
~Rysiek
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Elektryka to kolejny słaby punkt e60, tu najczęściej zawodzą: czujnik skrętu, wyświetlacz komputera pokładowego, radio oraz elektroniczna blokada kierownicy.Popularną usterką jest też awaria regulator napięcia, a jego uszkodzenie może spowodować zaburzenia w działaniu aktywnego układu kierowniczego bądź wariowanie kontrolek. BMW E60/E61 wprost naszpikowane jest elektroniką, w związku z tym musimy przygotować się na częstą wymianę akumulatora.
4,0
~Piotr
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
Obecnie nie mogę napisać nic. Poprzedni właściciel nieco zaniedbał serwisowanie- na start wymiana kilku wahaczy, tulejek, regulator alternatora, część od zmiennych faz kolektora dolotowego, filtrów, klocków, płynów i kilka innych drobiazgów na kwotę 7000zł wszystkie częsci oryginalne BMW, zawieszenie Lemforder czyli to samo co na pierwszy montaż w fabryce. Polecam szukać dobrego serwisu nieautoryzowanego np. CARFIX w Szczecinie
5,0
~ms
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Auto jest bardzo dopracowane zdecydowanie przewyższa mercedesa e klasa a do mojego poprzedniego audi a6 nie można go w ogóle porównać. W audi robiłem chyba wszystko pompę zawieszenie kilka razy wałki rozrządu skrzynię uszczelnienie silnika itp...Bmw jest bezawaryjne jedyną rzeczą którą każdy będzie musiał naprawić to pompa wspomagania podobno to wada bmw. Pompa ma wycieki. Poza tym ok.
4,0
~Toxic
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Z częstych drobiazgowych usterek to często padają jednostki CCC a także termostaty czy maty siedzenia co nie jest kosztownymi naprawami ponieważ można sobie z nimi łatwo i samemu poradzić przy jakichkolwiek umiejętnościach manualnych dzięki czemu usterki są nie kosztowne i nie uprzykrzają życia. Więc uważam że to są drobiazgi.
1,0
~Szybki
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.0 520d 163KM 120kW
Na początku koło pasowe czyli standard później klapa tylna kable przetarte nic z tylu nie działa standard co chwilę żarówki siadają kanaliki zatkane przez szyber dach Miałem wcześniej audi a6 c6 3sz i kompletnie nic nie robiłem 100%lepsze komfortowe auto kupiłem bmw i będziesz miał wydatki co chwilę coś nigdy więcej bmw
1,0
~Michał WWA
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.5 525d 177KM 130kW
Ciągle coś się działo. Całe szczęście, że pozbyłem się tego samochodu. Myślałem, że BMW znaczy niezawodność. Strasznie się zawiodłem. Przez rok używania naprawy kosztowały mnie około 8000 zł nie licząc serwisu i wymiany rzeczy eksploatacyjnych. Jadąc zagranice brałem zawsze inne auto. Najczęściej produkcji japońskiej.
5,0
~GG 5355380
BMW Seria 5 E60
Sedan 530 d 235KM 173kW
Przy przebiegu praktycznie 60 000km wymieniona została w samochodzie żarówka świateł pozycyjnych (na gwarancji). Rura między intercoolerem a turbiną (na gwarancji) jednak ta usterka była raczej spowodowana bardzo długą i bardzo dynamiczną jazdą. Ponad 1400 km z prędkościami średnimi praktycznie cały czas bliskimi 260 km/h.
BMW Seria 5 E60 Sedan