Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E60 Sedan (87) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 195 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~mysza1231
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
Tak jak już wspominałem "Disa" i sprzęgło z dwumasem. Jeżeli o to zadbamy to poważne usterki mamy raczej z głowy. Jedynym i największym mankamentem tego auta, przez który wystawiłem taką ocenę są hamulce, a mianowicie tarcze. Nie wiem dlaczego i chyba nie ma takiej osoby na świecie, najzwyczajniej lubią się giąć. Czasem trzeba się obchodzić jak z jajkiem. Przy wymianie dobrze jest kupić produkty z najwyższej półki co niestety wiąże się z ceną....
3,0
~Dawid
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
Tutaj mógłbym napisać podobnie, bo praktycznie żadna poważna usterka mi się nie przytrafiła... poza jedną. Wystąpił problem ze sterownikiem silnika. Usterka dość ciężka do zdiagnozowania, początkowo podejrzewany był przepływomierz, czujnik położenia wałka rozrządu czy wału korbowego. Awaria objawiała się nagłym, silnym szarpaniem w trakcie jazdy, zerową reakcją na gaz. Auto potrafiło zgasnąć w trakcie jazdy czy przy postoju na światłach i nie...
1,0
~fan starych bmw
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.5 523i 177KM 130kW
Silnik obarczony bardzo dużym ryzykiem z kilku względów. Serwis rekomenduje zmianę oleju (castrol!) co 30 tysięcy, co w połączeniu z tym wrażliwym na stary olej silnikiem specjalnej troski jest zabójcze. Bardzo często zdarzają się awarie powodujące konieczność wykonania zaawansowanego remontu silnika. Wady głowicy czy tłoków, naprawa valvetronica. Jeśli masz automat (tu w ogóle nie każą zmieniać oleju !) to lepiej niech stoi w garażu, bo...
4,0
~Łukasz Ożga bheesty@gmail.com
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Przy poważnych usterkach może zaboleć. Turbina (nie należy regenerować) 4000zł, wcześniej wspomniane kolektory (oryginalne) 1800 i 1600zł. Koło pasowe 1200zł. Posiada dwa termostaty, kończą się przy przebiegu ok 200tys (choć różnie to bywa) koszt 200zł i 350zł. Drogi układ hamulcowy. Tarcze TYLKO ORYGINALNE (5-tka jest ciężka i gnie inne Brembo, Sachsy itp) - 1 tarcza 500zł klocki 450zł, ale to nie awaria.
5,0
~Maniek Koniuszko
BMW Seria 5 E60
Sedan 530 d 231KM 170kW
Dużo czytałem o usterkach tego silnika ( urywające się klapki w kolektorze, uszkodzenia konwertera w skrzyni biegów i wiele innych przypadków ) i odnoszę wrażenie, że większość tych usterek jest powodem bardzo dużych przebiegów tych samochodów. W Polsce większość e60 3.0d 5 - 7 letnich ma przebiegi rzędu max 200 tyś km. w ogłoszeniach. Niektóre z nich przed korektą miały spokojnie ponad 400 tyś.
5,0
~Tomek
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.0 520d 163KM 120kW
Przy przebiegu 160.000 km jedna swieca do wymiany. Z racji ze dostep kiepski a i ze zaleca sie wymiane wszystkich tak tez zrobilem. Przy ok. 145.000 wymiana koncowek drazkow kierowniczych (mam nadzieje ze nazwalem rzecz poprawnie, krotkie drazki wkrecane, ktorymi ustawia sie zbieznosc). Zepsuta jedna, zmienilem obydwie. O tarczach, klockach, olejach etc. nie pisze bo to czesci eksploatacyjne.
3,0
~ES6
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.5 525i 218KM 160kW
Jak wyżej, tylko przeważnie drożej. To co się da ukryć przy kupnie/sprzedaży, wcześniej czy później musi się ujawnić i ... kosztować. Zauważyłem, że \"psuje\" się przeważnie to co było \"nadużywane\" i nie wymieniane bo drogo lub wymieni następny, ale to spostrzeżenie odnosi się już do wszystkich marek. Nie zauważyłem, żeby coś się nagminnie psuło w tym aucie.
5,0
~Toxic
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Do tej pory jednym poważniejszym kosztem było sprzęgło i dwumasa która miała jak luzy u poprzedniego właściciela więc bylo mi to wiadome a tak to brak jakichkolwiek większych kosztownych napraw a także czasochłonnych. Samochód po pokonaniu 415tysiecy km jest mega wytrzymały i nie zajechany dzięki czemu posłuży drugie 400tysiecy km.
3,0
~Adam Stawski
BMW Seria 5 E60
Sedan 530 d 235KM 173kW
Jak wspomnialem wczesniej -zawieszenie przod.Wymiana przeplywomierza.Pompa paliwa-podawala ale za slabo-wymiana.Wymiana turbiny/poprzedni wlasciciel/Reset oprogramowania/dwa razy-dwa dni bez auta/.Prawdopodobnie wymiana uszczelki pod glowica-ubytki plynu-podejrzenia aso.Zwichrowane tarcze hamulcowe-przod.Auto ma niecale 3 lata.
3,0
~Rysiek
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
konwerter w automatycznej skrzyni biegów koło pasowe poduszka zawieszenia pneumatycznego profilaktyczna wymiana kolektora, wiadomo... standardowa usterka ale bolesna jak juz się zdarzy sparciałe przewody podciśnienia sterującego turbina - przecież to pocący się uszczelniacz za kółkiem pasowym
BMW Seria 5 E60 Sedan