Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E60 Sedan (128) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 154 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~MiSZ
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530i 231KM 170kW
Ja mam w swojej aktywne wspomaganie, kierownicę przy prędkościach parkingowych kręcić można 1 palcem, 3/4 skrętu kierownicą to pełny skręt kół! Rozwiązanie idealne, przy wyższych prędkościach wszystko się zacieśnia. Posiadam też na wyposażeniu Dynamic Drive, czyli samo poziomuje mi zawieszenie na zakrętach, czyli zakręt z ograniczeniem do 70km/h możemy spokojnie pokonać prędkością 140km/h i tego bardzo nie odczujemy! Również genialne...
4,0
~ES6
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.5 525i 218KM 160kW
Samochód prowadzi się bardzo przyjemnie i stabilnie. Układ kontroli trakcji skutecznie czuwa nad napędem tylnych kół. Zawieszenie jest zestrojone komfortowo, ale ostre manewry przy dużych prędkościach powodują znaczne wychylenia, a wtedy przydałby się Dynamic Drive, którego niestety zabrakło w wyposażeniu. W BMW wszystkie dodatkowe (drogie) systemy podnoszą komfort i przyjemność z jazdy,a jeszcze bardziej podnoszą cenę samochodu.
5,0
~Dawid
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
Układ jezdny jest rewelacyjny. Samochód super się prowadzi, rozkład masy jest niemalże idealny, nie czuć tego, że samochód waży prawie 1600 kg. Układ kierowniczy jest czuły i precyzyjny, zawieszenie świetnie trzyma się drogi i tak samo dobrze wybiera nierówności mimo 18 calowych alufelg. Jest do tego trwałe, do tej pory musiałem jedynie wymieniać tuleje pływające, nie jest to droga operacja.
5,0
~Bs
BMW Seria 5 E60
Sedan 525 d 197KM 145kW
Perfekcja, jak na te gabaryty i masę, auto zachowuje się pewnie w każdych warunkach, oczywiście z wyjątkiem sytuacji ekstremalnych. Bardzo bezpośredni układ kierowniczy, trzymając kierownicę masz poczucie tego co dzieje się na styku kół z asfaltem. Generalnie auto jedzie jak po szynach. Dla porównania prowadzenie Toyoty bardziej przypomina grę na symulatorze komputerowym niż jazdę w rzeczywistości.
5,0
~marv
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Wg. mnie bardzo dopracowany. Pojazd bez zawahania reaguje na wydane polecenia kierownicą. W jednym zdaniu precyzyjny i dokładny. W połączeniu z aktywnym wspomaganiem daje bardzo pozytywne wrażenie. W mojej wersji brak co prawda dynamic-drive\'a i tego brakuje do pełni szczęścia przy dużych prędkościach w ostrych zakrętach. Ale wiedziałem, na co się decyduję kupując pojazd bez tego wyposażenia :)
5,0
~webber
BMW Seria 5 E60
Sedan 550 i 367KM 270kW
Perfekcyjny. Posiadam zawieszenie M, które pozwala na doskonałe wyczucie samochodu. Dzięki systemowi Active Steering auto reaguje na każdy ruch kierownicy i dostosowuje pracę układu kierowniczego do stylu jazdy. Przy dużych prędkościach jest bardzo pewne i stabilne, w ostrych zakrętach nie buja, nie wyrzuca, przy wyłączonych systemach DSC/DTC troszkę nadsterowne :)
4,0
~Kuba B
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Układ jest doskonały, jednak z biegiem czasu wymaga sporych nakładów, żeby utrzymać go w dobrym stanie technicznym. Po dłuższej eksploatacji niestety autem zaczyna nosić na koleinach, naprawa załatwia sprawę. W przypadku konieczności regeneracji maglownicy, jest problem z regeneracja przekładni z active steering, mało który warsztat to robi.
5,0
~GG 5355380
BMW Seria 5 E60
Sedan 530 d 235KM 173kW
W przypadku opon RSC (Run On Flat) niestety przy polskich drogach uważam za absolutne maximum 18\". Wszystko więcej niż to jest po prostu głupotą. W przypadku opon 17\" dużą poprawę. Jeśli mam być szczery, to opony RSC polecam tylko tym którzy naprawdę potrzebują tej rezerwy bezpieczeństwa. Auto jest bardzo komfortowe na normalnym ogumieniu.
5,0
~Rysiek
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Jak w każdym BMW jest perfekcyjnie. Zawieszenie jak i układ kierowniczy działają perfekcyjnie. Oczywiście pod warunkiem że wszystkie jest sprawne i bez luzów. Jest bardzo dobrze. Chyba że komuś przeszkadza twarde zawieszenie, ale prowadzenie rekompensuje wszystkie niedogodności. Polecam zawieszenie w wersji sportowej.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E60 Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
53,67 zł
8,4
l/100km
14,3
l/100km
12,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Koks
BMW Seria 5 E60
Sedan 525 d 197KM 145kW
B A J K A -co te samochody robią na zakrętach to sie w głowie nie mieści.E60 miałem na zwykłych oponach F10 na run flatach run flaty zdecydowanie obniżają komfort jazdy ale można się przyzwyczaić. W E60 lubi coś raz po raz stuknąć na większej dziurze ale to szczegół ten samochód wchodzi w zakręt jak w masło
BMW Seria 5 E60 Sedan