Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E60 Sedan (90) - Wentylacja i ogrzewanie

Na liście zabraknie 173 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Gorelord
Sedan 523i 190KM 140kW
BMW Seria 5 E60
Chlodzi i grzeje bardzo szybko. Silnik dlugo trzyma cieplo jako ze jest obudowany caly przod, plus kratki wlotu powietrza przed chlodnica sa automatycznie otwierane lub zamykane w razie potrzeby aby temp. silnika byla zawsze optymalna. Na plus mozliwosc dogrzewania samochodu na wylaczonym silniku wykorzystujac jego cieplo (ktorego jest duuuuuuuzo) np. na przejazdach kolejowych. Na wielki MINUS zasluguje sposob regulacji nawiewow/temperatur....
3,0
~Rysiek
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
BMW Seria 5 E60
Niby wszystko ok, ale przy ustawieniach manual, wszystkie trzy kierunki nawiewu na kierowcę na max. + max zimne powietrze - dmucha zimnym tylko na strefę środkową, natomiast na "górę" i nogi dmucha znacznie cieplejszym powietrzem. Przy ustawieniu na ciepłe max dla wszystkich kierunków faktycznie nawiew na "górę" i nogi jest jeszcze cieplejszy jednak przy ustawieniu na zimne nie jest tak samo zimny jak na strefę środkową....
5,0
~marv
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
BMW Seria 5 E60
Jeżdżę 6 cylindrowym dieslem. Co znaczy ze zimą należy chwile poczekać aż się zagrzeje. Ale podgrzewana kierownica daje radę. Ponad to w aucie zamontowana jest grzałka, która stara się dostarczyć ciepłe powietrze jeszcze przed zagrzaniem silnika. Dzięki czemu całkiem szybko w pojeździe robi się ciepło. Co do klimatyzacji, to posiadam wersję rozszerzoną z podgrzewaniem przedniej szyby oraz szeregiem ustawień. Latem zaś, klimatyzacja działa...
5,0
~MiSZ
Sedan 3.0 530i 231KM 170kW
BMW Seria 5 E60
Tutaj powinno być 10/5! Auto w temperaturach minusowych nagrzewa się już po pierwszym kilometrze, szybko rozmarzają szyby i lusterka, ja nawet skrobaczki nie wożę, dodatkowo można włączyć sobie podgrzewane fotele. Co do upałów klima dwustrefowa radzi sobie bardzo dobrze, aż czasami jest za zimno, z dodatkowych rzeczy jest klimatyzowany schowek, szyberdach i wentylacja foteli. Mamy też opcje przewietrzenia samochodu o wyznaczonej godzinie lub...
4,0
~kris1987
Sedan 3.0 535d 272KM 200kW
BMW Seria 5 E60
nie daje oceny bardzo dobrej tylko dlatego ze mialem problem z dogrzaniem auta w srodku w zimie. Prawdopodobnie byla to wina niesprawnego termostatu, nie zdazylem go wymienic przed sprzedarza auta, jednak mysle ze to nie bylo to. Silnik mial duza moc a do tego bardzo wydajny uklad chlodzenia i duza pojemnosc plyny. W zimie przy zasniezonych drogach predkosc z jaka mozna bylo jezdzic to ok 40-70kmh(ok 1000-1300rpm) .
5,0
~Bs
Sedan 525 d 197KM 145kW
BMW Seria 5 E60
To, że jest to diesel nie ma większego znaczenia. Wnętrze jest jest szybko nagrzewane, wydajność klimatyzacji wystarczająca na uzyskanie odpowiednich warunków bez względu na ilość osób podróżujących. Dodatkowo obecność okna dachowego i elektrycznie podgrzewanych siedzeń to dodatkowe atuty na korzyść dobrego przewietrzania wnętrza i uzyskania satysfakcjonującego klimatu wewnątrz auta.
5,0
~Adamm
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
BMW Seria 5 E60
szczerze mowiac ogrzewanie w zime przy zimnym silniku bardzo szybko nagrzewa srodek auta. w lato klimatyzacja chlodzi momentalnie lecz polecam dadac kilka zlotych i wybrac wersje z podgrzewanymi i wentylowanymi siedzeniami.. w zime na skorze przez pewien moment jest zimnoa w upalne lato poci sie czlowiek.. gdy wlaczamy wentylacje siedzen komfort jest naprawde znakominty
4,0
~mysza1231
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
BMW Seria 5 E60
Czy naprawdę w aucie klasy premium nie dało się zrobić sterowania ogrzewaniem z pozycji komputera, lub osobnego wyświetlacza tak jak to miało miejsce np. w starszej E46. Projektanci BMW wymyślili, że lepsze będą szpecące wszystko pokrętła rodem ze starej Fiesty. Niezbyt rozumiem to rozwiązanie. Poza tym nie ma się czego czepić. Działa jak należy.
5,0
~Dawid
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
BMW Seria 5 E60
Latem nie ma żadnych problemów ze schłodzeniem wnętrza, a zimą samochód szybko się nagrzewa i z ogrzaniem wnętrza także nie ma problemów. Wszystko zatem jest tak jak należy. Klimatyzacja i ogrzewanie sprawnie sobie radzą z ich przeznaczeniem, pod tym względem także nie mam do czego się przyczepić, wszystko jest ok.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E60 Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
54,00 zł
8,2
l/100km
14,3
l/100km
12,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Łukasz Ożga bheesty@gmail.com
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
BMW Seria 5 E60
Wydajna klimatyzacja, ogrzewanie potrzebuje 4-5min w mrozie (to dobrze - nie wyśmienicie). Trochę za głęboko ukryte funkcje podziału nawiewów, ale za to b. rozbudowane. Bardzo przydatny przycisk MAX - do super szybkiego schładzania wnętrza oraz drugi do szybkiego odparowywania. Nic nie trzeba przestawiać, tylko wcisnąć.
BMW Seria 5 E60 Sedan