Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E60 Sedan (109) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 173 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~ES6
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.5 525i 218KM 160kW
W porównaniu z Mazdą 6 wyciszenie jest o niebo lepsze. Wiem, że bez fizycznego porównania jest to czasami trudne do zdefiniowania i oceny, ale ja akurat mogę to powiedzieć. Cisza podczas jazdy to komfort prowadzenia i dobre samopoczucie. Odizolowane się od otoczenia w samochodzie to chyba jeden z podstawowych parametrów klasy premium. Oczywiście są cichsze samochody, ale tutaj jest po prostu dobrze.
5,0
~marv
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530d 218KM 160kW
Silnik słychać w zasadzie tylko przy ruszaniu i zaraz po odpaleniu gdy jest zimny. W miarę nagrzewania i wzrostu prędkości przestaje być słyszalny. Aż trudno zauważyć że to diesel. W kabinie jest to jedynie drobny szelest. Nawet przy prędkości 160-180km/h. Słychać jedynie opór powietrza i szum opon, których nie da się wyeliminować z przyczyn oczywistych.
5,0
~Dawid
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
Wyciszenie w BMW Serii 5 E60 to klasa sama w sobie. Wnętrze jest świetnie odizolowane od odgłosów z zewnątrz. Jest dobrze zarówno na postoju jak i podczas jazdy w trasie. Przy prędkościach autostradowych można spokojnie rozmawiać bez podnoszenia głosu. Silnika praktycznie nie słychać, jest tylko przyjemny pomruk.
4,0
~Marcin
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.5 525d 177KM 130kW
Silnik jest wyciszony rewelacyjnie. W trasie praktycznie go nie słychać. Poza tym 6 cylindrów chodzi tak gładko, że ciężko czasem stwierdzić, że to diesel. Znajomi często pytali, czy to czasem nie benzyna :) Gorsze wyciszenie jeśli chodzi o hałas powietrza przy większych prędkościach. Powyżej 160 km/h robi się dość głośno.
4,0
~grześku
BMW Seria 5 E60
Sedan 4.4 545i 333KM 245kW
Bardzo dobre, może nie doskonałe- nie jest to w końcu limuzyna z górnej półki. Jazda na 6. biegu, prędkość 160km/h i słychać praktycznie nieprzeszkadzający szum owiewu powietrza. Przy wyższych prędkościach robi się z przyczyn oczywistych głośniej.
4,0
~Bs
BMW Seria 5 E60
Sedan 525 d 197KM 145kW
Jak na dużego diesla nie jest źle, radio puszczam głośniej tylko jak leci muzyka, którą lubię. Poza tym duży wpływ na hałas we wnętrzu ma rodzaj zastosowanego ogumienia - zimowe jest zdecydowanie głośniejsze. Niestety rozmiar opon też jest słuszny.
5,0
~Sojan13
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
Przy 140 na godzinę słychać jedynie szum opon. Silnika praktycznie wcale nie słychać. Po wymianie uszczelek które się posypały jest 100 razy lepiej. Spokojnie można prowadzić rozmowę w aucie nawet przy ponad 160 :)
5,0
~Dawid
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.5 525d 177KM 130kW
Jadąc autostrada Niemcy-Polska, na ograniczeniu do 130 poruszałem się z prędkością 170km/h, gdyż nie słyszalne są wysokie prędkości oraz opór powietrza stawiany na elementy nadwozia. Mam porównanie do E39 która zrobiłem 60tys. km.
5,0
~MiSZ
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530i 231KM 170kW
Przy normalnej miejskiej jeździe silnika prawie nie słychać, trzeba się mocno wsłuchiwać. Gdy chcemy przycisnąć z wydech wydobywa się ładny pomruk. Przy prędkości 120/130 słychać tylko opór wiatru na uszczelkach i opony.
5,0
~webber
BMW Seria 5 E60
Sedan 550 i 367KM 270kW
W aucie słychać to co ma być słychać, czyli silnik. Dla osób ceniących sobie ciszę wskazówka prędkościomierza nie powinna przekraczać 120km/h. Powyżej tej wartości V8-mka daje o sobie znać. Dla mnie rewelacja :)
BMW Seria 5 E60 Sedan