Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E60 Touring (82) - Silnik

Na liście zabraknie 37 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Krzysiek
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 218KM 160kW
Silnik jest dziełem geniusza, sześć cylindrów w rzędzie, moc 218km i moment 500Nm dostępne w każdym zakresie obrotów. Odejście spod świateł rodzinnym kombi w dieslu jak autem sportowym. Tego nie da się porównać z żadnym innym autem. Do tego brzmienie silnika - żadnego klekotu diesla,tylko rasowy pomruk. Sama przyjemność z jazdy.Ocena 4 a nie 5 ze względu na awaryjną elektronikę i brak możliwości normalnej diagnostyki. Do tego brak fachowców,...
4,0
~Driver
BMW Seria 5 E60
Touring 530xd 235KM 173kW
\"Nie intersują mnie \\\"dowcipne\\\" komentarze zakompleksionych posiadaczy \\\"opelków\\\" czy innych podobnych wynalazków w stylu zamiany dresu na garnitur. Ci ludzie sa żałośni.Auto bez względu na nich jest i pozostanie rewelacyjne, nie ważne w czyich pozostaje rękach\" Nie wiele się tu klei:( Nie słyszałem żeby właściciele Opli byli zakompleksieni bo jeździłem Oplem Vectrą OPC. Teraz jeżdżę BMW i niektórzy mnie pytają jaki mam kompleks....
5,0
~tracer
BMW Seria 5 E60
Touring 520 d 177KM 130kW
Jeśli chcesz kupić ten samochód i liczysz na mały przebieg to się głęboko zastanów.Najważniejsze to po znalezieniu auta weź kluczyk od sprzedawcy i jedź na serwis celem sprawdzenia prawdziwego przebiegu.Nie sugeruj się wyglądem tapicerek,kierownicy, stanem pedałów itp,nie podniecaj się,nie napalaj się.Po znalezieniu odpowiedniego modelu weź odżałuj 100 zł i jedź do serwisu BMW.Wystarczy sam kluczyk by sprawdzić kiedy ostatnio samochód...
4,0
~lukaszb
BMW Seria 5 E60
Touring 520d 163KM 120kW
M47 2.0d. Po chipie, dawał radę. Lecz mimo podobnej mocy jak 3.0d, ~60nm mniej... nie jechal tak samo. Zakres dostępności mocy i momentu jest inny w 3.0d. Zmienilem u siebie dyferencjal na taki aby zmienić obroty silnika przy danych prędkościach (wybralem od M47 manual). Pozwolilo to obniżyć spalanie w trasie do 9l/100km przy 200km/h! Jednak w mieście niestety wzrosło. Było 8,1l/100km a po zmianie rownież 9 nawet 9,5l/100km czasem....
5,0
~Pakas
BMW Seria 5 E60
Touring 530 Xi 258KM 190kW
To jest moje trzecie BMW z rzędową szóstką i tu marka nie idzie na kompromis. Silnik pracuje płynnie, rasowo, bardzo harmonijnie. Oczywiście w N52 istotny jest olej, jeżeli dasz zbyt gęsty od razu będzie słychać klekotanie zmiennych faz rozrządu Valvetronic. Ja stosuję Motul 5W/40 i jest dobrze. Silnik zużuwa u mnie ok. 0,2-0,25l oleju na 3000km. Oczywiście trzeba co 2-3 zmiany oleju wymienić odmę. Zapas mocy jest spory, ładnie ciągnie pod...
5,0
~mmhammer
BMW Seria 5 E60
Touring 535 d 286KM 210kW
Fenomenalny silnik Miałem okazje jeżdzic i 3.0TDI i merca 3,2CDI ale 3.0d w BMW to klasa sama dla siebie a wersja z dwoma turbinami 535d to szczyt wszystkiego. Poprzednie 535d miałem standardowe a to poliftowe było modydikowane - chip + cały wydech - wynik 350KM i 700nm. RAKIETA Różnica w odczuciach jest taka jak miedzy 525d a 535d. Wspaniała reakcja na gaz - po zapieciu DS ujeciu i mocnym dodaniu gazu nie da się głowy utrzymać w pionie...
5,0
~hodson
BMW Seria 5 E60
Touring 530xd 235KM 173kW
Pali mało, osiągi sa dobre. Idealny na długie trasy, po miescie hmm jeździ ale to nie jego naturalne srodowisko. Ja osobiscie miałem problemy z rozrządem ale to przez kłamstwo handlarza. Co jest ważne to jesli ktos sam potrafi serwisowac to ok a jesli do warsztatu to do takiego który zna bmw. Trzeba dbac o osprzet silnika w sensie wezykow od podcisnien, kolektora ssacego, egr itd. Jest szereg usterek ktore powtarzaja sie jest tez bogate forum...
5,0
~Sławek
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
Silnik 2,5 D -oryginalnie 177 KM -warto na starcie posłuchać mądrzejszych od siebie i zainwestować w wyciągnięcie klapek kolektora które to podobno często się urywają i robią olbrzymie szkody w aucie. Ja to zrobiłem więc nie znam tego problemu.Warto również zastanowić się nad czipem - to bardzo niewielkie koszty a a silniki te zmieniają swoją charakterystykę nie do poznania zachowując tym samym koszty eksploatacyjne.
5,0
~arch.rafal.debowski
BMW Seria 5 E60
Touring 535 d 272KM 200kW
Silnik bardzo elastyczny, dysponujący ogromnym momentem obrotowym od najniższych obrotów. Pomimo zastosowania dwóch sprężarek, poniżej 2000 tys. obr/min zauważalny jest drobny efekt turbo-dziury, lub może trafniej można nazwać ten moment "oczekiwanie na katapultacje". Nadmiar mocy sprawdza się kiedy w samochodzie zajmą miejsce 4 osoby a bagażnik wypełniony jest po brzegi, dalej bez problemu wyprzedzamy pod górę.
4,0
~philip_kurylo
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 231KM 170kW
Jak na osiągi, które ten samochód oferuje spalanie jest przyzwoite. Piękne brzmienie 6-cylindrowej jednostki sprawiają, że na twarzy kierowcy pojawia się nieposkromiony uśmiech. Spalanie w mieście (Kraków) przy bardzo spokojnej jeździe do 10 litrów. Przy normalnej jeździe 11-12. Gdybym używał mocy i momentu w większym stopniu, to nawet nie chce myśleć. W trasie około 7 litrów bez obijania się.
BMW Seria 5 E60 Touring