Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna (53) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 62 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Narek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Na dystansie 30 do 185 tys km jedyną było odklejenie się aluminiowego ozdobnika obok napisu BMW na listwie progowej. W bliźniaczym aucie w rodzinie był kłopot z odważnikami na feldze 17'', Należy je montować na krawędzi, gdyż mogą haczyć o przewody czujników zużycia klocków hamulcowych. Po przecięciu/zerwaniu ww. przewodu włączy się kontrolka zużycia klocka w st. wymagającym wymiany.
4,0
~qwerty
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 530d 245KM 180kW
długo nie jeżdżę wieć nie bedę pisał, że nic sie nie dzieje, u mnie przy przebiegu 100tys narazie cisza, co ma sie wielce popsuc, oleje, klocki wiadomo, że trzeba wymieniać, sądzę, że fura dopracowana, zawsze może coś klęknąć ale nie sądzę ze co chwile, chyba , ze jakis pech...! nie zakładam, że będzie się cos działo z pełnym przekonaniem, pisze dobrze, bo mysle, ze tak bedzie, a nie chce zawyzac oceny
1,0
~przemekklocek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 550i 407KM 299kW
Wymieniono: dolny krzyżak kolumny kierowniczej, rozrusznik, 3x pompka dodatkowego obiegu cieczy chłodzącej, liczne popękane plastikowe elementy w komorze silnika ( wysoka temperatura ), odma wraz z przewodami z obu stron, alternator, akumulator, już nie pamiętam co jeszcze ale pewnie jeszcze kilka rzeczy by się znalazło.
4,0
~TIGERn
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Dobrze,ale nie perfekcyjnie. -świst z nawiewów wentylacji -casami zaskrzypiał pedał gazu -lewarek skrzyni,dga na niskich obrotach -źle ustawione drzwi (trzeba trzaskać) -kamery w zimie szybko się brudzą kilka z powyższych uznaje jako tzw.choroby wieku dziecięcego i licze że zostana usunięte na gwarancji
3,0
~Robert
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Wyciek z uszczelki mechanizmu roznicowego, przebieg ok 70tys km Naprawa ok 600zl. Usterka regulacji reflektora i usterka tzw ringow polegajaca na tym, ze przestawaly swiecic a czasem nawet mrugaly. Naprawa rowniez ok 600 zl. Pozatym zawieszenie bardzo zuzyte. To tylko w ciagu jednego roku uzytkowania.
5,0
~beorg
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Nie miałem najmniejszej nawet usterki. Jak dotąd miałem tylko jeden samochód, o którym mogę powiedzieć to samo, była to stara, poczciwa Honda Civic z 1996 roku, którą użytkowałem 7 lat i nic się przez ten czas nie zepsuło. Mam nadzieję, ze BMW jej co najmniej dorówna.
1,0
~Jacek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
dodaję do poprzedniej włąsnej opinii przy wymianie maty grzewczej siedzenia kierowcy okazało się ze rozleciała się pianka wypełniajaca siedzenie i jest do wymiany całe wypełnienie siedzenia kierowcy jest to mój 8 nowy samochód ale takiego badziewia nie widziałem
3,0
~Marcin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 530d 245KM 180kW
skrzypiące elementy w drzwiach doprowadzają mnie do szału. Stary Ford Mondeo wypada tutaj podobnie. Czujniki parkowania wymieniane 2 razy, auto ściąga na prawo mimo ustawiania geometrii(auto bezwypadkowe) po jakims czasie usterka wraca.
4,0
~Maciej
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 258KM 190kW
Z drobiazgów wymieniłbym: klamra pasa bezpieczeństwa ociera o fotel lub słupek, czasem wywołuje to skrzypienie, raz się zdarzyło, że nie zapalił się wyświetlacz, ale po zgaszeniu silnika zadziałał i chodzi do dzisiaj, póki co to tyle.
4,0
~_F1le_
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535d 313KM 230kW
Od czasu do czasu cos z elektronika sie dzieje. Auto jest strasznie nafaszerowane elektronika. Na razie widac, ze od czasu do czasu cos raczej zglupieje niz sie zepsuje, ale w tym obszarze najprawdopodobniej bedzie moze byc walka.
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna