Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna (69) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 46 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~beorg
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Oczywiście dane katalogowe producenta można wsadzić między bajki, ale i tak jest bardzo przyzwoicie. Jak na te osiągi i masę samochodu pali mniej niż niejeden kompakt. Szczególnie w trasie silnik jest bardzo ekonomiczny, a duży bak zapewnia ponad 1200 km zasięgu - to lubię. A teraz parę konkretów: Kolonia - Kraków: 5,8L/100km Chyżne - Rimini: 5,3L/100km Monachium - Kraków: 6,2L/100km Kraków - Łeba - 4,8L/100km (rekord) Kraków bez korków:...
5,0
~TIGERn
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Narazie jestem zadowolony z ekonomii,a nie jeżdże trybem emerytalnym. Pociesza jeszcze fakt,że być może spalanie spadnie jeszcze gdy silnik sie ułoży/dotrze.W mieście 8L to akceptowalny poziom. Tryb mieszany to około 6,5-7,5 L,a trasa tak jak pisałem 5,3L. Samochód mimo zastosowania aluminiowych elementów karoserii-jest ciężki. Więc wynik i tak mnie zadowala.
2,0
~_F1le_
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535d 313KM 230kW
O ile przez pierwsze 2-3 lata mamy gwarancje, to potem jest strach. Wiele czesci trzeba kupowac w BMW bo nie ma zamienników a ceny potrafią zabijać. Staram się dbać jak mogę. Zmiany oleju co 10-15tys km. Zmiana oleju w skrzynii w przekladniach. Wszystko to robić dużo częściej niż każe serwis. Nie wyobrazam sobie wymian oleju co 30tys km.
4,0
~amar
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
Miasto to około 14 do 16. Może w lecie mniej ale generalnie więcej niż się spodziewałem po silniku 2.0 . W trasie można bez problemu zejść poniżej 10 ale trzeba jechać bez gwałtownych przyspieszeń. Ja mam ciężką nogę i nigdy nie potrafiłem jeździć ekonomicznie i bez problemów mieszczę się w 11 (średnia przez całą Polskę 110km/h -momentami 240 km/h).
1,0
~Piotr
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 525d 218KM 160kW
Samochód powala kosztami utrzymania. W ciągu niecałego roku profilaktycznie wymiana rozrządu 4 tys zł + roczny serwis 1700 zł + uszkodzony moduł pamięci komputera 4.100 zł - czy to koniec? W przyszłym roku profilaktyczna wymiana oleju w skrzyni i przeniesienia napędu - koszt bagatela 4 tys zł. Kogo stać - dlaczego nie?
3,0
~Roseng
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 523i 204KM 150kW
No cóz, jazda po miescie (londyn) 15-16litrów/100km, w trasie do 130km/h 7-8, do 160km/h powyzej 9, takze na trasie jest super, w mniej zatloczonym miescie wydaje mi sie mozna zejsc do 12-13ltr/100km ale nie oczekujmy spalania na poziomie 9-10, ale nie kupowalem takiego silnika z powodów ekonomicznych.
4,0
~Łukasz
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Ciężko coś powiedzieć po 35 tys.km. Jeśli chodzi o spalanie to jest na poziomie aut miejskich. Raczej po przjechaniu większej ilości kilometrów będę mógł powiedzieć coś więcej. Mogę tylko wspomnieć że w poprzedniej serii 3 z tym silnikiem do przebiegu 160 tys.km nic się nie działo.
4,0
~Robert
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Przy ekonomicznej jezdzie mozna osiagnac ok 5,5 w jezdzie poza miastem. Jesli jezdzisz troche wiecej w miescie i nie oszczedzasz to podejrzewam, ze nie powinien przekroczyc 7,5. Jesli brac pod uwage pozostale koszty utrzymania to juz nie jest tak kolorowo...
4,0
~Maciej
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 258KM 190kW
Spalanie waha się od 8 litrów na trasie (spokojna, acz w miarę dynamiczna jazda) do ok.16 litrów (korki w mieście). Oczywiście szaleńcza jazda od świateł do świateł podbije to do ponad 20 litrów, ale nie o to chodzi. Średnio w mieście ok.11.
4,0
~Janusz
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 530d 245KM 180kW
zużycie jak w poprzedniku, na bardzo przyzwoitym poziomie. Robiąc dużo tras nie przekraczam 10 litrów przy dynamicznej jeździe a przy eko można bez trudu zejść poniżej 7. Choć w mocnych korkach widziałem i 16 litrów/100km na komputerze.
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna