Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna (43) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 72 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~przemekklocek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 550i 407KM 299kW
8 wtryskiwaczy w silniku wymieniono na nowe. 3x wymieniono sterownik skrzynki VTG ( 6,5 tys zł ). Do tego w najbliższym czasie musiałbym wymienić lub naprawić: skrzynię biegów ( szarpała już 1 na 2 ), skrzynkę xDrive ( ślizgały się już sprzęgiełka ), amortyzatory, kamerę z zderzaku ( zamakała po myciu ), kolumnę kierowniczą ( wyczuwalny luz ), antenę od bezkluczykowego dostępu - raz działała a raz nie, dobrze że w drzwiach pasażera ).
1,0
~Grzegorz
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 525d 218KM 160kW
No właśnie. Zawsze tj od kilkunastu lat. kupowałem samochody marki Renault. Zawsze nowe i zawsze serwisowałem u dealera u którego auto kupiłem. Nigdy nie miałem żadnych problemów z tymi autami (clio, megane, laguna II, laguna II, laguna III). BMW za 260 tys. odmówiło posłuszeństwa w tydzień po zakupie. Laweta i najbliższy serwis. Diagnostyka nic nie wykazała, samochód jeździ. Zobaczymy jak długo... Poza tym nie mam żadnych uwag.
1,0
~Andrzej
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Poważna wada silnika i poważna usterka skrzyni biegów, naprawy wymagające wymiany podzespołów. Oprócz tych dwóch rzeczy samochód spisuje się bardzo dobrze, może pali więcej niż podobne modele konkurencji, ale jest to pewnie spowodowane dużym ciężarem własnym. Silnik mógłby być nieco mocniejszy, do spokojnej jazdy jest jednak wystarczający.
1,0
~Andrzej
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Poważna wada silnika i poważna usterka skrzyni biegów, naprawy wymagające wymiany podzespołów. Oprócz tych dwóch rzeczy samochód spisuje się bardzo dobrze, może pali więcej niż podobne modele konkurencji, ale jest to pewnie spowodowane dużym ciężarem własnym. Silnik mógłby być nieco mocniejszy, do spokojnej jazdy jest jednak wystarczający.
1,0
~Andrzej
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Poważna wada silnika i poważna usterka skrzyni biegów, naprawy wymagające wymiany podzespołów. Oprócz tych dwóch rzeczy samochód spisuje się bardzo dobrze, może pali więcej niż podobne modele konkurencji, ale jest to pewnie spowodowane dużym ciężarem własnym. Silnik mógłby być nieco mocniejszy, do spokojnej jazdy jest jednak wystarczający.
5,0
~_F1le_
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535d 313KM 230kW
Zero. Choc po 10tys km i ostatnim praktycznie roku produkcji (od 2016 wychodzi nowa 5-tka o kodzie G30) to mam nadzieje, ze wszystko jest dopracowane. Grunt tylko przestrzegac profilaktyki w olejach a nie bazowac na tych przegladach co 2 lata albo 30tys km. Niby auto samo skraca te terminy w zaleznosci od stylu jazdy ale nadal to za duzo.
1,0
~Mateusz
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
Zdechła pompa oleju przez co padł silnik, BMW o tym wie ale ma w nosie że jest wadliwa, remont 40k cały nowy piec poza Aso tyle wyszedł w warsztacie co się zna na tych autach, ostatnio padł Vanos 7k wcześniej cewki 1400zl
4,0
~Robert
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Pomimo, ze nie bylo powaznych usterek to juz widze pierwsze oznaki problemow z wtryskami. Przerabialem ten temat (rowniez w bmw) dlatego wiem, ze to kwestia czasu. Obroty silnika juz zaczynaja czasami delikatnie falowac.
1,0
~Krzysztof
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
co 100 tys km wymiana rozciągniętego łańcucha rozrządu wraz z osprzętem koszt 5 tys zł minimum. Jeden wtryskiwacz 1700 zł, pompa wody 1200zł elektryczna dużo usterek i duża pracochłonność czyli drogie naprawy.

BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

1,0
~Artur
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 523i 204KM 150kW
Jak wyżej. Pompa wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze , sondy lambda , sensor nic , elementy zawieszenia to są rzeczy które się na pewno popsują jeśli kupisz ten samochód. Trzeba się nastawiać na ogromne wydatki.
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna