Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna (63) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 52 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Maciej
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 258KM 190kW
Dałem ocenę 4 z jednego powodu, auto od nowości ściąga w prawo, 3 wizyty w serwisie a przy tej okazji zamiana opon, wymiana wahacza, zmiana kąta ustawienia amortyzatora w osi pionowej nie dały efektów. Serwis coś bełkoce o precyzyjnym układzie kierowniczym, który tak reaguje na nasze drogi, ale nie chce mi się tego komentować.Co do komfortu zawieszenia to ta cecha zachwyciła mnie początkowo najbardziej, zawieszenie świetnie sobie radzi z...
4,0
~qwerty
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 530d 245KM 180kW
tutaj dam między dobrze a doskonale, ze wskazaniem na dobrze. Auto trzyma sie świetnie, ale mam 19stki koła, wiec na naszych drogach trudno stwierdzić doskonale, więc daje dobrze. wątpię by jakas inna limuzyna lepiej wybierała po naszych drogach na 19stkach, chyba że beta 7 chodź f10 jest podobno takze na siódemce robiona wiec jest dobrze. kto mial 19 lub 20 wie o co chodzi, reszta amatorow nie ma pojęcia, mi nie pasują tak szczerze wielkie...
4,0
~szczerbat
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
Mam xdrive więc prowadzi się pewnie i precyzyjnie. Na suchym w ostrych zakrętach prowadzi się jak po sznurku nawet przy dużych prędkościach. W górach na ośnieżonych stromych podjazdach radził sobie lepiej jak inne auta na łańcuchach. Bardzo dobrze tłumi wszelkie nierówności drogi. Jeden minus który zauważyłem przy bardzo śliskiej nawierzchni przy dużym skręcie bez gazu (np jak wjeżdza się na ulicę osiedlową) wpada w poślizg podsterowny.
2,0
~Krisbass
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 530d 245KM 180kW
Mam problem ściągania w prawo !! Trzymali w naszym polskim serwisie ,robili 7 czy 8 jakiś kroków lecz nic nie dało. Auto wylądowało w Berlinie.Tam cos robili przez 2 tyg. ale nic nie napisali co... Jest lepiej ale dalej ciągnie w prawo i przy dużej prędkości już od 160 trzymam kierownicę prosto i od czasu do czasu lekko autem \"majtnie\" w lewo bądź w prawo..Czy ktoś wie o co chodzi ?? Będe wdzięczny !! Pozdrawiam!
5,0
~beorg
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Jak już wspomniałem na początku tylny napęd daje niesamowitą przyjemność z jazdy i wyczucie samochodu. Siły napędowe nie przenoszą się na układ kierowniczy. Czuć bardzo dobre wyważenie samochodu i precyzję układu kierowniczego. Miałem kilka sytuacji krytycznych i dzięki przewidywalności samochodu oraz doskonałemu systemowi stabilizacji jazdy wszystko skończyło się dobrze.
4,0
~JJ
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 530d 245KM 180kW
Oczywiście jest super ale mam krytyczne uwagi: przód nurkuje i sie podnosi (minimalnie ale wcześniej tego nie było), przy poprzecznych nierównościach wyraźnie stuka zawieszenie z przodu i z tyłu. Przy tym momencie obrotowym powinien byc napęd na 4 koła - na mokrym systemy co chwila \"ratują\" kierowcę i spowalniają auto
2,0
~Robert
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
W moim przypadku pojawily sie jakies luzy, ktore sa ciezkie do zdiagnozowania i ceny naprawy wahaja sie pomiedzy 0 zl (w BMW poniewaz twierdza, ze wszystko jest ok) do 6 tys w zaufanym warsztacie ktory znalazl luzy w wielu miejscach. Samochod buja sie po drodze i jazda nim jest bardzo meczaca.
5,0
~Janusz
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 530d 245KM 180kW
Układ jezdny trochę inny niż nauczył nas BMW.. Jakby inna radość z jazdy, bo jest to przecież znowu większy i cięższy pojazd niż poprzednik. Trudno mi porównać do innych bo nie jechałem niczym lepszym (merc i audi są 100 lat za BMW) a przyzwyczajony byłem wcześniej bardzo do E60.
5,0
~TIGERn
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Mimo że zawieszenie mam standardowe,nie pneumatyczne,to komfort jest super.A jeździłem już wieloma autami.Zawieszenie pracuje bardzo cicho i dobrze wybiera nierówności.Oczywiście napewno pneumatyczne było by jeszcze lepsze,ale opisuje to co mam.Naprawdę nie można narzekać.
5,0
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Na trybie jazdy komfort leciutko chodzi, żona zadowolona, że tak komfortowo, na sporcie "sztywniutko" zwarte auto sprawiające wrażenie znacznie mniejszego i zwinnego - sprawnie i dynamicznie pokonuje zakręty, pełna kontrola i czucie auta
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna