Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW 2010-2014 (31) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 21 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~beorg
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Jak już wspomniałem na początku tylny napęd daje niesamowitą przyjemność z jazdy i wyczucie samochodu. Siły napędowe nie przenoszą się na układ kierowniczy. Czuć bardzo dobre wyważenie samochodu i precyzję układu kierowniczego. Miałem kilka sytuacji krytycznych i dzięki przewidywalności samochodu oraz doskonałemu systemowi stabilizacji jazdy wszystko skończyło się dobrze.
2,0
~Robert
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
W moim przypadku pojawily sie jakies luzy, ktore sa ciezkie do zdiagnozowania i ceny naprawy wahaja sie pomiedzy 0 zl (w BMW poniewaz twierdza, ze wszystko jest ok) do 6 tys w zaufanym warsztacie ktory znalazl luzy w wielu miejscach. Samochod buja sie po drodze i jazda nim jest bardzo meczaca.
5,0
~TIGERn
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Mimo że zawieszenie mam standardowe,nie pneumatyczne,to komfort jest super.A jeździłem już wieloma autami.Zawieszenie pracuje bardzo cicho i dobrze wybiera nierówności.Oczywiście napewno pneumatyczne było by jeszcze lepsze,ale opisuje to co mam.Naprawdę nie można narzekać.
5,0
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Na trybie jazdy komfort leciutko chodzi, żona zadowolona, że tak komfortowo, na sporcie "sztywniutko" zwarte auto sprawiające wrażenie znacznie mniejszego i zwinnego - sprawnie i dynamicznie pokonuje zakręty, pełna kontrola i czucie auta
5,0
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Na trybie jazdy komfort leciutko chodzi, żona zadowolona, że tak komfortowo, na sporcie "sztywniutko" zwarte auto sprawiające wrażenie znacznie mniejszego i zwinnego - sprawnie i dynamicznie pokonuje zakręty, pełna kontrola i czucie auta
5,0
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Na trybie jazdy komfort leciutko chodzi, żona zadowolona, że tak komfortowo, na sporcie "sztywniutko" zwarte auto sprawiające wrażenie znacznie mniejszego i zwinnego - sprawnie i dynamicznie pokonuje zakręty, pełna kontrola i czucie auta
5,0
~Ms
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Gdzieś czytałem, że to najlepszy Mercedes, jaki do tej pory zbudowano :) Jest komfortowo - wydaj się, że auto unosi się nad drogą, szczególnie z zawieszeniem EDC. Nie jest tak zwinne jak się spodziewałem, ale czuję, że to BMW, szczególnie w trybie SPORT+
4,0
~Ep
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Uk??d jezdny zaskoczy? mnie chyba najbardziej. Spodziewa?em si? ?e b?dzie bardziej komfortowy i lepiej wybiera? wyboje. Na polskich drogach ?yczy?bym sobie nieco wi?cej od tej marki. Na autostradzie w trybie sportowej charakterystyki - zdecydowanie lepiej
5,0
~robro
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Świetny. Co najśmieszniejsze tryb sport daje lepszą frajdę i poczucia zjednoczenia z samochodem, że tryb comfort na drogach szybkiego ruchu jest nieopłacalny. Tym bardziej, że do poduszkowca dużo brakuje. Tak więc na polskich dziurach wolę tryb sport.

BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Moris
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Auto można ustawić w 3 trybach Normal, Sport i Super Sport w każdym z nich mona zmienić twardość zawieszenia . Standardowo auto było wyposażone w felgi 17 calowe. Dokupiłem 18 i jest zdecydowanie lepiej przy większych prędkościach
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna